اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۸۹، ۰۴:۰۸ ب.ظ

83- خدا قوت جوان!

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۸۹، ۰۴:۰۸ ب.ظ

بسم الله

امروز خدا خواست و آخرین روز رسمی سفر رهبری به قم را به عنوان خبرنگار رفتیم دیدار مسئولان استان قم.

قبل از این‌که آقا بیاید، داشتم پیش خودم دو دوتا چهارتا می‌کردم که ما نیم ساعت است نشسته‌ایم و خسته شده‌ایم و آه و فریادمان بلند شده است.

حالا این جوان 71 ساله نزدیک به 9 روز است با کم‌ترین استراحت ممکن هر روز را حداقل یک دیدار عمومی داشته است و ظهرها و عصرها هم -بی‌وقفه- میزبان علما و اساتید بوده و یا حداقل یک دیدار خصوصی داشته است.

از همه حرف‌ها که بگذریم، خودمانی بپرسم. خسته نمی‌شوید آقا؟

============

اعتراف امروز: این جوان‌های روغن نباتی هم احتمالا به همان درد جنگ نرم می‌خورند. ما را چه به سختی. روغن کرمانشاهی که نخورده‌ایم. والا!

۸۹/۰۸/۰۵
حسن میثمی

نظرات  (۱۱)

زیارت قبول جوون
ربطی به روغن کرمانشاهی نداره عزیز.
سرچشمه قوت رو تو تفاوت شب عارفانه عشاق با شب خوابهای هشل الهفت من جستجو کن
خب تو هم روغن کرمانشاهی بخور کاری نداره که :دی
زیارت قبول خوش بحالت با همه روغن نباتی بودنت رفتی و آقا رو دیدی و در محضرش کسب فیض کردی ما چی ؟دی:
قوّتی که از کینه بر آید هرگز نمی آساید جز بامرگ...
...خدایا آن ده که آن به
زیارت قبول
:)
۰۶ آبان ۸۹ ، ۲۳:۵۶ صفایی‌نژاد
جنگ نرم که سخت‌تره. اونایی که جنگ سخت رو پیروز شدند با روغن کرمانشاهی، خیلی‌ها پارسال توو جنگ نرم کم آوردن. آقا هم روغن کرمانشاهی خوردند هم روغن نباتی D:
سلام! واقعا
۱۰ آبان ۸۹ ، ۰۰:۲۱ مامان جوجه
سلام- تازه پیداتون کردم- چه همه سفرنامه نویس شدن!
سلام ...
زیارتتون قبول جوان روغن نباتی امروز .... ولی خودمون خوب بهونه ایی پیدا کردیم برای این جور روقت هامون :)
این جملتون خیلی جالب بود (حالا این جوان ۷۱ ساله) خیلی خوشم اومد ... این روزها هر وقت آقا رو می دیدم به ای نفکر می کردم واقعا آقا خسته نمی شوید این همه دیدار این همه سخنرانی ... خداقوت آقاجان
یا علی
سلام
ما که از پشت قبضه (به قول گوداس) دعا گو بودیم! این پشت نشستن هم روغن کرمونشاه می خواد دیگه! نمی خواد؟
حالا از روغن بگذریم! به فکر دوتا بدهکاریت باش!
چاکریم
با این روغن نباتی چی جوری می خوای از پس زندگی بر بیای مرد!
خوبی حسن جون کجایی دلم برات اینقده شده()

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی