اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۸۹، ۱۱:۲۷ ب.ظ

79- استحاله

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۸۹، ۱۱:۲۷ ب.ظ
بسم الله
تمامی جنگل
بر جنازه خورشید
نماز می‌خواند
ولی ز خیل درختان
- به رغم باور ِ باد -
در این نماز جماعت
یکی به سجده نخواهد نهاد
سر بر خاک!

==========

اعتراف امروز: حس این روزهایم، خیلی شبیه این شعر است! همین!

*شعر از قیصر بود

۸۹/۰۶/۰۱
حسن میثمی

نظرات  (۱۳)

۰۲ شهریور ۸۹ ، ۰۰:۱۷ اندیشه روشن
سلام علیکم
طاعات و عباداتتون قبول
و التماس دعا
یاعلی
ناامیدم از زمین و از زمان
پاسخم نه این ، نه آن…نمی‌دهد
پاره‌های این دل شکسته را
گریه هم دوباره جان نمی‌دهد
خواستم که با تو درد دل کنم
گریه‌ام ولی امان نمی‌دهد…
.
.
.
از : قیصر امین پور
۰۲ شهریور ۸۹ ، ۱۲:۵۴ روایت شیدایی
سلام
منتظر قدوم مبارک شما در کلبه کوچک اما روشن خود هستیم
للحق
چه غریب ماندی ای دل
.
.
.
سلام خوبی
نبینم تنها یی تورا ........
زندگی زیباست
زندگی زیباست*** اما بدون غم
مرگ زیباست*** اما بدون گناه
دوستی زیباست*** اما بدون کلک
عشق زیباست*** اما بدون دروغ
دنیا زیباست***اما بدون درگیری
گل زیباست***اما بدون ریشه
سکوت زیباست***اما بدون یار
شیشه زیباست***اما بدون تیرگی
برف زیباست***اما بدون رهگزر
خانواده زیباست***اما بدون دوری
ما هم زیباییم ***اما بدون ماسک
سلام طاعات قبول
با مطلب « بهانه به دست دشمن ندهیم» در خدمتم
البته بعید می دانم بیائید
۱۶ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۵۵ آهسته اهلی می شوم
سلام
چرا آخه!
حسن جون میخوای یکم اعتراف کنی؟؟؟چشمون به مانیتور خشک شدا!!
سلام عید شما مبارک از پارسی بلاگ اثاث کشی کردم و رفتم اینجاwww.alishateri.com با افتخار شما دوست عزیز را لینک کردم اگر قابل بدونید افتخار بدهید و لینکم را با آدرس جدید اصلاح کنید - یا علی
این روزها همه از من می پرسن حالت چطور است...حالت چطور است؟
اما یک نفر حتی یک بار نپرسید بالت...
از امین پور بود!
شما کجایید آقای میثمی؟چقدر کم پیدایید
سلام علیکم
.
.
من آقا را دوست دارم...!!! چون وقتــــــــــی بیایید...
دیگــــــــــــر...
.
.
اللهــــــــــــــم عجل لولیک الفرج
.
دعایمان کنید...فقط همین!!
.
.
اجرکم عندالله
۲۵ شهریور ۸۹ ، ۲۲:۰۵ مجتبی امیری
اون عکس پروفایلتون من رو مورد قتل عام قرار داده...فکر کنم آوینی هم ژست هاش رو از تو میگرفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی