اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۸۸، ۱۱:۴۹ ب.ظ

۴

اعتراف66(حال همه ما به تو چه؟)

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۸۸، ۱۱:۴۹ ب.ظ

بسم الله

زیاده عرضی نیست.

فقط این که؛

حال همه ما خوب است،

می خواهی باور کن؛ نخواستی هم باور نکن!

اعتراف امروز: - با عرض معذرت - اعتراف می کنم که اگر مخابرات بیاید و سامانه دایورتینگ را از روی من شبیه سازی بکند، کلی سود مالی نصیبش می شود. پدیده ایست در حد خودش!

۸۸/۱۰/۲۸
حسن میثمی

نظرات  (۴)

۳۰ دی ۸۸ ، ۰۴:۱۸ بادبادک باز
دایورتینگتان را بخوریم
۳۰ دی ۸۸ ، ۱۴:۳۵ مرضیه خواجه محمود
چرا اینقدر عصبانی؟؟؟
پاشو برو یک کم که نه یک سطل اب بخور ......
اگه بازم عصبانی بودی بیا هرچه دل تنگت خواست بگو ... به ماچه ؟ ها
داییییییییییییییییییییییییورتینگ
با : ما تحمل عدالت را نداریم !
به روزیم تشریف بیارید
-----------------
منتظریم
----------------

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی