اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۸۹، ۱۲:۴۵ ب.ظ

85- وقتی صدای بال فرشته‌ها می‌آید...

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۸۹، ۱۲:۴۵ ب.ظ
بسم الله
شاید یکی از آرزوهایم بود؛
حالا محقق شده است!
امروز اول ذی‌الحجه، آغازی دوباره خواهد بود؛
اگر حضرت‌ش بخواهد.

==========

اعتراف امروز: 17 آبان 1389؛ ثبت شود در تاریخ زندگی کوتاه‌مان. یا علی
*مرتبط:
» به قد و بالای دوماد ماشالله+صوت (+)
۸۹/۰۸/۱۷
حسن میثمی

نظرات  (۴۱)

۱۷ آبان ۸۹ ، ۱۳:۴۷ صفایی‌نژاد
سلام
مبارک باشه
عاقبت به خیر شی
۱۷ آبان ۸۹ ، ۱۵:۵۳ سید محمد باقر موسوی
...
س ل ا م
م و ب ا ر ک
دس دس/#شام/#شیرینی
سلام عزیز مبارک باشه
خیلی خوشحالم ..تبریکات برای پیوندی مبارک ..ثبت باشید بر تارک هستی ..پربار باشه زندگیت جوون
مبارک باشه انشالله. چه شروع مبارکی هم :)
مبارک باشه
سلام
مبارکه!
برای بار هزارم تبریک عرض می‌کنم.
آغاز زندگی جدیدتان را در روز مبارکی شروع کردید. ان‌شالله زندگی تان هم به مانند زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت علی علیه اسلام باشد
موفق باشید
@صفایی‌نژاد,
ممنون جناب صفایی‌نژاد
@احسان,
احسان جون فدات. ایشالله یه روز برا خودت
@هابیل,
ممنون داداش هابیل. به قابیل هم سلام برسون
@فهیمه,
ممنونم عمه خانم گل
@کوثر,
ممنون
ان شاءالله ادامه ش هم مبارک باشه. مثل شروعش. دعا کنید :)
@هادی,
ممنووووون. عروسی ت چه کنم من
@مسدود,
برو زن بگیر امام صادقی :))
@مطهری,
ممنونم از لطفتون :)
@مطهره,
ممنون جوون نخبه :دی
به به
یکی دیگه از رفقا بدون شیرینی پر پر شد :دی
انشالله که همیشه شاد و خرم و در پناه مولا علی باشی
سلاااااااااام
:)))))
عمو شیرینی کچل پیش از این ، مبارکـــــــــــــه دس دس شام شام
@حاج محمد,
ممنون حاج محمد. ما دوستت داریم :)
@صبا,
بچه جون برو به سهندت برس. برو با عروسکات بازی کن. شام می خوای چیکار؟
عمو حسن درست فهمیدم ازدواج کردی؟وای چه سورپرایزی!!!!داداش به خدا خیلی خوشحال شدم ان شا الله در پناه حضرت امیر و حضرت خیرالنسا(سلام الله علیها)بهترین روزهاتو شروع کنی.از صمیم قلب بت تبریک میگم.شیرینی هم نمیخوام تورو خدا اینقدر اصرار نکن به خدا میل ندارم!!!چی ناهار؟؟؟؟نه داداش اصلا مزاحم نمیشم!!!!!
سلام
تبریک می‌گم. خیلی خوشحال شدم :)
@محمد علی,
محمدعلی شلوغش نکن :دی شیرینی و ناهار میخوای چیکار؟
ممنون
@محمد‌علی,
ممنون محمدعلی جان
ان شاءالله یه روز قسمت شما بشه. به زودی زود :)
تبریک میگم انشاءالله با دلی شاد و تنی سالم سالیان سال کنار همدیگه عاشقانه زندگی کنید زیرساله الطاف الهی
۱۹ آبان ۸۹ ، ۱۷:۲۹ محمد علی عادلی
حسن جان اصولا ناهارو انسانها میخورن برای رفع گرسنگی!!!!باشه حالا که اینقدر اصرار داری چون روم نمیشه روتو زمین بزنم قبول بم شام بده!!!!چند وقت دیگه یارانه شامو بر میدارن خرجت میره بالاها زودتر اقدام کن!!!!
سلام
گنگ بود ها بعدا باید بگی که قضیه چیه
کاتب باشی
@فرزندخاک,
ممنون سرکار علیه :)
@محمد علی عادلی,
تهدید می کنی؟ می خوای با 206ت یه تهران قم بریم بیایم؟ شامش هم با من :دی
@کاتب باشی,
حضرت والا اظهر من الشمس است دیگر. اون روز اون همه توصیه ت کردم گفتم برو متأهل شو واسه چی بود پس؟ :دی
نه اقا بی خیال شو من شانس ندارم یه بار با تو تا تهران اومدم جای اینکه ما سوار ماشین بشیم ماشینه سواره ما بود!!!!!بعدم که بگو واسته و اون چرخه که میخواستی باهاش دوست بشییو اینا!!!اما خودمونیم عجب خاطره ایی بودا دیگه تکرار نمیشه.از شوخی گذشته داداش ایشالا زندگی سراسر شادیو خوبیو شروع کنی .شامم میام عروسیت قر میدم بم شام بده!!!!!
۲۸ آبان ۸۹ ، ۲۲:۴۵ ف.گ. تهرانی
سلام علیکم....
من صبر کردم همه مهمونا برن بعد ویژه تبریک بگم
مبارکا باشه .انشاالله خوشبخت بشی .
سلام ...
اومدم هم اعیاد رو تبریک گفته باشم و هم بگم به روزم با " آنانکه از افشای معاویه صفتی خود در هراسند ، به مقایسه شرایط امروز با صدر اسلام حمله پیشدستانه می کنند"
ولی ظاهرا باید یک تبریک ویژه هم بگم . انشاالله ...... هرچی بقیه گفتن و خواستن برآورده بشه .
یا علی . التماس دعا
التماس دعا
۳۰ آبان ۸۹ ، ۱۵:۴۶ غریبه ای اشنا
جدا بهتون تبریک میگم...فقط تو رو به خدا.خدا رو زیاد شکر نکنید از نعمت ازدواج چون گفتند که شکر نعمت نعمتت افزون کند..........
:)
۰۳ آذر ۸۹ ، ۱۹:۵۶ پرنده ی پرنده ها
حالا که همه تبریک گفتن زشته من تبریک نگم والا زشته هر چند به ما نه شیرینی می رسه نه شامی و ناهاری اما ایشالا به موقعش ازتون شیرینی می گیرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی