اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۸۷، ۱۱:۳۰ ق.ظ

۳

من بخدا زنده ام...زنده ام!

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۸۷، ۱۱:۳۰ ق.ظ

بسم الله

آقا بخدا زنده ایم...نفس می کشیم. غذا می خوریم. می خوابیم. بلند می شویم. همه کار می کنیم. پست قبلی فقط یک دامپ روحی بود. همین!

*نکته:این پست فقط و فقط در جهت تکذیب اقدام عده ای از دوستان در راستای پر کردن اعلامیه ترحیم بنده در دانشگاه منتشر شده است و هیچ ارزش اعترافی دیگری جهت درج در پرونده ندارد.

شت! (+)

۸۷/۱۱/۲۹
حسن میثمی

نظرات  (۳)

عده ای بی وجدان سر مسخره بازی و بی فکری یه کارایی می کنن گند میزنن میدانم.........................
۲۹ بهمن ۸۷ ، ۲۱:۳۹ یه بنده ی خدا
عجب موضوع داغی شده این آگهی.رفتم به لینکی که گذاشنید ، با خودم فکر کردم واقعا باید آدم با حوصله ای باشید که به اینهمه آدم جواب دادید...اینهمه سرو صدا...شمارو نمیدونم اما من که ازش فراریم
۲۹ بهمن ۸۷ ، ۲۱:۴۴ سید محمد باقر موسوی
سلام حسنم
بساط خنده را امروز برای ما فراهم کردی .
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی