اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۸۹، ۱۰:۲۰ ب.ظ

75- بیایید خوشحال باشیم

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۸۹، ۱۰:۲۰ ب.ظ

بسم الله

خوشحال باشیم. خیلی خوشحال باشیم. حتا مجازیم برای نشان دادن خوشحالی‌مان آهنگ‌های آن‌چنانی گوش دهیم و می‌گساری کنیم.

خوشحال باشیم و بشکن بزنیم از این پیروزی که کسب کرده‌ایم. از این که تا حداقل چند سال پیش، اگر به «امام خمینی»مان می گفتند آقای خمینی، قرمز می‌شدیم و رگ غیرت‌مان ورم می‌کرد. اما حالا اسطوره(!) موسیقی مملکت به همه مملکت ما می‌گوید «آقای خمینی». عیبی ندارد که. نباید مقدس جلوه دهیم این مرد را. آقا هم خوب است. اصلا حتا می توانست برای نشان دادن بی‌طرفی‌اش آقایش را هم نگوید. بگوید خمینی. بالاخره روشن می‌شود فکرمان!

خوشحال باشیم و حتا برقصیم. چرا که تازه به دوران رسیده‌ای مانند «نیک آهنگ کوثر» که از دار دنیا فقط «کشیدن» را بلد است، کلی پز می داد که کاریکاتور روحانی نمی‌کشد. اما حالا چند روز پیش یک کاریکاتوری هم از حضرت روح الله کشیده است. عیبی ندارد که. کار هنری که این کوته نگری‌ها را بر نمی‌تابد. پرچمت بالاست بچه بسیجی!

خوشحال باشیم و سرمان را بالا بگیریم جلوی شهدا. چرا که همان تازه به دوران رسیده بی همه چیز، به خودش جرئت می دهد امام 80 میلیون آدم را، «دیکتاتور دگم مذهبی» خطاب کند. سخت نگیرید! بالاخره باید نظرات متفاوت را پذیرفت. آزادی بیان است. بگذارید بگوید.

همه آن‌هایی که ادعای پیروی از خط امام را دارند و این روزها داد آزادی‌خواهی و جمهوری اسلامی طلبی‌شان کل دنیا را پر کرده است، سرشان را بگیرند بالاتر. این‌ها همان نتیجه دلسوزی‌تان برای نظام است. سرتان را بگیرید بالاتر و نتیجه آن‌چه کاشته‌اید را بردارید. بردارید دیگر؛ اگر وجود دارید!

اعتراف امروز: تا حالا این‌قدر عصبی نشده بودم. به آرمند گفتم که والله اگر این مرد را جلوی چشمانم می‌دیدم، کاری با او می‌کردم که نیک‌آهنگی از او بلند شود.

۸۹/۰۳/۰۲
حسن میثمی

نظرات  (۲۷)

۰۲ خرداد ۸۹ ، ۲۲:۲۴ محمد آرمند
لعنت خدا بر نیک آهنگ کوثر
۰۲ خرداد ۸۹ ، ۲۲:۲۷ حاشیه نویس
...................................
شعور و شرفشان در حد سیبزمینی است
بی رگ و بی ریشه ...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
شهدا را یاد کنید
:|
khoda lanateshoaz dahne bande hash nmiferste.hasn ba asabiat kar be jaie nmirese byad harfo ba harf javab nadad na zoro kotak
دو نوع سبز داریم ...!
یک سری شون حرف دل شون رو می زنن .
یک سری دیگشون منافق ان . نمی زنن حرف دلشونو . میان تو سایتا زت زت کامنت می زارن: درود بر فرزندان خمینی کبیر موسوی کروبی و خاتمی
آخه الاغ ! تو خمینی رو قبول داری؟ تو تو زندگیت نماز خوندی میای نماز جمعه؟ تو اصلا می دونی جنگک چه سال هایی بود و همت کی بود و چی بود ؟ عکس سه تا ریشو رو بزاریم کنار هم می تونی همت رو تشخیص بدی ؟
باز به این نیک آهنگ بی پدر ! حداقل بی پدره فقط . حرف دلشو می زنه !
شما الاغای نوع دومی بی پدر مادرید ! بی بته بی هویت !
کلا خاک تو سر همه ی خائین این آب و خاک !
امسال و این خرداد هم هیچ گهی نمی تونین بخورین مثل پارسال !
آقای لجنولوژیست !
به قول جناب سعدی : گر تو قرآن به این نمط خوانی / ببری رونق از مسلمانی .
لطفا با این ادبیاتت حرفی از امام و نماز و همت و اینا نزن .
اصلا بیا فرض کنیم ما نماز نخوان . بگو نماز تو چه خاصیتی داشته ؟ مگه نه این که به گفته همون قرآنی که تو بهش اعتقاد داری و فرضاً ما نداریم ، نماز باید جلوی فحشا و منکر را بگیرد ؟ مگه نه این که به قول همون قرآن فحش دادن منکر است ؟ مگر همون قرآن نگفته : وای بر عیبجوی هرزه زبان ؟ پس حاصل نماز خالصانه تو کجاست ؟
ضمنا اونی گه گفتی ما هیچ وقت نخوردیم و نمی خوریم شما نگران خوردنی ها نباش .
خدا لعنتشون کنه
خدا لعنتشون کرده که اینطورین.
سلام حسن دیگه پشت سرت را دیدی موسوی را دیدی اسم موسوی بیاد تو وبلاگت فیلترت میکنیم بابا بیچاره بدبخت فلک زده ذلیل را چیکار داری فقط اصل نظام را برده زیر سوال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فقط
بعدش هر غلطی کرده توبه کرده مگه نشنیدی همین که گفت غلط کردم گوه خوردم کوفت خوردم مرگ خوردم آهان یادم نبود فقط بعضی آقایان شنیدن
تو چرا هی بهش گیر میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لاریجانی باید گیر بده که ............................. بقیش را نمیگم هم برای تو بد میشه هم برای خودم اگه بچها بفهمن که دارم اینجا هم حرف سیاسی میزنم دیگه دست بر نمیدارن .
تو نترسیا چند روز دیگه به آقا گیر میدن میگن اشتباه از شما بوده که جنگ نرم را انداختی تو زبان این بسیجیافهمیدی گیر کار کجاست حسن.
مادر حسن برو درست را بخون اگه میخوای نفس بکشی .
یه وقت دیدی الکی الکی شهیدت کردنا ......................
انئقت اسمش را میزارن در راستای سیاستهای کلان مملکت حسن
به فکر 3 سال دیگه باش که به تو بیشتر احتیاج پس به خدا اعتماد کن.
از شما به خاطر بکار بردن اسم کوچکتان و کلمات دیگری که در راستای سیاست متن بوده عذر خواهی میکنم . با احترام خاک
خشم مقدس
..............
باید بلایی به سرش آورد که پشت همه بی معرفتهای شکم از حرام آکنده بلرزد
خدا لعنت کنه اون کسانی رو که راه توهین رو باز کردن به هرشکل اش وبه هر شخصی اما چرا هشتاد میلیون ؟
طبق سرشماری ها جمعیت ایران از مرز هفتاد وپنج میلیون گذشته شما چرا سیاست های افزایش جمعیت رو انقدر زود جدی گرفتی
به تعبیر حضرتش: «بزنید ما را... ملت ما بیدارتر می شود!»
@عطیه,
من تازه دست کم گرفتم و مردم ایران را گفتم. بیخیال شدم خیل لبنانی ها، فلسطینی ها، عراقی ها، پاکستانی ها، امریکایی ها و مردم دیگر ملل جهان را که حاضرند هنوز که هنوز است برای امام «جان» بدهند.
با شما هم موافقم. خدا لعنت کند آن کسانی را که راه توهین را باز کردند.
ببخشید ممکنه جهت اطلاع بیشتر برخی بیخبران، کمی بیشتر توضیح بدید درباره ی این پست یا لااقل لینکی چیزی؟؟؟
نکته این جاست که پیر های ما جو گیر شده اند .زیاد پرستیده شدند .زیاد روی صندلی در ارتفاعات نشستند .تک تکشان یک مهره ی فرسوده اند ولی هنوز پرستیده میشیوند .ما باید توجه کنیم دیگر امام را نداریم .دیدگر رجاعی را نداریم .دیگر مطهری را نداریم که سطح تفکرشان در حد اعلی باشد .تغییر ایجاد کنید و این گردنکشان را به پایین بیاورید .شاید متفکری جوان کاری برایتان کند .نکته ی آخر .30 سال از انقلاب میگذرد ولی مهره ها به سلول مغز خود اضافه نکرده اند .انتخابات با این کاندیدا حتی ارزش فحش دادن به مردم را هم ندارد به خدا قسم من حتی یک رای به کسی نمیدهم مرگر یک متفکر نوین اندیش باشد و تنها انقلاب را به عنوان افزایش دهنده ی شرف ملت بداند نه فقط شرف خود .تف به موسیقی دانانی که سعر بزرگان ادب را میخوانند ولی چش در چشمت میگویند من اگر میخواستم نماز بخوانم که .....
ا .راستی فکر نکنی من مسلمان خالصما .به وبسایت و وبلاگ من هم سری بزن .
من بلاگ ها رو هم چک کردم .چیز جالبی هستش .
این ادرس های منه
persianlord.ir
typenevesht.bloghaa.com
@gandolf,
از دادن لینک که معذورم. اما در همین حد که نیک آهنگ کوثر به خودش اجازه می دهد کاریکاتور حضرت روح الله را بکشد و به او توهین کند و آن لفظ زشت را درباره اش به کار ببرد، بعد آن وقت غیرت ما یخ کرده است که به جوش نمی آید.
همین!
از عادی سازی این توهین ها دلگیرم
۰۵ خرداد ۸۹ ، ۰۹:۰۵ یه بنده خدا
شرمنده شهداهستیم به کجا داریم میریم...
اجازه لینک می دین؟
در پناه زهرای مرضیه(س)
سلام...
ببخشید،اما اگر اوج بیخبری یک بیخبر تازه از کنکور درآمده به حدی باشد که این بابایی رو که میگید اصلا نشناسه، چه باید بکنه؟
@gandolf,
کسی به شما خرده نگرفت بزرگوار. دل‌خون از بزرگ‌ترهاییم. آن ها که امام و شهدا را کردند گره وسط طناب مسابقه طناب کشی. کاری کردند که این طرف بکشد سمت خودش؛ آن طرف هم برای این که کم نیاورد بکشد سمت خودش! کسانی که امام را مصادره کردند برای خودشان، هر آنکس هم که در خط خودشان نبود را گفتند مخالف خط امام.
حرف زیاد است. امیدوارم کنکور خوب بوده باشد :)
آقای میثمی، منظورم این بود که نیک آهنگ کوثر را نمیشناسم
با یک سرچ مشکل حل شد
از آنجاییکه شمارا آدم متعصبی نمیدانم، این غیرتتان برایم معنادار بود
کنکور دشوار بود.چه توقع دیگری است؟!
۰۵ خرداد ۸۹ ، ۲۱:۱۰ سید امین آبشاری
دیدی ای کوته فکر از چاله افتادی به چاه /
این سزای نا بجا الله و اکبر گفتن است
مرگ بر فتنه گر...
سلام حسن جان
خوشحالم که قلمت هر روز بیشتر رشد می کند و بزرگتر می شود...
---موفق باشی
سلام
دعوت شده اید به بازی وبلاگی
http://nasimhayat.blogfa.com/post-256.aspx
خوشحال میشوم بنویسید
ارزش اسم آوردن هم نداشت ولی اعتراف است دیگر نمی توان خرده گرفت
سلام عزیز
خداوند از افرادی که زبان توهیندارند نمیگذرد مخصوصاً اگه نفرین مردم هم دنبالش باشه چون باید هم به خدا جواب بده و هم حق مردم به گردنشه پس بیخودی خودت رو ناراحت نکن و اون و تمامی افرادی که مانند او نظام و ملت پاکمان را زیر تهمت لگد کوب میکنند را به خدا وند قادر و توانا بسپار درکت میکنم و میدونم چه حالی داری ولی نمیشه در دهان حرافان راگرفت به فردا باشتا پیشرفت ایران و ارانی چشمان انهایی که حرافی وتوهین میکنند راد راورد انشاالله
جمعش کن بابا! حتی یه بچه هم میفهمه که اینا یه مشت چرت و پرت که نوشتی.
چند تا حرف درست حسابی بنویس حداقل خودت رو زیر سوال نبری ما هم خواننده ایم نه اینطرف نه اونطرف ولی تو خیلی تابلو خالی بستی!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی