اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۴۰ ق.ظ

۸

خداحافظ تا 27 مرداد

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۴۰ ق.ظ

بسم الله

می گویند یک راه برایکشف پاسخ سئوال ها، این است که خودت را در متن سئوال قرار بدهی.

من هم می روم تا 10 روز در متن سئوال های زندگی ام غلت بزنم.

تا 27 مرداد ماه، خدانگهدار

*نکته: هر گونه امکان دسترسی به بنده تنها از طریق افراد زیر ممکن خواهد بود: محمدهادی فکری، مرضیه خواجه محمود، زکیه سعیدی، امیر اصانلو، علیرضا اعتضادی، مامانم و بابام!

۸۸/۰۵/۱۶
حسن میثمی

نظرات  (۸)

خدافظظظ
سلام. حسن میثمی مورد نظردر دسترس نمی باشد! لطفا به روستاهای اطراف سربزنید!!
۱۷ مرداد ۸۸ ، ۱۵:۵۱ مرضیه خواجه محمود
سلام
خوش می گذره؟
جواب سئوالات رو پیدا کردی به ما هم بگو!
مردیم از ابهام!
ما خودمون هم در دسترس نیستیم دادا!
۱۸ مرداد ۸۸ ، ۱۴:۴۰ نیره غدیری
به غیر از مامان و بابا به چه موجوداتی ما رو سپردی؟ روابط عمومی هاشون قوی....
۲۰ مرداد ۸۸ ، ۱۳:۲۶ میترارضائی
بی خداحافظی رفتن هم کمکی میکنه به یافتن پاسخ ها آیا؟؟؟
سلام. خوب باشید. به روزم.
امیدوارم عوض یافتن جواب سوالات با سوال مواجه نشده باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی