اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۸۸، ۱۱:۳۹ ب.ظ

۵

اعتراف 59(نقاشی بکش استاد!)

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۸۸، ۱۱:۳۹ ب.ظ

بسم الله

اگر واقعا انتظار دارید که با چهره ای خوشحال و خندان بیایم و بگویم که احتمالا امتحان را 20 خواهم شد؛ مطمئن باشید که کور خوانده اید.

با چهره ای کاملا معمولی -فارغ از غم و شادی- اعتراف می کنم: از 5 سئوال، 2 سئوال را جواب دادم. تازه دست و پا شکسته. بقیه را هم سفید گذاشتم که استاد اگر خواست نقاشی بکشد، فضای مناسبی برای بروز استعدادهایش داشته باشد.

اعتراف امروز: بالاخره همیشه یک نفر باید نفر آخر باشد دیگر. نه؟

۸۸/۰۹/۱۸
حسن میثمی

نظرات  (۵)

:)))
کشته این اعتماد به نفس و از خود گذشتگیت می‌باشم!!
احسنت به این روحیه!
۱۹ آذر ۸۸ ، ۱۳:۲۳ میترارضائی
نظر
کشته این اعتماد به نفس و از خود گذشتگیت می‌باشم!!
احسنت به این روحیه!
نظر
یاعلی
باشه دا داش دارمت اگه به بابات نگفتم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی