اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۸۸، ۱۱:۴۷ ب.ظ

۳

اعتراف63(اخلاق خیلی کاربردی!)

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۸۸، ۱۱:۴۷ ب.ظ
بسم الله
فردا ساعت 14 امتحان اخلاق اسلامی دارم!
فردا ساعت 14 امتحان الگوهای بانکداری اسلامی دارم!
حالا یه چرتکه بیندازید ببینید امشب چقدر آخوندم!
آ...خوندم ها! خوندم! :دی
*نکته: این کتاب اخلاق هم چه بخش های جالبی دارد ها! اخلاق مناظره، اخلاق نقد، اخلاق جن.سی! ساعت 11 شبی چه چیزهایی باید بخوانیم. آخوندها هم حالی می کنند ها!
*نکته: این ایام امتحانات هم چه حس غریبی دارد ها! بخدا!
اعتراف امروز: هیچ وقت دوست نداشتم آخوند باشم! روحانی ها را هم هیچ وقت درک نکردم. دوستشان دارم ولی.
اعتراف خصوصی: البته درگوشی بگویم که اصلا با دروس حوزوی میانه خوبی ندارم. نگویید به کسی یک وقت. از آن اعترافها بود که ابطحی در گوشی به بازجویش گفت و کل عالــَم فهمیدند!
۸۸/۱۰/۲۳
حسن میثمی

نظرات  (۳)

:) امتحان داری تو وبلاگت چه می‌کنی؟؟
۲۴ دی ۸۸ ، ۰۰:۳۰ علیرضا شاطری
برو بچه پای نت چیکار می کنی
این اعترافه خیـــــــــلی چسبید...!
تو یه ساعت 2 تا امتحان دارید ؟!!! چه جوری ؟!! یعنی از سر جلسه امتحان اخلاق باید بدویید برید سر امتحان الگوهای بانکداری اسلامی ؟ چه بد ...
:-S

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی