اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۸۸، ۱۲:۲۶ ق.ظ

۶

اعتراف65(حسن یک، حسن دو،...)

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۸۸، ۱۲:۲۶ ق.ظ

بسم الله

این که چرا تیتر را این انتخاب کردم کاملا به خودم مربوط است، اما مسلما در روزهای امتحان، انتظار ندارید بنشینم داستان بنویسم و برایتان کبری و صغرا کنم؟

امیدوارم حداقل این علم مزخرف اقتصاد از روی من شرمنده شود و ما را بیخیال!

ندای درونم می گوید: زهی خیال محال!

اعتراف امروز: برعکس ترم های پیش، اصلا استرس ندارم. یعنی دیگر حوصله ندارم که استرس داشته باشم.

۸۸/۱۰/۲۷
حسن میثمی

نظرات  (۶)

۲۷ دی ۸۸ ، ۰۳:۰۹ بادبادک باز
حسنم بر عکس ترم های گذشته استرس داره خفم می کنه .
۲۷ دی ۸۸ ، ۱۳:۵۶ میترارضائی
نداشته باش پسرم نداشته باش
حسن یک
حسن دو
حسن دنده به دنده
حسن چرا نمی خنده :دی
.
.
اتفاقن منم اصلا اضطرپس ندارم
اضطراب استرس = اضطرپس
بیخیال بابا
۳۰ دی ۸۸ ، ۱۳:۳۰ ف.گ.تهرانی
حسن بخنده لطفا
اصلا اسپرس نداره در مورد امتحانات اخر ترم همیشه دو حالت داره
1- یا قبول میشی
2- یا دستمال ......
پس بخودت اسپرس نده جیگر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی