اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۸۸، ۰۵:۱۳ ب.ظ

۷

اعتراف55(آزاد شدم! :دی)

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۸۸، ۰۵:۱۳ ب.ظ

بسم الله

این بلاگها که توسط دولت کودتا قطع شده بود و کلی ایش و اخ و اوف شده بود، الآن باز شد احساس می کنم از سلول انفرادی آزاد شدم.

الآن می فهمم ابطحی جونم چی می گه.

مادر...مادر...آزاد شدم! (اگر شعر مرتبط ایرج قادری را گوش نداده اید بیخود همراهی نکنید)

از این به بعد اعتراف می کنم در حد تیم ملی. سند رو می کنم. البته سندهای بالای 18 سال ها. جو گیر نشید ییهو!

اعتراف امروز: کلا احساس می کنم درجه ای از تخته مبارک کم شده و بالا خانه به مبالغی به اجاره داده شده است!

۸۸/۰۹/۱۱
حسن میثمی

نظرات  (۷)

اولا عباس قادری نه ایرج قادری.(ایرج قادری کارگردانه/ عباس خواننده‌ست) دوما اونی کی این شعر رو خونده "جواد یساری" بود
۱۱ آذر ۸۸ ، ۱۹:۰۳ متهم ردیف اول
پاسخ حسن به اسماعیل:
اوه! چه گیری دادی اسماعیل جون! من گفتم ف شما برید فرحزاد. من که اینا رو نمی شناسم که. خودت می دونی. من مثلا چه می دونم ابی و هایده و مهستی و سیاوش قمیشی و اینا کین که. هی از زیر زبون من حرف بکشین حالا!
من این مجلسه گناهو ترک میکنم :))
از آن نترس که های وهوی دارد مثل من
از آن بترس که مثل این حسن خطرنااااااااااااااک است حسن
.
.
حسن نام دیگر جواد است قاه قاه قاه قاه
ناراحت نشی ها حسن شوخی کردم حسن جنبه داشته باش حسن خیلی بی جنبه ای حسن وااااااااااای حسن
۱۲ آذر ۸۸ ، ۱۳:۳۸ میترارضائی
میگن قیمت بالا خونه گرون شده ها حواست باشه به قیمت اجاره بدی.....
راستی پارسال با هم دسته جمعی رفته بودیم زیارتو کی خونده ؟؟؟
۱۴ آذر ۸۸ ، ۰۲:۲۶ سید محمد باقر موسوی
اگر مستاجرتان رفت بالکل خریداریم بالاخانه و پایین خانه را
۱۵ آذر ۸۸ ، ۱۴:۳۷ علیرضا شاطری
سلام
چرا دروغ میگی تو کی تخته داشتی که درجه ای ازش کم بشه
وقتی بلد نیستی اسم خواننده رو مگه مجبوری خب
و در آخر در صورتی که خواستی اعتراف اییتین پلاس بکنی پیش هیشکی نرو بیا پیش خودم یوها هاهاها
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی