اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۸۸، ۰۷:۳۳ ب.ظ

اعتراف61(...و جمعه)

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۸۸، ۰۷:۳۳ ب.ظ
بسم الله

وقتی شنیدم جمعه در مصلای تهران همایش شیرخوارگان حسینی برگزار می شود و احتمالا من هم یکی از خدام آن جا هستم، انگار چند واحد انرژی به من تزریق کرده اند. شارژ شدم. خادم سرباز کوچک کربلا بودن هم افتخاری است برای خودش...

اعتراف امروز: لیاقت ندارم...اما مشکلم اینجاست که با خاندان کرامت طرفم...

*نکته: برادرانی که مایل به خادم بودن دارند، با من تماس بگیرند.

۸۸/۰۹/۲۹
حسن میثمی

نظرات  (۱۲)

السلام علیک یا اباعبدالله...
ما رو قبول می‌کنن؟
سلام. فقط برادران؟!
۳۰ آذر ۸۸ ، ۰۲:۱۶ سید محمد باقر موسوی
تو این مراسم آب هست ؟ ...
۳۰ آذر ۸۸ ، ۱۰:۵۰ میترارضائی
التماس دعا
پیشنهاد من اینه که اگر هم برادران عزیز می خوان حضور به هم برسانند
کسانی باشن که بچه ها نترسن وجیغ نکشن
چون بعضی ها رو آدم به خواب نبینه :دی چه برسه به بچه های کوچولوی وناز
۰۴ دی ۸۸ ، ۰۱:۳۹ علیرضا شاطری
خادم نه می خواهم نوکر باشم
در خلوت خود اگر بر خاطرت ردشد خیلم دعایم کن التماس دعا
۰۴ دی ۸۸ ، ۲۱:۴۳ گروه آزاد
لسلام علی الحسین
عنوان : ختم و قرائت زیارت عاشورا
تعداد در نظر گرفته شده : تعداد سال غیبت امام زمان (عج)
زمان : از صبح تاسوعا تا آخرین ساعات روز 13 محرم
مکان : منطقه آزاد باشگاه رادیویی جوان .
اجر همه دوستان با سیدالشهدا علیه السلام .
لطفا همراهی کنید .
"اطلاع رسانی شود "
۰۹ دی ۸۸ ، ۱۸:۱۵ مرضیه خواجه محمود
سلام
چهجالب...ندیدم کسی انقدر راحت اعتراف کنه
میشناسی منو؟
با اجازه لینک میکنم
۲۲ دی ۸۸ ، ۰۸:۴۵ میرباقری
سلام .
اعتراف می کنم وبلاگ خیلی جالب و جذابی دارید . حتما از این به بعد هر روز پیگیر اون چه این جا می گذره خواهم بود .
یا حق .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی