اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۸۸، ۱۱:۲۸ ب.ظ

۵

اعتراف33(شب ها)

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۸۸، ۱۱:۲۸ ب.ظ
بسم الله
شب ها سریال "رستگاران" را می بینم. دوستش می دارم. برنامه "این شب ها" و اجرای کورش علیانی هم دیدنی است.
اعتراف امروز: سریال زیاد می بینم، کلا!
۸۸/۰۴/۲۱
حسن میثمی

نظرات  (۵)

سلام
فیلم خوبیه
هر شب شصت تا اتفاق می افته
سیروس مقدم کارش خوب بلده دهن آسفالت!
پس تو چرا انقد املی؟
ها برادر؟
هنوز نتونستم بیبینم.
۲۲ تیر ۸۸ ، ۱۲:۳۵ مرضیه خواجه محمود
از وقتی که قرار شد شروع بشه به خودم قول دادم که نبینمش و تا حالا هم حتی یک قسمت رو کامل ندیدم !
بر خلاف شما تصمیم گرفتم کمتر تلویزیون ببینم!
خوب نیست اینقدر تلویزیون ببینی!
خوبه سریال میبینی!!!:)
نمره؟ کم؟ وای؟ وای؟ پخ؟ پخ؟ فاتحه ع!!! حالا شما شب بیشینید فیلیم بیبینید!! جناب کنکوری!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی