اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۸۹، ۰۵:۲۴ ب.ظ

۸

88- روضه‌ی باز

جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۸۹، ۰۵:۲۴ ب.ظ
زینت دوش نبی روی زمین...
۸۹/۰۹/۲۶
حسن میثمی

نظرات  (۸)

عمه سادات بی قراره/ غصه و غمهاش بی شماره/ تموم غصه اش غم یاره/تنها و بیکس بی پناهه / روزای سختی توی راهه/ تو خاک سوزان پا میذاره/
کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود...
سلام باپستی درباب امتحانت دانشگاه به رزوم
سلام باپستی درباب امتحانت به روزم
http://marzejonon.blogfa.com
۱۱ دی ۸۹ ، ۱۹:۵۲ محمد کمالی
سلام
هرکجا که باشی ما دوست داریم ;)
یا حسین (ع)
۱۷ دی ۸۹ ، ۱۶:۳۲ دبیرخانه
دوست گرامی جناب آقای حسین
نویسنده محترم وبلاگ "اعترافات هر روزه من"
فراخوان داستان کوتاه کوتاه عاشورایی، از ابتدای محرم الحرام، نویسندگان را دعوت به نگارش داستان های کوتاه کوتاه با مضامین عاشورایی کرد.
از شما دعوت می کنیم تا در این مسابقه شرکت کنید.
قطعا هدف ما از برگزاری این سوگواره، گسترش فرهنگ عاشورایی در قالب داستان است. چرا که داستان، این قابلیت را دارد که مخاطبان بیشتری به خود جلب کند.
همچنین در حاشیه این سوگواره قرار است کتابی در قالب داستان کوتاه کوتاه، از مجموعه بهترین آثار، از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شود. یکی از اهداف ما از دعوت شما برای شرکت در این مسابقه، این است که داستان های غنی تر و پربار تری چه از لحاظ قالب و چه از لحاظ محتوا، در این کتاب گرد هم بیایند و ادبیات عاشورایی، زیباتر و شایسته تر اشاعه پیدا کند.
انشاالله که به ندای هل من ناصر عاشقان سردار کربلا لبیک گویید و ما را در این حرکت همراهی کنید.
و من الله التوفیق
پی نوشت:
جهت اطلاع بیشتر شما از شرایط شرکت در مسابقه، فراخوان را مطالعه بفرمایید.
فراخوان مسابقه
http://www.louh.com/content/4440/default.aspx
گزارشی از کارگاه برگزار شده از سوی دبیرخانه مسابقه
http://www.louh.com/content/4545/default.aspx
خبر کارگاه بعدی
http://www.louh.com/content/4562/default.aspx
سلام
خیلی عالی! هزار بار شنیده بودمش! اما این جا فهمیدمش!
بیا
!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی