اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۸۹، ۱۲:۵۶ ب.ظ

82- «بالاترینی» نباش!

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۸۹، ۱۲:۵۶ ب.ظ

بسم الله

*آن قدر فضای شهر قم امنیتی است که حتی صندوق‎‌های صدقات و تلفن‌های عمومی را هم برداشته‌اند تا امکان برقراری تماس وجود نداشته باشد.

*آیت الله خامنه‌ای آن‌قدر دستپاچه و عصبانی بود که حتی میلاد امام رضا(ع) را در مراسم استقبال و در حرم خواهرش تبریک نگفت.

*هدف رهبر ایران از این سفر، اعلام جانشینی آقا مجتبی است. همان‌طور که امام، آقای منتظری را به عنوان جانشین انتخاب کرد.

*ایران 5میلیون بسیجی دارد که در مراسم استقبال از رهبر ایران، تمامی آن‌ها به وسیله اتوبوس و قطار از تهران به قم منتقل شده‌اند.

*مردمی که به ظاهر برای استقبال از رهبر آمده بودند، در اصل برای زیارت حضرت معصومه آمده بودند. اما رسانه ملی آن‌ها را مستقبلین از آیت الله خامنه‌ای معرفی کرد.

***

دروغ‌هایی که در بالا خواندید، همه‌ش در 45 دقیقه «نوبت شما»ی BBC Persian گفته شد. یا از زبان پونه، یا از زبان فرن. یا به بهانه نظر بیننده، یا به بهانه تحلیل وبلاگ‌نویسان.

=================

اعتراف امروز: «نوبت شما» را به دلیل ایده های خوب رسانه ای، سعی می کنیم هر وقت توانستم ببینم. دیروز موضوع برنامه، باعث شد حتما هر طور شده بی.بی.سی را با کیفیت پایین دنبال کنم. اما هیچ‌وقت در این حد سطح «نوبت شما» را پایین ندیده بودم. استیصال تنها واژه مناسب باشد؛ شاید. رسانه‌ای که حرف‌هایش بشود فقط بالاترین، باید به حالش گریه کرد. گرچه خیلی قبل‌تر رسانه‌ای‌ها فاتحه بی‌طرفی را در بی.بی.سی خواندند. اما این دیگه نوبر بود که یک رسانه این همه کذب منتشر کند!

۸۹/۰۷/۲۹
حسن میثمی

نظرات  (۱۶)

نمی دانم چرا اگر از زبان BBC باشد دروغ است ولی از رسانه ی کذّاب الملک ضرغامی غین حق و حقیقت.
اصلاح کنید تفکرتان را
در ضمن پسرعموی -به نظر من- گمراه من خودش با اتویوس به همراه شام و نهار از طرف مسجد پاشد و رفت قم.
توی ِ تاکسی دیدی البته ماهواره رو دیگه :)
@محمد سوی,
دروغ دروغ است. من این طور گفتم که چون از زبان بی.بی.سی است دروغ است؟ یعنی شما این طور برداشت می کنید؟ برداشت بعیدی داشتید به نظرم.
ضمنا نمی دانستم پسرعموی گمراه حضرتعالی به همراه رفقایش می شود 5 میلیون و در یک اتوبوس جا می شوند.
اگر هم کسی با یک شام، بیاید قم و خودش را در آن فشار جمعیت قرار دهد، واقعا نیازمند آن شام است. خب چه چیز از شما کم می شود اگر او هم یک شکم سیر شام بخورد؟ ها؟
@هابیل,
بله. پس چی؟ فک کردی من ماهواره دارم؟ خاک به سرم :دی
میبینم که ماهواره میبینی ولواشک میخوری واعتراف میکنی و.......
۳۰ مهر ۸۹ ، ۰۰:۲۸ ادم رنجدیده
هرچی باشه باید قبول کرد از محبوبیت و مقبولیت اقای خامنه ایی متاسفانه کاسته شده و من دلیل این را در حمایت بیش از حد از اقای احمدی نژاد می بینم.متاسفانه قا خودشو خرج احمدی نژاد کرد اما این مرد لیاقت این کارو نداشت.واقعا تعجب می کنم وقتی اقا میگه من از همه چی اطلاع دارم و میدونم اوضاع اقتصادی مملکت اونقدرها هم بد نیست در حالیکه اگر در سطح شهر تهران که پایتخته مثلا انواع و اقسام مردم فقیرو مشاهده می کنید و اگر سری به موسسات خیریه بزنید از فرط بد بختی مردم گریه می کنید.کاش یک نفر حقیقت را می گفت یا به فکر مردم بود یا حتا به خاطر مردم گوش بعضیهارو می کشید و سعی می کرد اصلاحشون کنه و همینجوری بی مهابا ازشون دفاع نمی کرد.کاش!کاش مرد عدالت گستر زمان زودتر ظهور کند.
@حسن, جمعیت زیاد را تکذیب نمی کنم ولی...
شنیده بودم توی نوشتن یک عدد با ارقامش ممکن است یک صفر کم و زیاد شود ولی در نوشت با حروف...؟
آهان شاید داشتید با ریال می گفتید!
ببخشید از شوخی من...
بدون شوخی جمعیت زیادی بود ولی پانصد تا هفتصد هزار نفر بودند...
ولی نه پـــــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــــــــــج میلیون!
ضمناً برای تبلیغات حضور ایشان در قم از همه ی اصناف و انجمن ها و سازمان های قم مقداری به صورت اجباری در یافت شده بود. این را هم یکی از آشنایان که در قم زندگی می کنند و از مدیران یکی از این گروه هاست بخش نامه اش را نشانم داد.
قبول کنید آقای خامنه ای به خاطر اعتماد به اطرافیان و در بعضی مواقع خامی و زود باوری وجهه ی زیبای خود بین عوام و خواص را از دست داده یا کسب نکرده اند.
در هر صورت قصدم خشمگین کردن شما را نداشتم.
@محمد سوی,
من کی گفتم 5 میلیون نفر آمده بودند؟ این حرف بی.بی.سی بود. من هم که گفتم دروغ بود. بی.بی.سی گفت ایران 5 میلیون بسیجی دارد که دیروز با قطار آن ها را آورده بودند قم.
این هم که برای تبلیغات از مغازه ها مبلغی را گرفته اند، قابل تحقیق است که اگر این موضوع صحت داشته باشد -که بعید می دانم- در اشتباه بودنش شکی نیست.
حالا این که رهبری وجهه خودشان را از دست داده اند، نظر شماست و نظر شما هم محترم. اما نظر شماست. همین!
من هم اصلا ناراحت نشدم. دوست دارم صحبت کردن با شما را.
حسن عزیز
بعد سلام و همۀ چیزای بعدش ، اومدم تشکر کنم از لینک کردنت ، گرچه سن من و سال شمااز این قرتی بازی ها گذشته و این که خدمت تون عرض کنم شما همچنان لینک بودید، منتهای مراتب اینکه سیستم لینک های بنده بلاگ رول و اتوماته و از اونجا که مدتهاست آپ نکرده بودید بصورت اتومات لینکتون رو از آخرین لینک های بروز شده خارج کرده بود ..
-
خوشحالم از آشنائی تون ؛ درود
نه عّخ خوبه نه بالاترون
لعنت به هر دو تا شون
۰۴ آبان ۸۹ ، ۰۹:۰۶ نیره غدیری
سلام
خیلی جالب بود...
خدایی اولش به شعورت داشتم شک میکردم گفتم لابد حسن استحاله شده...
قم خوشحال بود من جمعه ش رو دیدم.
در ضمن مبارک باشه.
برنامه نظر شما یک برنامه خبری نیست و این نوع نقد در موردش صحیح نیست و به نظر نوعی تخریب میاد تا نقد. مثل بحث در مورد ستون تلفنهای مردمی روزنامه ها!
در صورتی که اخبارهای تلویزیون خودی بسیار جای حرف و بحث داره و در دروغگویی و کج گویی به شدت و قدرت و به کرات خودش رو ثابت کرده.
در ضمن حرف هیچ رسانه ای رو بدون تفکر و تحقیق نباید قبول کرد.
@ک ایرانی,
حرف شما صحیحه. البته اسمش نوبت شماست.
اما یک رسانه حتی وقتی بهش نامه یا تلفنی می رسه، درباره صحتش تحقیق می کنه تا اگر خیلی تابلو باشه جواب بده یا تصحیح کنه.
همین نوبت شما رو اگر ببینید، متوجه می شوید که بعضی وقت ها مجری به صورت خیلی جدی وارد عمل می شه و ان قلت میاره روی حرف ها
درباره اخبار تلویزیون های خودی با شما کاملا موافقم. فوق العاده غیر حرفه اییه
درباره جمله آخرتون هم کاملا موافقم. اما کاش همه مردم اینطور فکر کنند
@حسن لطفا اضافه کن نظر من و ..... ، به نظر این دوست گرامی
این میشود که بیت المال جاری شکم مفت خوران خیانت کار میشود
همانطور که 30 سال اینگونه بوده
سلام اللهم ارزقنا سلامه فی دین خدای من خیلی سخت است که حق در نزد مردم گم شود امیدوارم همه به بصیرت کامل برسیم و هر طور که به مذاقمان خوش می آید سخن نکنیم حرف من اسلام است این دین برتر است نگذاریم از دستمان در بیاورندش ما به اندازه ی هزارسال در راه اسلام عزیز خون داده ایم شهدا حق دارند که از ما نگذرند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی