اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۸۸، ۰۹:۳۰ ق.ظ

۲

اعتراف47(سیب خوشبوی 6 ساله)

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۸۸، ۰۹:۳۰ ق.ظ

بسم الله

دوم شهریور ماه 1382

ساعت 16:32

یادش بخیر...اولین پست وبلاگ سیب خوشبو ارسال شد. البته بعد از یک سال تجربه فهم معنای وبلاگ نویسی در یک وبلاگی به نام IHMCG!

آن موقع ها فکر نمی کردم سیب خوشبو قرار است در آینده یک وبلاگ مرجع درباره احادیث امام حسن(روحی فداه) بشود. حالا که می بینم 6 سال گذشته، از کم کاری هایم خجل ام.

از "سیب خوشبو" خیلی چیزها یاد گرفتم. همه را هم مدیون سیب خوشبو پیامبر(صلی الله علیه و آله) می دانم.

حالا هم که وارد هفت سالگی شده گلکم. مبارک باشد.

اعتراف امروز: به این "سیب خوشبو" بدجور دلبسته شده ام. در این مدت که نبود، اصلا سر کیف نبودم. خدایا! رهایم کن!

*نکته: آن موقع هم پرشین بلاگ امکان زمان بندی و خالی بندی نداشت. زمان دقیق دقیق است.

۸۸/۰۶/۰۱
حسن میثمی

نظرات  (۲)

بعضی وقتا یادم میره حسن میثمی هستی ولی یادم نمیره سیب خوشبویی
:دی
سلام
می دونی تو این 6 سال چقدر بار خودت رو سنگین تر کرده و اون دنیا چقدر بیشتر باید جواب بدی ... باید جواب بدی که این حدیثا رو که می دونستی چرا عمل نکردی ... زودتر تعطیلش کن یا بهش عمل کن
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی