اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۸۷، ۱۲:۵۱ ق.ظ

۵

اعتراف16(...)

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۸۷، ۱۲:۵۱ ق.ظ

بسم الله

خدا منوچهر احترامی را بیامرزد. از عادت وبلاگستان برای نوشتن درباره شخصیت تازه از دست رفته خوشم نمی آید. دلیلش را اپیوم قبل تر گفته است (+).

امروز ایران هم نبرد. حس خاصی نداشتم.

چند روز است خوب نیستم. شاید دلیلش را این عکس بهتر بتواند بیان کند. خدا رحم کند.

3_8711221042_l600

اعتراف امروز:خیلی عوض شده ام. در عرض چند روز. در عرض چند ساعت. یا حتی چند ثانیه. هنوز با خودم در این تغییر کنار نیامده ام.

*نکته:دوستان خواهشا این چند روزه به پر و بالم زیاد نپیچند.

۸۷/۱۱/۲۴
حسن میثمی

نظرات  (۵)

چرا چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسنی های کودکیمان....پرفروش ترین کتاب کودک... ای خدا بچگیمان
فکرش را می کردی؟
اعتراف می کنم کم لطفی کردیم در حقش!
سلام
به پروپایتان می پیچیم ....
آقا اعتراف نمی کنی چند وقته ها ... یا به زبان خوش اعتراف می کنی یا به زور ازت اعتراف می گیرم ... فهمیدی؟
یا علی
؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟‌
؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟
تو از منی و من از تو چرا که درد یکی ست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی