اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۸۹، ۰۱:۳۱ ب.ظ

۶

84- ما استاد خراب کردن روزهای بزرگ‌یم!

جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۸۹، ۰۱:۳۱ ب.ظ

بسم الله

با همه اعتقادی که به قدرت صدا و سیمای مملکت و تأثیرش بر خلق الله دارم، هنوز برایم حل نشده است که مخصوصا «سیما» با چه مهارتی روزهای بزرگ مردم ما را به بهترین وجه خراب می‌کند.

کاری می‌کند که در پایان روز 14 خرداد بیننده دیگر گوش‌ش از نام "امام خمینی" پر شود؛

کاری می‌کند که تمام روزهای مذهبی (به خصوص روزهای عزا) تلویزیون خاموش بماند؛

کاری می‌کند که مردم نفهمند افتتاح کارخانه گندله سازی در فلان‌جا به چه درد گوشت و مرغ‌شان می‌خورد؛

کاری می‌کند که بعد از سفر 10 روزه رهبری به قم، جز قسمت‌های سخنرانی رهبر -آن‌هم بدون هیچ پرداخت رسانه‌ای-، هیچ چیز عاید مردم نشود.

حق می‌دهم به آن کسی که در روز چهارم سفر رهبر به قم، وقتی شبکه‌ای قسمتی از سخنرانی رهبر را برای بار دهم در آن روز پخش کرد، بگوید کانال‌ش را عوض کن!

چون ما استاد خراب کردن روزهای بزرگ ملت ایران‌یم!

===========

اعتراف امروز: ولی خدایی‌ش این برنامه‌های مخصوصا 14 خرداد خیلی روی مخ است. من خاطره‌های خوبی ازش ندارم :دی

۸۹/۰۸/۱۴
حسن میثمی

نظرات  (۶)

۱۴ آبان ۸۹ ، ۱۳:۳۸ محمد آرمند
خود ما هم تو کار ها مون اینجوری ایم ولی سازمان دیگه شاهکاره
شما هم اگه تاریخ تبلیغات آلمان نازی و حکومت های تمامیت خواه رو می خوندی که همه چیز در انحصار بود متوجه رفتار صدا و سیمای آقای خامنه ای می شدید.
@no name, البته فرق ما و آلمان نازی اینه که اون زمان این وبلاگ یا وبلاگ آهستان یا سایت الف یا وبلاگ‌ها و سایت‌های متعدد اصولگرای دیگر نبود که به این موضوع اعتراض کنه و احتمالاً همه‌ی طرفداران هیتلر اون زمان راضی بودند!
۱۵ آبان ۸۹ ، ۱۰:۲۲ محسن فتاحی
سلام
اتفاقا چندی پیش در خدمت یکی از دوستان صحبت از همین تبلیغات های منفی شد که ایشان نیز با بیان خاطراتی از امام خیلی خوب توانستند آثار مخرب این مسئله را گوشزد نمایند.
به نظرم می رسد خیلی خوب است که اگر رهبری هم همانند امام حداقل اگر خودشان از این مسئله ناراحت هستند در یک دیدار به آن اشاره کنند و یا مسئولین را بازخواست کنند و این امر نیز عمومی شود. در غیر اینصورت تصمیم گیری برای وجدان عمومی سخت است که قبول کند ایشان از این مسئله در رنج هستند.
یا علی
سلام اخوی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم اگه با لوگو کار میکنید که بهتر لطفا به ما سر بزنید
ارزشی نویس
یا علی
زمان شاه که مردم از گشنگی میمردن اعتراضشون به شکم بود حالا که جمهوری اسلامی شکم ها رو سیر کرده اعتراضشون به نبودن گوگوش و داریوش و عرق خوراس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی