اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۸۸، ۱۱:۰۷ ق.ظ

۶

اعتراف37(خوش بگذرد سید!)

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۸۸، ۱۱:۰۷ ق.ظ
بسم الله
دلم برایت تنگ است...سید!

سید...مَرد...سید...

سید...فکر کردی هنر کردی که پیش از آن که بمیری، خودت، خودت را میراندی؟ نه مَرد! هنر آن است که امروز باشی و... باشی سید...!

سید نیستی...نیستی که ببینی!

خوب پیچاندی سید! آن جا اگر چشمت به آشنایی خورد، سلام ما را برسان و بگو... .

خوش بگذرد سید...به جای من از هوای آن جا هم نفس بکش...نمی دانم! شاید غبار فتنه های تهران هم به آن بالاها رسیده باشد.

خوش بگذرد مَرد...!

اعتراف امروز: دلم تنگ می شود؛ گاه به گاه!

۸۸/۰۴/۲۸
حسن میثمی

نظرات  (۶)

:(
سالهاست جایش را در میان دانشکده‌های هنر خالی می‌بینم... از همان سالهای دور که خودم شدم دانشجوی هنر ...!! سرم داغ می‌شد وقتی بی هنری را درمیان هنرمندان رایج می‌دیدم... هنرمند که نه... هنر بند!! ... هنر را برای عام می‌خواست نه خواص... می‌گفت آن هنر، هنر ابتر است... سالهاست جایش خالیست... گاهی که دلم برایش بیش از حد تنگ می‌شود می‌روم سراغ نقد فیلم از کرخه تا راین و نامه‌اش را به حاتمی کیا می‌خوانم.... و بغض می‌کنم...
سالهاست جایش خالی ست...
به ستاره ها به باران برسان سلام ما را
۲۸ تیر ۸۸ ، ۱۲:۵۵ محسن فتاحی
سلام
وقتی شیپور جنگ نواخته می شود مرد از نامرد شناخته می شود ...
یا علی
آرمان خواهی انسان مستلزم صبربر رنج هاست
پس برادر خوبم برای جانبازی درراه آرمانها
یادبگیر که دراین سیاره رنج
صبورترین انسان ها باشی .
وما امروز صبورترین ها هستیم چرا که نام تورا وتصویر تورا به یغما برده اند سید
وراه تو را مثل هزاران راه ومرام دیگر سر بریده اند
سید تو رفتی که اینها بمانند وبر مرکب اسلام چنین بی شرمانه برانند؟
خدایت بیامرزد که نیستی وببینی چه برسر آرمان هایت آورده اند
۲۸ تیر ۸۸ ، ۱۳:۴۰ ریحانه یاسینی
هوا بس ناجوانمردانه سرد است...
اما من گاه به گاه دلتنگی ام را فراموش می کنم...
سه نقطه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی