اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۸۷، ۰۱:۲۶ ق.ظ

۳

اعتراف24(تونل رسالت)

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۸۷، ۰۱:۲۶ ق.ظ

بسم الله

امروز مثلا قرار بود برای یک کار مهمی برویم بهشت زهرا(س)...اموات را ببینیم...نرفتیم.

امروز مثلا قرار بود کارهای عیدانه های نشریات مختلف را انجام بدهیم...ندادیم.

امروز مثلا قرار بود کارهای اردوی جنوب وبلاگ نویسان را کمی پیش بیندازیم...نینداختیم.

امروز مثلا قرار بود در اینترنت مفید واقع شویم...نشدیم.

امروز مثلا قرار بود کمی کار کنیم...نکردیم.

امروز مثلا قرار بود کمی عرض تونل رسالت تنگ تر شود...نشد!

اعتراف امروز:خیلی تنبل شده ام. از دوستان تقاضای استمداد و کمک را به من مظلوم می طلبم. کمک!

*نکته:کسی اگر راهکاری سراغ دارد بگوید.

[caption id="" align="aligncenter" width="400" caption="این چند کدو است. از نوع تنبل! خواصش را بخوانید حداقل!"]این چند کدو است. از نوع تنبل! خواصش را بخوانید حداقل![/caption]

۸۷/۱۲/۱۶
حسن میثمی

نظرات  (۳)

سلام
یه چند کیلویی هم سنجد مفید واقع می شود ان شاءالله
بخوانید خواص سنجد را
یا علی
۱۸ اسفند ۸۷ ، ۱۴:۳۳ نیره غددیری
واسه بوی بهاره...
واسه دلتنگی آخر ساله...
سخت نگیر...
۱۸ اسفند ۸۷ ، ۱۹:۵۸ سید محمد باقر موسوی
یاد خاله قلقله زن افتادم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی