اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۸۹، ۰۶:۰۳ ب.ظ

پشت پرده دیدار هنرمندان با رهبر انقلاب

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۸۹، ۰۶:۰۳ ب.ظ

بسم الله

دیدار دیروز تعدادی از هنرمندان سیمای جمهوری اسلامی حاشیه‌های زیادی داشت که توجه شما را به تعدادی از حاشیه‌‌های این دیدار جنجالی جلب می‌کنم. حاشیه‌هایی که به افشاگری بیش‌تر شبیه است.

افشای 1) به این عکس با دقت نگاه کنید. چشم‌های شریفی‌نیا کلی حرف دارد. حالت چشم‌های او نشان می‌دهد به زور به مراسم آورده شده است و دائما به ساعت دارد نگاه می‌کند.

افشای2) به چشم‌های کامبیز دیرباز دقت کنید. طبق اصل 43 از اصول سایکولوژیستیک که در تمام سایت‌های خارجی مورد تایید است، حالت چشم‌های او نشان می‌دهد که از فضای مراسم خیلی بدش می‌آید و به دنبال فرصتی برای ترک مراسم است.

افشای3) حالت جمع شدن گونه شهاب حسینی هم بیانگر همین موضوع است. طبق اصل 17 سایکولوژیستیک، او مزدور رژیم است و این از حالت گونه او کاملا مشخص است.

افشای4) طبق اصول ثابت شده روانشناسی، دست به سینه نشستن، نشان دهنده اعتراض است. سعید آقاخانی به خوبی این موضوع را به تصویر کشیده است.

افشای5) محمدعلی سجاده‌چی هم در حین سخنرانی، داشت به متن دیکته شده‌ای که به او داده شده بود توجه می‌کرد. شیوه نگاه کردن او را ببینید. شنیده‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد پشت دوربین عکاسی، یک نفر ایستاده است و متن را در دستش گرفته است.

افشای6) بازیگر نقش برادر یوسف در سریال معلوم الحال یوسف پیامبر هم بر اساس میمیک صورت، دارد از درد شدیدی رنج می‌برد. این درد بر ما پوشیده نیست. او با این حالت می‌خواهد به همه ما ثابت کند او درد مردم ایران را در یک سال گذشته درک کرده است.

افشای7) مسئولین مراسم حتی به دعوت عادی اکتفا نکرده اند. شنیده‌های خبرنگار ما حاکی از زد و خورد شدید بین مامورین حکومتی و داریوش کاردان به دلیل سرباز زدن این کارگردان غیور ملت است. به طوری که دست او کاملا شکسته است. اگر به چشم‌های حمید لولایی هم نگاه کنید، کاملا متوجه می‌شوید که او از موضوع با خبر است. لولایی در گفت‌وگوی تلفنی با یکی از رهبران جنبش از این موضوع شدیدا ابراز نگرانی کرده است.

افشای8) البته فاطمه گودرزی هم به اختیار خود نیامده است. رو گرفتن او (رعایت شدید حجاب) نشان می‌دهد او برای آورده شدن به مراسم، به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. خبرنگار ما او را در خیابان‌های تهران دیده است و گونه‌های کبود او را در حافظه خود ثبت کرده است.

افشای9) سخت نفس کشیدن توکلی هم نشان می‌دهد او به اختیار خود به مراسم نیامده است. او حتی نمی‌توانست به راحتی نفس بکشد.

افشای 10) شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید در مواردی هم که حکومت نتوانسته بازیگران معروف را به مراسم بکشاند، از ماکت آن‌ها استفاده کرده است. (همان‌ها که در تعویض روغنی‌ها دیده می‌شود) به حالت شهره لرستانی دقت کنید. او، او نیست. ماکت‌ش است.

افشای 11) در پایان مراسم هم درگیری شدیدی بین مامورین حکومتی و حضار رخ داد. هنرمندان مراسم را به نشانه اعتراض ترک نمی‌کردند که با گاز اشک‌آور و باتوم مواجه شدند. تصویر فوق دقایقی از این درگیری را نشان می‌دهد.
منبع: بالاترین
*******
توضیح ضروری: جناب عمو فیلترچی! این مطلب طنز است. یک وقت جدی نگیرید ماجرا را!
۸۹/۰۴/۱۳
حسن میثمی

نظرات  (۲۰۴)

جالب بود
نشون دادی به جای صدای بی‌سیم، طنز نوشتن هم بلدی
البته باید رو خودت کاری کنی چون فقط مورد شماره 10 از افشاگری هات با مزه بود - بقیش خوب بود.
خسته نباشی
:)))))))))))))))))))))))
۱۳ تیر ۸۹ ، ۱۸:۵۷ عکاس مسلمان
بسم الله؛/ حسن جون قشنگ بود. ایول
سلام
جالب تر از همه متن و عکساش و دستکاری هایی که رو عکسا کردی، این جمله آخری خطاب به عمو فیلترچی! بود.
خیلی حال کردیم.
ممنون ،بامزه بود دستتوندرد نکنه.
یا حق
باید اعتراف کنم که بی مزه ترین و به نظرم کم تاثیرترین طنزی بود که خوندم و موقع خوندنش به جد عصبی شدم!!!
به نظرم با بیان و یا حتی طنز بهتری می توانستید اعتراف کنید.صحنه های احساسی حماسی را چه به طنز ؟!
البته باید بخاطر سایر اعترافاتتون ازتون تشکر کرد. بعضی ها خیلی قشنگ بودند و لی الحق و الانصاف این یکی خیلی بی مزه بود!اون اثری که طنز باید داشته باشه رو نداشت. نه خنده دار بود و نه مایه تامل!
در پناه حق
یا علی
نگاه جالبی بود . خیلی خوب دید آدمایی رو به تصویر کشیدی که با اینکه میدونن هیچ حرف منطقی واسه گفتن ندارن اما خودشون و البته مخاطبشون رو کماکان خر تصور می کنن و می خوان مزخرفات فکریشون رو به زور و با استدلال های جاهلانه قالب ملت کنن.
هی گفتم بهت اون قرص صورتی ها رو بخور نه اون قرمز ها گوش ندادی
سایکول محور شدی
آدم نمی خواد جلوی جمع آّبروت رو ببره دست به افشاگری بزنه :دی
برو بچه جون بستنی ات رو بخور نمی خواد طنز بنویسی
هاهاهاهاها
شوخی کردم ها حسن
ناراحت نشی یک وقت
فوق‌العاده بی‌مزه و بی‌خاصیت. این اسمش طنز بود واقعا؟
زبان بدنی همه حضار مخصوصاً چهره های معروف تر، نشان از استرس داشت.که خوب به خاطر اولین دیدار با شخص اول مملکت قابل قبوله. ولی کلاً این کارت خیلی پخته نبود. انگار به جای طنز میخواستی با حالت عصبی بگی: "شما سبزها خیلی مسخره اید که فکر می کنید این آدم ها به زور آمده اند اینجا !!!"
که البته این از عیب های بزرگ ایرانی هاست که فکر می کنند کسی مثل یک بازیگر وظیفه دارد در یک مسیر مشخص رفتار کنه.
این عمار؟!
اینان که می‌بینی مگسانند گرد .....
@sadra,
کاش یه خورده دقیق تر می گفتید که کجاهاش مشکل داشت
با این حال ممنون :)
@مش حمید,
بستگی به برداشت شما داره خب :دی
من به عنوان طنز حرفه ای ننوشتمش ولی
۱۴ تیر ۸۹ ، ۱۲:۱۲ خودکار آبی
نمیدونم چی بگم.اما کاش یه خرده بیشتر روی متن زیر عکسا کار میکردید.وقتی میخونی و با عکس تطبیقش میدی یه حسی بهت دست میده که به عنوان مخاطب حالا با هر اعتقادی حسی مثه:آه،آها،جالبه؛نه بابا؛که این طور ،راست میگه هاو...بهت دست نمیده.امیدوارم تونسته باشم منظورمو خوب بگم.
۱۴ تیر ۸۹ ، ۱۳:۵۱ حسین میری
خیلی جالب بود
امروز شمارندت رو چک کن چون بالای 1000 تا بازدید داری یعنی مهمون داری فقط خیلی مواظب باش
ایول داداش بخاطر اینجوری دیدنت از دیدار با حضرت امام...
موفق باشی جیگر... .
فکر کنم از تو برای ساختن فیلم ندا استفاده کردن
سلام اصلا این کارت درست نبود واقعا که
سلام
جالب بود
ولی بدونید بیشتر اونایی که مطلبای به این خنده داری سایت های ضد نظام رو میخونن و باور میکنن خودشون دلشون میخواد باور کنن و همینجوری می اندیشند و اینطوری خوش ترند
موفق باشید
جالب بود .فقط شما که خودتون توی کار هستید، خداییش بگید این جماعت آیا میتونستند به این دیدار نروند؟بی این که در بقیه ی عمر حرفه ایشون از طرف صدا و سیما بلوکه و مطرود بشوند؟این یک سواله ها، با دید متلک پرانی نخونید لطفا.
آخ، چرا ناشناس شدم؟اون کامنت بالا متعلق به گاندلف می باشد آقای میثمی.یه وقت متهم نشم به منافق بازی و پنهان کاری و ...
@,
هیچ کس هیچ اجباری برای شرکت در این مراسم ندارد. کما اینکه دیدید خیلی از هنرمندان به این مراسم نیامدند و هیچ مشکلی هم برایشان پیش نیامده و پیش نخواهد آمد.
@gandolf,
این حرفها چیه بزرگوار. ما ارادت داریم. عیبی نداره :)
@خودکار آبی,
متوجه شدم. ممنون که گفتید :)
یکی از سخیف ترین مطالبی بود که در این چند وقت خوانده بودم. متاسفم
علاوه بر این که طنز بسیار ضعیفی بود، هدف شما هم چندان معلوم نبود که آیا نیتتان انتقاد از هنرمندان بود یا مسخره کردن منتقدان افراد فوق الذکر!
نکند واقعا با اینها هدفتان اعلام براعت از حضور آقایان و خانمها بود؟
ببخشید که باز مزاحم میشم.یعنی دعوت شده بودند و نرفتند؟
دعوت نشدن یه بحثه.دعوت شدن و نرفتن بحث دیگری است
@gandolf,
من نمی دونم که دعوت شده بودن یا دعوت نشده بودن. اما نرفتند. اما روی این موضوع مطمئنم که اجباری نیست. کما اینکه در مراسم های گذشته اجباری نبوده. مثلا در دیدارهای سال های گذشته عده ای بودند که امسال نیامدند. احتمالا در هر دو سال هم دعوت شده اند. هیچ کس نمی تواند هیچ کس را اجبار کند.
@عابر,
منتقدان افراد فوق الذکر یعنی کی؟
اعلام برائت (نه براعت) از حضور آقایان و خانم ها از چه؟
کلا کامنت تان مفهوم نبود. اگر کسی فهمید، بگوید. خوشحال می شوم
الهی که بمیرم واسه رهبرم با این سربازای فرهنگیش
کاش وتنها کاش لحظه ای ارامش تویی را داشتم که اینجا هستی .بگو به من ایمانت به اینان را با چه اب یاری می کنی .بگو شاید من نیز ارامش تو را یابم ان خون های سرخ کف خیا بان را با چه از ذهنت شستی .بگو تا ما گمشدگان راه یابیم بگوکه کدام خط کتاب اسمانی گفت چنین کنید تا من نیز چون تو ان ایه را حفظ کنم و هر شب انگاه که چشمانم را میبندم نبینمش که در کف خیابان جان میدهد .که نکرد پیامبر با اسیر کافرش انچه با مسلمان کردند کاش کاش ذهنم در خاموشی بمیرد که در افتاب گرم ولایت چنین به سراب نرود که مرگ انسانی به تمسخر گیرم و حیات این لطف الهی را پایان دهند دیگران بس تلخ .و تو امروز بر ان خون گرم طعنه زنی چنین با نیشخند و ما با دستی بسته عرصه ای تنگ بی ازادی بی حد دیگرانی چون تو راحت از شنیدن گریه های شبانه یک مادر تنها یک چیز می خواهم بدانم از تو برنده اسوده این روزهای سخت .حال که همه چیز دارید و اگر شما پیروزید خب شاد باشید بگذارید خداوند در جهنم سزای ما ره نیافتگان را بدهد .چرا باز اینهمه دست پا میزنید برای اثبات خود دست به هر کاری میزنید.شما که بر حق و عدل اینان باور دارید از چه می ترسد که با هر نوای دشمن می رقصید.و می ترسید از هم پاشیدن این عدل محکم وحکومت مطلق اگر حق خدا باشما است تکیه زنید بر کشتی خود بدون ترس از امواج . اگرچه می گویند خون دامن گیر است
به نظرم شریفی نیا خواب آلود بودانگار که شب قبلش نخوابیده بوده.افشای 10 خیلی باحال بود.کلی خندیدم.مرسی
اصلا خودت فهمیدی چی نوشتی؟منتقدان افراد فوق الذکر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من هرچی فکر میکنم نمیفهمم
فکر میکنی ما از مرگ اونا ناراحت نشدیم؟؟؟شاید حتی بیشتر ازتو ناراحت شدیم.ولی کسایی که تو آشوبا رفتن وقانون شکنی کردن مسئولیت مرگشون با خودشون بوده-میتونستن نرن وکشته نشن.ثانیا اشتباهات نیروی انتظامی به ما چه ربطی داره.مگه اون لحظه به لحظه از رهبر فرمان میگیره؟؟؟؟؟؟؟؟ان الحکم الا لله.انشالله خدا توی اون دنیا خودش بین ما حکم میکنه -
سلام. آقای طنازی که فکر میکنی مطالبت طنز بود واقعا فکر میکنی اینا با اراده خودشون رفته بودند؟ یعنی تو فکر میکنی شریفی نیا خیلی به رهبری ارادت داره. البته خوبه شمایی که دم از اسلام و حجاب و این چیزا میزنید دست به هرکاری میزنید تا خود را موجه جلوه بدهید. جدا تمام طرفدارای شما اینطورین؟ عکسهای عادی این هنرپیشگان را ندیدید؟ پس هی نگید بی دین و ایمانها و بدحجابها طرفداری موسوی هستند، هرچند که من مطمئن هستم غیر از یکی دونفر از این هنرمندان محترم مثل ده نمکی بقیه مخالفان سرسخت این حکومت هستند.
ضمنا نویسنده محترم طنز و خون چه خوب نوشتی چه خوب حرف دل میلیونها ایرانی را به اینهایی که جز خودشون و عقاید خودشون چیز و یا کسی را قبول ندارند گفتی. واقعا که قلم زیبایی داری. واقعا ممنون
آقا مهندم شدیم از خنده! چقدر نمک! چقدر استعداد!؟اوفففففففففففففففف. شما با دریاچه ارومیه نسبتی نداری اخوی؟
خیلی لوس بود
سلام
1.میدانی در هر طنزی بخشی از واقعیت وجود دارد!
2.سربازان و افسران جنگ نرم کسانی شده اند مثل خشایار مستوفی ،افسانه بایگان و...
3.این افراد چه با اشتیاق و چه با اکراه آمده باشند انسانهای محترمی هستند.
اما
4. بحث اصلی آن است که گویا رهبر نیاز به بازسازی چهره ای مطلوب از خود برای عوام الناس دارد لذا در این چند دیدار اخیر هنرمندان می بینیم که سعی شده چهره های بازیگر و خواننده و ... پایشان به بیت رهبری باز شود.
وای وای چه قدر احمقانه است هر کی باور کرد باید خودشو به دکتر نشون بده
shie2012.parsiblog.com
آقا چهره ای مطلوب دارن ونیازی به این کارا نیست.فقط یه هم چین برنامه هایی باعث میشه هنرمندا ازدانش و رهنمودهای مفید آقا استفاده کنن.بعدشم اطلاعات نداری حرف نزن.چندین ساله که یه همچین برنامه ای هست و هنرمندان صدا وسیما از وجود چنین رهبر فرزانه ای بهره مند میشن
رهبر فرزانه؟؟؟؟؟؟؟هه هه
فقط می تونم بگم مزخرفات خوندم متاسفم
سلام اینا برای ما خنده داره بای جنبش سبزی ها خاطره اس D:
به به به چشممان روشن
۱۵ تیر ۸۹ ، ۲۱:۰۸ سلمان فارسی
من چیزی محبت در چشم حاضران ندیدم
سلام اونی که این مطلب رو نوشته شاید قسمت اخر رو نمینوشتی طبیعی تر بود چون لبخند تو صورت بعضی از بازیگرا این افشا گری دروغگین شما پرده بر میداره به هر حال کسی که ..... باشه این حرفارو این عکسا رو باور میکنه
سلام حاجی
دستت درد نکنه
بیسیم جان فقط اصول سایکولوژیستیک رو یه جا به کار بردیٰ بار دوم تکرارش نمیکردی بهتر بود
خدا خیرت بده.
۱۶ تیر ۸۹ ، ۱۴:۳۰ none of your business
che to goole namaki ! naz bashI
@apar,
تا کور شود هر آن که نتواند دید...! ها ها ها!
@منتظره,
با اینکه نمیدونم کی هستی و فقط دنبال رضایت خدا هستی یانه، ولی جواب خوبی به این حسن آقا دادی. من اتفاقی اولین بار است این وبلاگ را دیدم ولی
با حماقت نامه ای که به اسم طنز طرفداران ...ش را خوش آمد، اثبات کرد که شخصیت و ایمان و درک و تقواش، بسیار پست و حقیر است!
به ازای هر کلمه هم در این دنیا و هم آخرت، خدا حالش را میگیرد. چه باور داشت یا نداشت! فرقی در حقیقت نمی کند. چه این جواب را نشان دهد یا جرأت نکند!
اگر همه دنیا هم ازش تعریف کنند و به به و چه چه بگن، گناه و بی تقوایی اش بجای خود باقی است و منتظر چوب محکم خداوند باشد. هر چند همین حماقتش بزرگترین چوبی است که خورده!
خوبه همه مسلمانان(با نامسلمان کاری ندارم) سری به این آیه سوره قاف بزنند:
«بسم الله... ما یلفظ من قول إلا لدیه رقیب عتید»
و یا سوره إسراء: «إن السمع و البصر و الفؤاد...»
قطعا نادانانی چون تو به فرزانگی ایشون پی نمی برن
سلام ببخشیدا ببخشیدا روم به دیوار تا پیغامت به عمو فیلترچی رو نخونده بودم با خودم می گفتم چقدر این بشر احمقه بازم ببخشیدیه چیز دیگه اینکه در جواب بعضی از بچه ها باید بگم ممکنه هنرمندان از نظام یا مسئولین راضی نباشند مثل خود من اما این دلیل نمیشه رهبر رو دوست نداشته باشند مسئولین نظام مشکلات زیادی برای من و خانواده م درست کردند اما می دونم رهبرم تقصیری نداره
جمله آخر به عموفیلترچی طنزش از بقیه‌ی مطالب بیشتر و قشنگ‌تر بود
عالی بود عالی
به این میگن مطلب
@خون و طنز, این سوال هم پیش می آید که غیر از موارد اثبات شده مثل کهریزک، بقیه کشته ها را واقعا چه کسی کشته است؟
مثلاً ندا را واقعاً کی کشته؟
با توجه به استفاده‌ی تبلیغاتی فراوانی که از این مرگ‌ها برده شد، کاملاً محتمل است که مخالفان نظام آنها را کشته باشند، چون این مرگ‌ها به نفع آن‌ها و به ضرر نظام بوده است.
واقعاً جواب خون این بیگناهان که با تحریک عده‌ای به خیابان‌ها آمدند چه کسی می‌دهد؟
خودت دوست داری کسی اینجوری بذارت سر کار ؟
۱۹ تیر ۸۹ ، ۱۳:۴۸ نیره غدیری
شب که داشتیم با مامان مشروح صحبتها رو میدیدیم به مامان گفتم فردا میگن اینا ور به زور اوردن میگی نه حالا ببین مامان خیلی شاکی شد و گفت لابد بهشون هم گفتن وای به حالتون حس چشاو صورت تون هم چیزی رو لو بده...
من فقط یه چیز میخوام بگم ابلیس خودش بلده چطور سپاه جمع کنه احتیاج به توهم من و تو نداره...
این که شهاب حسینی و .... طرف آقاند یا نه فقط به منو تو روحیه میده وگرنه اثری که باید بگذاره رو گذاشت دیگه این بحث ها حواشیه.
خودت میدونی کدوم طرفم اما نوشته ات رو طنز نمیبینم حتی درخواستی که از سانسورچی های ناصبور کردی هم طنز نبود فقط گفتن اعتقادت بود به شیوه بربره ای که برعکس حرف میزنن
به ما هم یه سر بزن
سلام
۲۰ تیر ۸۹ ، ۱۷:۰۷ فرداد آزاداندیش
حقیقتاحرفهای جاهلانه کسانی راتداعی کردی که به اسم روانشناسی و امثال این حرفهای عوام پسندانه چگونه ساده لوحان رافریب میدهند.بنظرمن خیلی عالی بود
۲۱ تیر ۸۹ ، ۰۱:۲۱ سید محمد باقر موسوی
والا چی بگم !
می دونی واااااقعا براتون متاسفم که برای اثبات این نظام دروغگو و داغون دارید هر کاری میکنید
اخی دلم واسه تو ( که فکر کنم از همین بسیجی های ...... هستی) و اقا خامنه ایت و تموم این هنرپیشه های وطن فروش میسوزه
طفلکی ها نمیدونید کجاتونو فوت کنید
فکر میکنی مردمم مثل تو خرند ؟
اه که چقدر کوته بین هستید .گاهی فکر میکنم اون هایی که این حرف ها را برای توجیح خودشان از نظر ذهنی می زنند واقعا از این دید دگم و بسته ی خودشون خجالت نمی کشند اینجاست که می گن گاهی سنگین تر انسان حرف نزنه تا میزان جهلش اشکار نشه .ببین اقایی که اون جواب بی اندازه مسخره را دادی به گفته شما پدر من که در جنگ به شهادت رسید پس یک امام (ره ) چون فرمان جهاد داد بانی کشته شدن شهدا ست دو - صدام گناهی نداشته زیرا فرمانی مستقیم به سربازان نداده هر کس سر خود ادم کشته که اگرچه ولایتی که کنترل نیروی نظامی کشور به دست اوست نتوانست بر فرض جلوی خود سری یک دسته نظامی را بگیره باید یه اشکالی تو کارش برای این ناتوانی باشه .ولایتی که نیروهای مستقیم خودش را نمی تونه اداره کنه چطور ملتی را رهبری خواهد کرد.در اخر هم جا داره بگم اگرچه پدرم شهید شد اما ما به وصیتش هیچ از این نظام نگرفتیم که خوب در وصیت نامه اش گفت که روزی قدزت طلبان این انقلاب را به انحراف میکشند.انچه امام تا لحظه اخر ان را هشدار داد .
۲۲ تیر ۸۹ ، ۲۲:۴۳ نیره غدیری
کم سواد ها وقتی کم میارن فحش میدن و بی ادبی میکنن
میخواد طرفدار آقا باشه یا ضد آقا
@سلمان فارسی, ندیدی که ندیدی زیرا که
قطره را در نزد این دریای بی همتا چه بار؟
چون که باید قطره از دریا گدایی ها کند
سلام. دیگه این حقه ها خیلی قدیمی شده!!! اینکه حالت صورت این نشون میده که به زور اومده، یا اون یکیو با کتک اووردند یا.... همش یه دروغ احمقانه است.
من پسر عمه کامبیز دیر باز هستم، کامبیز از چند روز قبل با شور شوق به من زنگ زد که قراره با رهبری دیدار کنه و از منم خواست که همراش برم که متاسفانه به من این اجازه داده نشد!!!!!!!
پس بهتر روانشناسیتونو بذارید برای خودتون و این قدر مردمو نادان فرض نکنید!!!!!!!
۲۳ تیر ۸۹ ، ۲۳:۰۲ میترارضائی
سلام میثمی!
کم پیدا شدی چقدر............
به روز نمیشه پس چرا ؟! ای بابا !
۲۴ تیر ۸۹ ، ۱۴:۱۶ علی افسری
سلام
این وبلاگ رو تازه کشف کردم
کار قشنگی ارائه دادی
طنز همیشه تاثیرش قابل قبوله
راستی به ما هم سر بزن
@علی,
هموطن علی : روز 25 خرداد ماه خود صدا سیما اعلام کرد 7تن کشته "که باکمی تحقیق ولو از رسانه های بیطرف خواهید دید آمار فرای این است" به دست بسیجی کشته شدن نه نیروی انتظامی و این روند برای دیگر کشته ها در دیگر روزها نیز صادق است!!!ثانیا فرماندهی کل قوا با رهبری است و دستورات به طور مستقیم یا غیر مستقیم از ایشان صادر میشود!
حال اگر اقدام انان خلاف موازین رهبری بوده چرا کسی مواخذه نشد بلکه تسکینی به دل مابقی باشد! و این اصل همواره بوده که در شکست یک گروه همواره رهبر گروه خطاب حملات قرار میگیرد(این جمله صرفا مثاله و در مثال بحثی نیست)
اینا همه سولاتیه که باید منطقی جواب داده بشه!
سلام حسین
به نظرم تو ادم سالمی هستی ولی حسین جان تو را قسم به اسمت حسین این آقا(خامنه ای) جای معاویه رو نگرفته این بابا تو همه چی دخالت میکنه و رهنمود میده بابا مگه این بابا متخصص هنر و فلسفه و شعر و ورزش و ..... همه چی هست که یک مشت بدبخت و هی میبرن پیشش اونم رهنمود میده بابا مگه تو خیابون و تاکسی و بازار درد و دل مردم نمیشنوی مگه وقتی مردم علی رو نخواستن اون خودشو تحمیل کرد این همه معضل تو مملکت هست این آقا میاد میگه خدا رو شکر به جایی رسیدیم که همه جوانان در مساجد و اعتکاف و مراسم مذهبی به سر میبرند به قول بعضی از هم فکرات که میگن آقا نمیدونه اگه اینطوری باشه که بدتره مگه امیرالمومنین از شام مجلل حاکم فارس خبردار نشد مگه ریزترین مسائل و نمیدونست و تحقیق نمیکرد به خدا فاصله بین حق و باطل یه مو هستش شرمنده آقامون علی و سرورمون حسین نشیم تو اون دنیا با نسبت دادن این آقا(خامنه ای) به اهل بیت....
ای بابا تو چرا اعتراف جدید نمی کنی
خوشت میاد ملت اینجا دارن گیس وکاکل همدیگه رو می کنن ؟
تازه من نظر واقعی ام رو ننوشتم به خاطر گل روی داداشم :دی
هموطن 0098 اگه واقعا به دنبال حق وحقیقتی چرا نمی ری با یکی از همین بسیجی ها که اطلاعات خوبی داشته باشه صحبت کنی و جواب سوالاتو بگیری ؟؟؟؟؟البته اگه همین منطقی رو که گفتی قبول داشته باشی
آقا محمداتفاقا به کوری چشم شما آقا در هر زمینه ای حرف دارن که بزنن و انسان های متخصص و دانا خودشون اینو میفهمن.ثانیا که اقا خودشو تحمیل نکرد بلکه خبرگان ایشون رو به زور انتخاب کردن تا انقلاب به دست نااهلا نیفته.ثالثا کی گفته که مردم نمی خواستنش؟؟؟؟همون زمانی که رئیس جمهور شده بودن 85درصد رای ها به ایشون بودواین بالاترین میزان رای به یک رییس جمهور درکشورمونه.توی 9تیر هم که جمعیتو دیدی؟؟؟؟؟؟؟امیدوارم که با این حرفات شرمنده ی اقامون علی و سرورمون حسن نشی.تو اون دنیا چگونه میخای جوابشونو بدی که خلف صالحشونو با معاویه مقایسه می کنی؟
سلام یک مطلب کوتاه در مورد فیلم طلا و مس نوشته ام. خوشحال می شوم بخوانید و نظر بدهید
esterabi.blogfa.com
سلام گلم
پاک از نوشته هایت حیران و متحیر شدم از تو بعید این جوری مردم رو به قضاوت
بگیری بهتره در مورد خودت و ایمانت بیشتر فکر کنی و خودت رو مورد محاسبه قرار بدی بهتره د ر مورد نوشته های تجدید نظر داشته باشی و این حقی که به گردنت افتاده رو برداری چرا که اگر اونا از این نوشته ها راضی نباشند هرچند برای طنز باشد باز هم به گردن انها حق داری و شاید اصلا تو رو نبخشند خودت که بهتر به این موارد اشنایی داری پس بهتره تجدید نظر کلی داشته باشی
در ضمن هر کسی در هر جایی که دعوت میشه مخصوصا بیت رهبری طرز نگاه , نشستن , رو گرفتن , صحبت کردن حتی اگه در د و مریضی هم دارن به روی خودشون نیارن و به این مجلس بیان میدونی دیدار با رهبری مثل رفتن به خانه خدا میمونه همیشه و برای همه رخ نمیده مگر اون فرد قابل باشه و به این دیدار نایل بشه
به امید دیدار بانوشته های خوبت علی یارت
راستی بهتره فیلم غزلی که شیطان برای من سورود
رو یک بار دیگه نگاه کنی چون کل مطلب فیلم این رو میگه که هر مطلبی که به ذهن انسان میاد نباید نوشته بشه چون انسانهایی کم جنبه هستن که اون حرفهار و با جان و دل قبول میکنن و بعد به تباهی میوفتن برات دعا میکنم نوشته هایت اینگونه نباشه که مردم کم جنبه رو به گمراهی بکشونه و خودت رو بی ایمان
قلمت را در راه خدا بردار و برای اون بنویس اینجوری خودت به رستگاری میرسی و مردم به علم تو مباهات خواهند خورد
حسن عزیزم برایت دعا میکنم
سلام
چه دستاویزهای مضحکی برای خبر سازی انتخاب کرده اند عجیب نیست که این دیدار انقدر برای بالاترین گران آمده و انقدر برای بیان آن به هرچه بتواند متوسل می شود !!!!
سلام
منبع اصلی این پستی که گذاشتید.
اینه:http://edalatnameh.blogfa.com/
کاش منبع اصلیش رو ذکر می کردید و نمی گفتید که کار خودتونه
من هم این مطلب را قبلا خوانده بودم در http://edalatnameh.blogfa.com ان شالله تخلف نشده باشه
موفق باشید.
مرگ بر جیره خواران دولت
و امام ما فرمود : " ما پرچم این انقلاب را به صاحبش می سپاریم "
.
.
.
.
و ما می سپاریم .انشاالله .....
بعونک یا الله . یا اباصالح بسم الله .
میلاد خورشید برماه و ستارگانش مبارک .
التماس دعای مخصوص دارم .
۰۶ مرداد ۸۹ ، ۲۳:۳۲ کافه دریچه
سلام
اینجا کافه دریچه ! (dariche netwrok)
سوال فنجون 22 کافه دریچه :
با آدم خیانت کار چی کار می کنین ؟
دریچه نت ورک در سایت جدید همراه با چند آیتم صوتی در خدمت شماست .
منتظر نظر و همکاری شما هستیم در کافه دریچه !
۰۷ مرداد ۸۹ ، ۰۰:۱۴ مهمان ناخوانده
سلام
ای کاش برای نوشتن مطالبتون بیشتر فکر می کردید!
شاید خوب باشه بدونید از مطالبتون سوء استفاده شده و برای امثال من mail زده شده
اما نه با آن مفهومی که مورد نظر شما بوده بلکه به عنوان یک موضوع جدی
که اگر من موضوع را پیگیری نمی کردم متوجه طنز بودن مطلب نمی شدم
چون فقط یه تکیه از مطالب شما را برام mail زده بودند!
امیدوارم به حساسیت مسئله بیشتر دقت کنید.
واو! این نوشتهٔ وبلاگ شما بود؟! چقدر من نویسنده‌ش رو تحسین کردم وقتی خوندمش :)
@سادات,
اونوقت شما مطمئنید که ایشون دزدی نفرمودند؟
من از خودم مطمئنم که این مطلب رو با تمام جزییات خودم نوشتم. حالا اون بنده خدا که وبلاگش رو هم دیدم و نوشته این دومین مطلب طنزم هست و اینا، واقعا براش متاسفم.
مهم نیست البته
@کوثر,
ارادت داریم :)
جالب بود. ولی نمیشه اسمش رو طنز گذاشت.
بدنبود ولی باید بگم که درمورد خانم فاطمه گودرزی اشتباه کردید.ایشان درهرده نسل یک بار زاده میشوند.
سلام
بسیار جالب بود.مردم از خنده
جالب بود... تحلیل به سبک واقعی!!!
مزخرفتریت و بی مزه ترین وآشغالترین طنزی بود که دیده بودم.تبریک می گم
خیلی هم احمقانه بود
طنزت یه کوچلو جالب بود آخه از این دلایل احمقانه جنبش سبزیا زیاد میزنند حداقلش این و خوب نشون دادی قربون رهبر برم از اونایی که ندونسته درموردشون صحبت میکنند خواهش میکنم یکم بیشتر تفکر کنند همین جوری از چشم و شکم حرف نزنند
ببین!
ایرانی ها عموماٌ حوصله ی یک جا نشستنو ندارن
اونایی هم که آقا رو خیلی دوس دارن
با جون و دل به سخنرانی ها گوش نمیدن
اگه گوش میدادن وضع مملکت این نبود
این که کار خوبی نکردی هم حتماٌ خودت میدونی
سلام
اگه عکس و توضیح آخر و حذف کنی خیلی مخالف میزنه متنتون هااااا! یه وقت دیدی باور کردن بعضیها
اتفاقا یا تو کوری یا کر یا خود فروخته ی خیانتکار به توام جناب حسن که خیلی ادعا داری . به نظر من که از قیافه ی همه ی افراد توی عکس ها حس خشم و نفرت پیدا بود نیازی هم به توضیح نداشت.
اعتراف می کنید یا بریم سراغ خشانت؟ کتک آیا؟ بمب؟ چاقو؟ سیخ داغ؟ قاشق داغ؟ فلفل؟ ترکه آلبالو؟
۲۶ مرداد ۸۹ ، ۲۱:۲۰ ف.گ. تهرانی
سلام گلم
به قول پاپ:اعتراف کن فرزندم تا از بار گناهت کم بشه
دو تا دیگه از این طنز ا بنویسی یهو دیدی تکفیرت کردند رفت ها!!! خلاصه از ما گفتن بود از شما نشنیدن .کجایی؟ایمیل هم جواب نمیدی ؟ مسیج هم همینطور کلا ناپیدا شدی؟الو؟؟؟؟
halamo b hamzadi
آقا شمابرای چی فیلم تخیلی نمی سازید من خودم به تنهایی طرفدار فیلمات میشم هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
۳۰ مرداد ۸۹ ، ۱۴:۲۷ علیرضا کیانی
سلام
حسن جون
حسن آقا
داداش حزب اللهی
آقای ناقد
آقای نصیحتگر
خودت و اسماعیلتونو بپا بعد تو کار مردم تجسس کن، وسط دعوا نرخ تایید نکن داداشم...
بیا همونجا که نظر دادین جوابتم بگیر
۳۱ مرداد ۸۹ ، ۱۴:۴۹ غریبه ای آشنا
با سلام
اگه اینجا تریبون آزاده
پس
بسیار مطلب مسخره ای بود
به جای وقت صرف کردن رو این مسایل
اگه یه کمکی به تبین مسایل دین و اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی می پرداختید فک کنم بهتر بود
آقاجون دوره غیبته
باید واسه دین کار کنیم نه شکم
یا حق
مواظب خودت باش یک وقتی ندزدنت با نمک...
اینها یه مشت مزدورند هنرمند یعنی شجریان
آفرین قشنگ بود
خیلی دلایل مسخره ای بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکم غیره واقعی بود.مثلا تو از کجا فهمیدی که افشای 9نمیتونه نفس بکشه؟
ولی رو هم رفته خوب بود
خیلی بی کاری بابا.این چرت و پرتا چیه قطار کردی
رنگ لباس زیراشونم یه ارتباطایی داره
انقدر به شوخی هم این بحثارو تو جامعه بندازین تا مثل تقلب انتخابات همه باورشون بشه
الامان یا مهدی
دروغ های شاخداره جالبی بود .
برای دروغ و به قول خودتون تغییر ذهنیت مردم اینقدر وقت نذار ، آخه بجایی نمیرسی . آخه چهار نفر مثل خودتون ازت تعریف تمجید میکنن بعد فکر میکنی که اوه کل ایران رو شستشوی مغزی دادی .
خیالت رو راحت کنم با این کارا بجایی نمیرسی عزیز .
خوشمزه......
خیلی بی مزه بود.دروغات تابلو بود
۳۰ شهریور ۸۹ ، ۱۴:۳۱ asghar-rahmani065@yahoo.com
جالب بود.تمرین کنی بهتر هم میشه.
اما رولبه راه میری مواظب باش ناخواسته نیوفتی!!!!!!
vaghean binamak o loooos o A.N boood matlabet!
mikhai dge nanevis!
shookhiat hata az EZZAT TV ham maskhare tare!
ah ah!
binamak!
akhe ahmgh!
chi bayad be to goft mardomo gerefti
dige vase hamesabet shode honarmandan fadaie rahbaran ki be harfe toye olagh gush mide
una juneshun vase rahbar darire
boro beza bad biad
مخت تاب داره بدجور.
مگه کور بودی ببینیریخته بودن سر رهبر ولش نمی کردن
داشتن از خوشحالی بال درمیاوردن
کر بودی حرفای پروانه معصومی رو خطاب به رهبر بشنوی؟
یا حرفای شهاب حسینی رو؟
یا حرفای سیروس مقدمو.سیروس که خیلی با رهبر خودمونی صحبت می کرد. اولش هم بهبش گفت که لحن حرف زدن من اینجوریه
خودتو نکش از شهصیت ننداز خودتو
مردم عاشق رهبرن
به خصوص قشر هنرمند جامعه
اخه تو از هنر چی میدونی
چه می دونی روحی ی هنرمند چه جویه
در کل ریدم تو دهنت
سلام اگه فقط جهت نشوندن لبخند بر لب ملت نوشته باشی خیلی عالی بود ولی اگه منظور دیگه ای داشتی.....
دوتا موردت خیلی مسخره بود ! صد در صد شهره لرستانی بود و ماکتی در کار نیست. مثلا قبل یا بعد از این مراسم هنرمندان همو نمی بینند که بفهمن؟
بعدشم اینا همش مسخره اس. خیلیا هم نرفتن کسی هم دست بهشون نزد.
اینا شاید 20 درصدش حقیقت داشته باشه . تو بزرگش کردی.
خیلیاشون واسه پاچه خاری رفتن چون فکر خودشونن. اینجوری بیشتر بشون کار میدن و سفارش می شه. بعدشم هرکی رو که به زور برده باشن این شریفی نیای کثافتو زوری نبردن. این آشغال همه جا هست.فردا هم اگه جمهوری اسلامی رفت لباس آخوندی می پوشه و مسخرشون می کنه !
جهره بازیگرا آدما به فکر فرو می بره! انگار واقعا از حضور در اونجا معذب هستند! حتما شما با ظرافت گشتین و عکسهایی رو که آدمو به اشتباه میندازه پیدا کردین! اما واقعا باورکردنش راحته البته غیر از عکس آخر.
@Saba, توهین ممنون
باید اعتراف کنم که تا آخرین خطش زجر کشیدم و جدا عصبی شدم!!! حتی هنوزم از این حرفهای بی منطق به جا نیومده
امثال شماها واقعا مریضند...خدا شفاتون بده
بنده خدا توهم همه وجودش را گرفته است خدا شفایت بدهد.
مردک تو ریش داری ولی ریشه نداری چرا این کارارو میکنی؟
سلام
نزدیک بود یه چیزی بهت بگم اگه نمی گفتی مطلب طنزه .
اول که اومدم تو سایت با خودم گفتم چرا این سایت فیلتر نیست,ولی اخرش دوزاریم افتاد.بدک نبود.
بدبخت
دنیا چو حباب است ولیکن چه حباب نه برسر آب که بر روی سراب آنهم چه حبابی که ببینند به خواب آن خواب چه خوابی خواب مستان خراب
اسم این طنز نیست.
۱۳ بهمن ۹۰ ، ۱۴:۱۶ بنده ی خدا
سلام شما حداقل تلوزیون ببینید بعد نظر طنز بدید فاطمه گودرزی که خیلی قشنگ با آقا صحبت کردند خوشحالم بودند از منابعی هم استفاده کنید که حداقل ضد انقلاب باشن نه ضد اسلام و خدا پیغمبر
حرف مفت می زنی . به چی می خوای برسی . این روانشناسی ها هم بریز دور . من خودم بعضی موقع ها سر کلاس دست به سینه می شینم و خیلی هم از کلاس خوشم میاد .
برات متاسفم . همین ..
حالا باورت میشه بعضی ها اگه این حرفها رو جدی بزنی باور میکنن؟؟؟؟
شما بیجا کردی با این موضوع شوخی کردی
درضمن نشون دادی شعور لازم رو نداری وگرنه به این راحتی برداشتهای مسخره خودت رو نمیگفتی
بسه دیگه چرا همه چیز رو به چالش میکشین به زور میخواین بگین مردم ایران ضد رهبرن. نه اقا دوره ی گول خوردن تموم شده مردم خودشون میدونن چی به چیه شما به فکر نون در اوردن باش. البته این هم یه جور نون در اوردنه دیگه
سلام
اینهایی گفتید یه مشت اراجیف بیش نبود
همش میخواید جامعه رو به دو دسته تقسیم کنید
این به جز دشمن از کس دیگه ای بر نمیاد
سلام
خیلی باحال بود
هوشنگ درکت رو بالا ببر
۲۳ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۲:۰۶ یه سرباز ولایتی
آخه بی شعور !!!
تو برو اول اشک جمع شده تو چشم شهاب حسینی ببین بعد بیا زر بزن.فک کردی یه مطلب زاقارت بدی تو وبلاگت کسی میشی واسه خودت؟شانس آوردی الان جلوم نیستی وگرنه دکور صورتت رو عوض می کردم.به کوری چشم تو و بعضیا شهاب بهترین بازیگر ایرانه.مزدور تویی که از اونوریا خط میگیری اوضاع رو بد نشون بدی.اگه عذر خواهی کردی که هیچ وگرنه میدم سایتت رو defaceکنن حالشو ببری.
سید علی مولای ماست.آقای ماست.سرور ماست.
یا علی داداش
خفه شو بابا.برو فیلمو دانلود کن ببین
زر نزن بابا مزدور تویی که وطنت رو مفت فروختی
مرگ بر کسایی که تو رو آدم فحش میدن اما پشت پرده جیره خور دولتن
تو اون عکس اخری که همه دارن میخندن پس این چه جور درگیری بوده ؟
معلم طنز نویسی از نوع سیاسیت فکر کنم مسعود بهنود بوده
یا علی
این طنز بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟!؟؟؟؟؟؟!؟؟؟؟؟؟!
من و بگو چقدر حرص کردم و چه فکرایی کردم!!!
خیلی خیلی مسخره بود.
حالم به هم خورد
خیلی عالی بود ، دمت گرم
کلی حالیدیم!
ممنون
إن شاء الله تداوم
۰۶ مرداد ۹۱ ، ۰۶:۰۶ مردم از خنده
حر نمیزنم چون فرصت نمیشه دارم هر هر کر کر میخندم بابا بزارین بخندم شما هم بخندین______ها ها ها ها هاه
دردشون رو سرت تو با قلمت خیانت می کنی !
مادر قهوه
من از همون شماره 3و4و فهمیدم یا داری چرت میگی زبونم لال یا مطلبت طنزه و همینجوررر داشتم میخندیدم و رسیدم به آخرش کهدیگه مطمئن شدم دمت گرم ولی فکر کنم شماره2 واقعا چشاش مشکل داشت (دستشویی داشت و از استرس نمیدونست چکار کنه)
واقعا از این که وقتم رو واسه خوندن این مزخرفات تلف کردم از خودم شرمنده ام .شما یه آدم روانی هستی که ضغفت رو با این چرت و پرتها به رخ همه ی کشی واقعا برات متاسفم
والا اونایی که یکی از آرزوهاشون دیدن رهبره توصفن اما اونایی که باید بازور تو اینجور مجالس بشونیشون تو رده اولن. اخه اینا چه میفهمن ها......................
خیلی بی مزه بود اینکه آخرش همشون رفتن پیش آقا تا یه ذره به نزدیک بشن رو ندیدی .شماها مثل کوفی ها هستید هر طرفی که به نفعتون باشه اون طرفین معلوم نیست چه نفعی بهت میرسه که اینها رو نوشتی .چشات رو باز کن ببین همه ی ایران سرباز های امام خامنه ای هستند و همه منتظرند آقا حکم جهاد بده تا امثال شما رو از صفحه روزگار پاک کنند.
اخه اوشکول تو اول برو چشمای چپتو عمل کن بعد زر بزن.افکار ناقصت و مغز منگلت کاملا داره داد میزنه حاصل ازدواج فامیلی هستی پس تو یکی نظر نده بدبخت عقده ای...
اگه میخواستی نشون بدی کسی از رهبر خوشش نمیاد راه خوبی انتخاب نکردی من خودم فیلم مراسمو دیدم اصلا جذاب نبو د مطالبت و بیشتر شبیه یه دشمنی اشکار بود مطمعنم تو رهبرو نمیشناسی چون کسی که برای دیدنش میره هیچ وقت اینطوری نیست بهتره حداقل یکم بیشتر رو مطالبی که نوشتی دقت میکردی برات متاسفم
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۰۱ سیدحسین طباطبایی - اهواز
با سلام
خود نویسنده این مطالب هم میدونه که مطالب چرت و کاملا مضحک و خنده آوری رو نوشته که این موضوع حکایت از داغ دلی داره
بازیگرانی مثل شریف نیا دیرباز حسینی توکلی نجفی لولایی خانم حمیدی لرستانی معصومی گودرزی افشاری و … به محضر مقام معظم رهبری رفتند و از این دیدار ابراز رضایت و خرسندی کردند
در نقد یکی از مطالب نوشته شده باید بگم که حضور یک بازیگر اونقدر اهمیت نداشته که بخوان از ماکتش استفاده کنند
همچنین آقای حمید لولایی به محضر آقا اومد و صورت آقا رسید
این هنرمندان محبوب و عزیز با حضور خودشون ولایت پذیری خودشون رو نشون دادند
نویسنده این مطالب نشون داد که قسمتهایی از بدنش داره می سوزه…
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۰۲ سید حسین_ اهواز
سلام دوباره…
قسمت مربوط به آقای لولایی آخرش اشتباه شد _ اینطوره : … و صورت آقا رو بوسید
ضمنا مطلب اول رو که خوندم کاملا متوجه شدم که یه آدم معلوم الحال و منبع این سایت یه سایت ضد انقلابه
هم تو هم رجال سیاسی که ازشون حمایت میکنی همیشه منفورند
خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااک عالم بر سرت کنند
مطالبت فوق العاده خنده دار بودند
اشک از چشام یرازیر شد از بس خندیدم
شک ندارم خودتم به حرفایی که زدی اعتقاد نداری
لعنه الله علی القوم الظامین
سلم لمن سالمکم آقا
حرب لمن حاربکم آقا
آدم نادون بی خاصیت مزدور اگه یکم چشتوباز کنی می فهمی که چه حرف مسخره ای زدی خاک تو سرت
جانمان فدای یک لحظه عمر سید علی
سلام _ یارو اومده عکسی رو نشون داده که هنرمندا داشتند با هم خوش و بش میکردند گفته تو این تصویر همه با هم درگیر شدند و با گازاشک آور و باتوم مواجه شدند!!!!!!!!!!!!!!!!
ضمنا کسانی که طرف اومده این دیدار رو به چالش کشیده درباره بعضی هنرمندا مطلب نوشته توجه نکرده که همین افراد به حضور آقا رفتند و از این دیدار ابراز رضایت و خرسندی کردند
معلوم الحال خودتی بی شرف!!!
ایضا _ به فرض مثال همین افراد با یه ضد انقلاب دیدار میکردند و عین همین مطالب درباره همین عکسا و هنرمندا گفته میشد
آیا نویسنده این مطالب چرت این مزخرفات رو باور میکرد
دوستان! شما چی فکر می کنید؟؟؟
حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی چی این حرفا؟ این سایت روانشناسیه؟!!
مسخره ترین مطلبی بود که خوندم فقط عوامند که فریب این مذخرفاتومیخورند
بعد از این همه پیام دیگه تحمل ندارم
خطاب به دوستانی این پست رو میخونن میگم
پست رو کامل بخونن مخصوصا تیتر رو و همین طور پیوند های وبلاگ رو و پست های دیگه وبلاگ رو
بعد نظر بدن !!!!
پاسخ:
جواد جان بذار حالشونو بکنن ملت :))
سلام
ببخشیدا ولی خاک برسرت.
یا خیلی بیکاری یا واقعا یه چیز محکمی خورده تو سرت.
واقعا حالم ازت بهم خورد که وقتم را گرفتی که سایتت رو خوندم.
واقعا خاک بر سرت.
کسایی که حرف حقی برای گفتن ندارن برای دلخوشی خودشان دست به خیال  پردازی و داستان های وهمی می زنند اگر واقعا ادم حقیقت جویی باشی و به جای گوش کردن به اظهارات غربی ها در ماهواره (که امام خمینی گفتن" امریکا شیطان بزرگ است " ) به شخصیت واقعی و شیعه ی واقعی بودن ایشون (رهبری) نگاه کنید از حرفایی که زدن پشیمون میشی و می فهمی امکان نداره کسی رو به زور اورده باشن و این که بازیگری  چادر سرکرده نشون دهنده ی ارادت و احترام به رهبری است همان طوری که در همان عکس معلوم است کسایی هم  که نخواستن  چادر سر نکردند اگر منطقی هستی به جای تهمت زدن حرف مستدل بزن

به جهنم که خوششون نمیاد.درد بلا سید علی توی سر همتون بی غیرتا.تو که راست میگی اونجای ادم درو غگو 
در کشور عشق مقتدا خامنه ایست...فرمانده کل قوا خامنه ایست...دیروز اگر یوسف عزیز مصر بود...امروز عزیز دل ما خامنه ایست
کودکی بیش نیستی با این تحلیل های احمقانه
خاک بر سر آشغال نفهمت کنند
این دلایل رو باید با آب طلا نوشت روشم گل گرفت
مشخصه شما تا حالا نرفتین به دیدار ادمایی که دلای با محبت و صفای باطنیشون حال ادم عوض میکنه . یه جوری بین خودشون و درونشون در رفت و امده . 
به عنوان یه هم نوع می گم اگه می تونی یه روز برو بعد این مطالب درج کنید 
با تشکر
سلام واقعا خاک بر سرت ریدم تو روحت بیشعور شهاب حسینی یکی از سوپر استار های ایران از بسکی که خری این جوری براش نوشتی احمق خرررررررررررررررررر
۲۰ تیر ۹۲ ، ۰۹:۲۰ محمد یزدانی
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و احترام
1. به تمام دوستانی که احساسی شده اند و به نویسنده برچسب ضد انقلاب و دشمن و ... داده اند میگم: از اول تا آخر کامل بخونید و بعد قضاوت کنید. نویسنده مطلب هدفش این است که بگوید این که میگویند این دیدار ها زورکی است درست نیست و با استدلالهای جعلی و مسخره برخی سعی میکنند این زورکی بودن را به خورد مخاطب بدهند.
2. به نویسنده عزیز میگم: اگه یک آمار کوچک از نظرات بگیرید میبینید که خیلی های مطلب را ناقص خوانده اند و جدی گرفته اند. خیلی ها هم مطلب را برش زده اند و از آن سوء استفاده کرده اند و در فضای سایبری منتشر کرده اند و دقیقا عکس نظر شما دارد ترویج میشود.
نتیجه: نویسنده عزیز، حرفهایی که این قدر گسترده میتوانند از آن سوء استفاده کنند را نزنید و بروید و حرفهای محکمتر بزنید. این جور حرف زدن ها ضررش بیشتر از سودش است. کمی هم نگاه باندازید به کامنت هایی که سرشار از توهین به مقدسات و مسئولین محترم انقلاب و بعد خودتان حساب کنید که آیا این مطلب به اصطلاح طنز مفید بود یا مضر و آیا مورد رضای خدا بود یا مورد غضبش.
کمی تأمل کنید و بعد بنویسید.
یا أیها الذین آمنوا اتقوا الله و قولو قولاً سدیداٌ
ای کسانی که ایمان آورده اید، تقوای إلهی پیشه کنید و سخن محکم بزنید (تا مورد سوء استفاده، سوء برداشت،... قرار نگیرد...)
واقعا واسه خودم متاسفم که وقت گرانمایمو صرف این مطالب کردم امیدوارم پروردگار عقل و از انسان نگیره
خفه شو مزدور....

۲۷ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۵ با هرکی حق گفت، میمونم!

خوبه آدم یه جو عقل داشته باشه تا وقتی میخواد حرفشو بگه مورد تمسخر دیگران واقع نشه!

وطن فروش واقعا چیز دیگه ای برای بد نام کردن حکومت پیدا نکردی .یعنی واقعا فکر می کنی این حکومت این قدر کوچیکه در نظر ملتش که با گاز اشک اور باهاشون برخورد کنه ؟؟؟ما که گاز اشک اور زدنش رو تو عکسی که گذاشتی ندیدیم.واقعا خیلی پستی!!!
افرین کار فوتوشابت حرف نداره راستی رو گونه ی خودت جمع شدگی نداره احیانا؟
خیلی ضایع بود

یعنی اگه آدم بره جلو این جماعتِ آی کیو پایینِ به اصطلاح انقلابی و فدایی رو بگیره که خودزنی نکنن، سودش بیشتره تا بره جلو ضد انقلاب وایسه!

 

واقعا متاسف شدم وقتی با خوندن کامنتا دیدم این همه بچه حزب اللهی خنگ و فحاش داریم!!!

ای کاش یه خوده نمک داشتی
سلام خوب شد آحرش نوشتی طنزه وگرنه من یکی باورم شده بود مخصوصا کاکت خانوم شهره لرستانی
سلام

این افرادی که در مورد شان میخندین از هنر مندان کشورمون هستن!!
جالبه وقتی به فیلماشون نگاه میکنید که تشکر و قدر دانی نمیکنید ! و متاسفانه خراب کردین.

در دیدار با رهبر همه افراد نمیتوانند حضور پیدا کنند و انها از مدتی قبل دعوت میشوند  پس ایننان دعوت شده اند و اینکه اگر میبینید چهرهای بازیگران کمی تغییرداشته یکی از دلایلش این هست که گریم روی چهره انان صورت نگرفته. و اینکه  این طنز نبود و این به مثال یه ایده شخصی 1 نفر در قالب چیزی به اسم طنز و ضد ولایت بود

اگر انتاد دارید به جامعه درست باید نقد شود نه اینکه هنرمندان رو در جایگاهی قرار بدیم که در طول یک روز چندین نفر با هم درگیر یداشتن
مگر  شهر حساب و کتاب ندارد
این هنرمندان انقدر غرور و شخصیت دارن که اجازه کتک کاری رو جلو جمع به خودشون نمیدن !   عوام لطفا گول و فریب نخورید
جوانان ایرانی باید با بصیرت نگاه کنن و بدون تحقیق چیزی را قبول نکنن


 باتشکر

چرا حرف مفت می زنی آقا؟

دیدار مگه زوره؟ملت باید آرزوکنن برن پیش شخص اول مملکت...مگه هرکی هرکیه؟

ببخشید مگه مرض دارن یکیو با اجبار ببرن به یه جایی که هرکسی توفیق رفتن به اونجا رو نداره؟این چرت و پرت هایی که نوشتین فقط به درد خودتون می خوره...این اصل های روانشناسی مسخره رو هم جمع و جور کنین چون زیادی دارین حرف مفت می زنین...

خجالت بکشید

طنز بی مزه ات رو هم جمع کن ببر واسه خودت...شما ها همونایی هستین که یه عده ای رو به باد استهزا می گیرین بعد میگین طنزه...!!!!!

سلام حاجی داشتم کم کم جدی میگرفتم ها
الله اکبر این رسانه چه اغوایی میکنه
چرت و پرت نوشتی جمع کن وبلاگتو
به نام خدا سلام خیلی جالب بود تازه این مطلبو خوندم و اینو بگم که خیلی خوشحال شدم مردم اینجوری پشت انقلاب ورهبر هستن واقعا بعضیا که متوجه طنز بودن مطلب نشدن خیلی خوب پشت رهبر وانقلاب در اومدن برای خودش یک ازمون جهاد بود (اگر نمیگفتی طنز بود دیگه خیلی جالب تر میشد)یا حق

سلام

الان این حرفاتون جک بود و برای خنده یا عقلتون در همین حده؟

چرا برای مردم حرف در میارید، اون روانشناسیتون بخوره تو سر خودتون
سایکولوژیستیک!
جناب عصبانی شما که انقدر ادعای روانشناسیت می شه چرا بر خودت مسلط نیستی؟قوه ی واهمه و خیال پردازیت بیش از حد فعاله!
 خیلی داغونی!


سکته میدی؟!!!
داشتم از اینهمه نفهمی....
ولی الان که برگشتمو دوباره خوندم بعضی جاهاش واقعا خنده دار بود...
از کامنتا معلومه خیلی حرص دادی...
ردمظالم بده...


مسخره حالم بهم خورد چه طنزی بود آخه
حالم از جمهوری اسلامی بهم میخوره اما تو هم خیلی مضخرف ردیف کردی
کسی که حالش از جمهوری اسلامی بهم میخوره لزومی نداره اینجا بمونه و جا رو واسه بقیه تنگ کنه بره پیش همون سلطنت طلبایی که دوستشون داره!
میخوندم داشتم شاخ در میووردم که این کیه انقدر راحته

تبریک می گم جناب توهم !
اعتراف می کنم تا حالا موردی که بیماریش تا این حد پیشروی کرده رو ندیده بودم .
خیلی بی مزه بود. واقعا خودت فکر کرده بودی طنز داری می نویسی؟ خدا رو شکر که تو طنز نویس ما نیستی. برو برا همون بچه بسیجی ها بنوبس. برا همون ها خوبی ساندیس خور
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۶ سرباز ولایت
جانم فدای رهبر.
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۱۴ یه باحال دیگه
این چرت و پرتبهدرد خودت میخوره باحاللللللللللللللللللللللللل
هرچقدر چرت و پرت بنویسی ، نمی تونی دل دردت رو کم کنی . ما برای رهبر جان می دهیم .
ترشی نخور عمو
بترس ازینکه دستاویز شیاطین بشه
خاک تو سرت کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی