اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۸۸، ۱۱:۱۱ ق.ظ

۴

اعتراف36(نفهم!)

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۸۸، ۱۱:۱۱ ق.ظ

بسم الله

مجری تلویزیون نیش اش تا بناگوش باز بود و داشت هر هر می خندید. با کمال وقاحت هم گفت: بله! من هم تسلیت عرض می کنم فاجعه سقوط هواپیمای توپولوف رو.

امیدوارم خانواده های داغدار حداقل این صحنه را ندیده باشند.

اعتراف امروز: گاهی وقت ها نمی فهمیم. نه که نخواهیم! نمی توانیم بفهمیم! جنبه اش را نداریم.

۸۸/۰۴/۲۶
حسن میثمی

نظرات  (۴)

:|
۲۶ تیر ۸۸ ، ۱۶:۱۲ سیامک حدادی
سلام، منم تسلیت می گم... اما نظری در مورد نوشته ی شما ندارم
من هم تسلیت می گم
یعنی شما از مجری این صداوسیما انتظار فهم داری ؟
راستی نماز جمعه جای شما خالی بود نمی دونم شاید هم نبود
اما مثل دشت کربلا مردمی آمدند برای نماز وبازهم باطوم بود واشک و...
هاشمی هم حبیب بن مظاهر شد وای به حال آن ها که به کمتر شمربودن رضایت نمی دهند
درضمن انتصاب شایسته برادر رحیم مشایی معروف به اسفندیار سوتی رو هم تبریک می گم گل بود که به سبزه آراسته شد احتمالا تمام جلسات هیئت دولت همراه با پایکوبی خواهد بود وانجمن دوستی ایران واسرائیل هم تشکیل
می شه
شما هم کماکان به پشتیبانی ادامه بدید :D
۲۷ تیر ۸۸ ، ۰۱:۰۷ سید محمد باقر موسوی
سلام حسنم
ای ی ی نوفهمه !
در مورد اعترافت باید بگم که ما هم نمی فهمیم ! تا عزیزی رو تو همچین حادثه ای از دست ندیم نمی فهمیم ! همدردی می کنیم ولی نمی فهمیم !
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی