اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۸۸، ۰۸:۵۵ ق.ظ

۷

اعتراف38(پی.پی و سیاست!)

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۸۸، ۰۸:۵۵ ق.ظ

بسم الله

در مذمت سیاسی دیدن هر کلمه ای و اتفاقی در این روز ها

[در مجلس خواستگاری]

برادر خردسال عروس خانم: مامااااان! من پی.پی دارم!

مادر آقا داماد: ببخشید خانم! پسرتون چی گفتن؟ منظورشون از پی.پی چی بود؟

مادر عروس خانم: ای بابا! فندق من خیلی کنایه ای حرف می زنه! منظورش اینه که از دست دولت کودتا خسته شده ام و می خواهم ساعت 9 هر شب هر چه وسیله برقی دارم بزنم به پریز و بروم بالای پشت بام شعار بدهم.

مادر آقا داماد: سیاستمدارند پسرتان پس! چه معنای گسترده ای داشت این پی.پی!

مادر عروس خانم: بله! کلاس ما خیلی بالاست.

اعتراف امروز: حالم به هم می خورد از این سیاسی بینی. لطفا دوستان زین پس این گونه من را نبینند. من منم! نه دیدگاه سیاسی ام! عوق!

۸۸/۰۴/۳۰
حسن میثمی

نظرات  (۷)

:)))))))))
۳۰ تیر ۸۸ ، ۰۹:۳۷ علیرضا شاطری
سلام
من یه داداش کوچیک( 5 ساله) دارم می ره و میاد می گه " رای مارو دزدیدین / حال دارین پز می دین" بعد هم به من و بابام می گه چون شما احمدی نژاد هستین من باهاتون قهرم به هرکی هم که می رسه اول می پرسه به کی رای دادی اگه بگه میر حسین باهاش رفیق می شه.
البته بحث پی پی بحثی است که جای تامل دارد.
یا علی
ببخشید یک سوالی اینجا پیش می آید این جلسه خواستگاری کدام شخص شخیصی بوده است ؟
اگه فکرکردی می تونی مارو دور بزنی وشیرینی ندی زهی خیال باطل
ما کاری به مسائل سیاسی وپی پی واینها نداریم
ما شیرینی می خواهیم یالااااااااااااااااااا
من هم! لطفا!
شایعه درست نکنید لطفا! ماجرا تخیلی است
۳۰ تیر ۸۸ ، ۱۴:۳۳ نیره غدیری
عوق! رو خوب اومدی...
هر جا که اشاره ای به مباحث سیاسی میشه میذارم میرم...
ببخشید یک سوالی دارم.چرا اعتراف مربوط به امامزاده صالح رو حذف کردید؟یکی از بهترین اعترافاتی بود که اینجا خونده بودم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی