اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۸۸، ۱۱:۱۸ ب.ظ

۶

اعتراف35(سقوط)

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۸۸، ۱۱:۱۸ ب.ظ
بسم الله
و باز هم طیاره...
و باز هم سقوط...
و باز هم سقوط...
و باز هم سقوط...
و باز هم سقوط...
و باز هم سقوط...
و باز هم...
اعتراف امروز: آن ها که پر کشیدند، مراقب سقوط هایمان باشیم.
۸۸/۰۴/۲۴
حسن میثمی

نظرات  (۶)

می دویم
فریاد می زنیم
پرواز می کنیم
می ایستیم
فرار می کنیم
می خندیم
اشک می ریزیم
و مرگ
هر بار یکی از ما را
یار می کشد
شما رو همون داستان تمرکز کن
انقذه خوبه!!!
من به شخصه روزی هفتاد هشتاد بار سقوط می کنم
خبر خبر ناگواری بود
خدا به خانواده هاشون صبر بده
:(
۲۵ تیر ۸۸ ، ۱۶:۳۳ سید محمد باقر موسوی
من باورم نمی شود اخبار هیچ وقت ...
۲۵ تیر ۸۸ ، ۱۶:۵۱ علیرضا شاطری
تا کی ما باید استخون سوخته ی مردممون رو از توی آهن قراضه در بیاریم؟
خدا خیلی صبرشون بده هم عزیزاشون رو دادن هم استخوان سوخته دادن دستشون
من شخصا خیلی ناراحت شدم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی