اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۸۷، ۱۱:۱۱ ق.ظ

۲

آغاز اعترافات

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۸۷، ۱۱:۱۱ ق.ظ

بسم الله

خیلی وقت بود حرف های هر روزه ام را می خواستم یک جا ثبت کنم. اتفاقاتی که برایم در طول روز می افتد. تا این که به فکر افتادم به جای نوشتن آن ها در دفترچه خاطرات، آن ها را در یک وبلاگ بنویسم.

خواندن این وبلاگ را به هیچکس توصیه نمی کنم. چون احتمالا اعترافات آن به درد کسی نخواهد خورد. اما شاید یک تجربه جدید باشد. برای همین نمی دانم که چقدر این اعترافات ادامه خواهد داشت. شاید یک روز، یک ماه، یک سال، یک عمر...!

به هر حال هر چه باید باشد را به زودی در صفحه معرفی خودم خواهم نوشت؛ دلیل این که اسم این جا اعترافات هم هست را خواهم گفت. شاید یک روزی شد گنجینه اعترافات هر روزه ی من!

ضمنا! اگر شما هم قصد دارید روزمرگی های تان را ثبت کنید، به جای یک وبلاگ جدید، بگویید اشتراکی با هم بنویسیم. بهتر است فکر کنم!

یا علی

۸۷/۱۰/۲۲
حسن میثمی

آغاز

نظرات  (۲)

بیبین
من پایم
باهم بنویسیم
کنتور نداره که!
Salam
age ejaze bashe manam har vagt khastam etefatamo begam beiam inja baham eteraf konim?
age okeiesho dadi behem khabar bede?
bashe?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی