اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۸۹، ۰۱:۱۷ ب.ظ

۸

89- روزگاری برای وبلاگ‌نویس شدن «مجنون‌ها»!

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۸۹، ۰۱:۱۷ ب.ظ

بسم الله

قدیم‌ترها، لیلی که دلش خون می‌شد، مجنون هزار غنج روی صورتش می‌انداخت و روزها و ماه‌ها بیابان‌گرد می‌شد و خون گریه می‌کرد.

اما از وقتی مجنون وبلاگ‌نویس شده است، انگار قانون عشق بازی‌اش هم عوض شده است! لیلی که دلش خون می‌شود، رخ می‌نماید و خوشحال می‌شود و افتخار می‌کند که دل لیلی را رنجانده‌ام. آن‌هم نه یک بار. چند بار بلکه!

هر کس هم به مجنون تذکر می‌دهد که بابا جان! دل معشوقه‌ات را رنجانده‌ای! حداقل ابراز ندامتی کن. اما مجنون با افتخار تمام می‌گوید لیلی فقط من را می‌بیند و برای من دلش خون می‌شود. بروید همه‌تان بمیرید از حسادت!

انگار مجنون خبر ندارد که لیلی دل‌ها در گرو خود دارد که وقتی دل‌خور می‌شود، هنوز هستند مجنون‌هایی که اشک‌هایشان از گوشه چشم‌شان روانه می‌شود و غصه می‌خورند.

مجنون هم مجنون‌های قدیم!

*

اعتراف امروز: دومین بار بود لیلی درباره مجنون (های) وبلاگ‌نویس تذکر می‌داد. همین!

۸۹/۱۲/۲۲
حسن میثمی

نظرات  (۸)

۲۲ اسفند ۸۹ ، ۱۵:۲۹ صفایی‌نژاد
سلام
ترکوووووندی! کلی حال کردم
خیلی قشنگ بود متن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ات. اصلی هم تابلو نبود منظورت چیه D:
پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد آرزوی بهترینها را برای شما دارم-
به لیلی حق بده آقای میثمی
۲۰ فروردين ۹۰ ، ۲۱:۲۳ رادیو شباهنگ
ضمن عرض سلام و با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما
عوامل رادیو شباهنگ بی صبرانه منتظر پیشنهادات مفید شما در جهت بهبود سطح کیفی پادکستهای آتی هستند.
لطفا جهت دانلود به وبسایت رادیو شباهنگ به آدرس www.radioshabahang.ir
مراجعه فرمایید.
[گل]
۲۵ فروردين ۹۰ ، ۱۰:۱۸ آهسته اهلی می شوم
سلام
این وبلاگ به یک نویسنده جهت نوشتن پست جدید نیازمند است!
سلام.
می‌دانم این پست را خیلی وقت‌ها پیش گذاشته‌اید اما غصه قصه این لیلی دل خون تاب را از آدم می‌گیرد، چه رسد به من که حوایم!
خواستم بگویم برادر "قانون عشق‌بازی دنیا عوض شده است/ .../ در عشق سال‌هاست که فتوا عوض شده است"
به امید خدا بزودی کشور اسلامی ایرانی بدون اخوند شپشو برقرار میکنیم
بسمه تعالی
با سلام، احتراما ضمن عرض ادب محضر مدیریت محترم این وبلاگ، به عرض می رساند گاها به شما سر می زنم و از مطالب زیبا و پر مغزتان استفاده می کنم. کار حضرتعالی قطعا نشانگر زحمت فراوان و حوصله وافر شماست که بسیار قابل تقدیر می باشد.
اینجانب در وبلاگ نوپای خود و در جهت بهره مندی از تجربیات جنابعالی و دیگر دوستان، منتظر نظرات و پیشنهادات شما می باشم. در پایان خواهشمند است درصورت صلاحدید و اگه قابل دونستید، بنده را لینک نمائید.
با تشکر- پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی رضانیوز
reza-news.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی