اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۲۵ ق.ظ

مرد ِ خستگی ناپذیر ِ انقلاب ِ ما

دوشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۲۵ ق.ظ
بسم الله
22 سال است که تمام استان‌های کشور را به عنوان نفر اول کشور از نزدیک دیده است؛ فقط مانده است خراسان شمالی.
داشتم پیش خودم فکر می‌کردم اگر تمام مسئولین کشورمان در این سال‌ها این‌طوری کار می‌کردند...

خدا قوت بدهد به بازوان این مرد ِ خستگی ناپذیر ِ انقلاب ما...
۹۰/۰۷/۲۵
حسن میثمی

نظرات  (۱۵)

اگر تمام مسوولین کشور مادام‌العمر، غیر پاسخگو و دارای صندوق اعتبارات نامتناهی بودند، بعید نبود آن‌ها هم به جای مملکت‌داری، ایران‌گردی کنند
۲۷ مهر ۹۰ ، ۱۳:۳۳ صفایی‌نژاد
با این پست آدم یاد سفرهای استانی احمدی‌نژاد میفته که مردم میگویند تا حالا مسئولین محلی را هم ندیده‌اند!
البته الان دیگه سفر استانی یه مطالبه شده برای مردم
۰۲ آبان ۹۰ ، ۱۱:۱۱ یگانه سادات
سلام حداقل خبر میدادین این وب جدیدتونو
عجبا معرفتم معرفت قدیمیا
و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید
۱۴ آبان ۹۰ ، ۱۵:۰۹ مهلاتبریزی
لبیک اللهم لبیک
۲۳ آبان ۹۰ ، ۰۰:۴۹ قاصدک بارون
دارم به این فکر می کنم که کاش آرزوی دیرینه ی آقا برای زیارت خانه خدا یه جوری محقق می شد.انگار یکبار سال 58 با شهید محلاتی رفته بود و چندروز فقط مهمان آن حوالی بود..حالا خدا خبر دارد از دلش
سلام
خداوند بیفزاید بر نفس مرد خستگی ناپذیر انقلاب ما.
درگوشی: به گمانم در کرمانشاه با هم همسفر بودیم:)
این روزها چشم به شبکه هفت تلوزیونم . . .
مشاعره با چفیه . . .
منتظرم
یا حق
۰۴ آذر ۹۰ ، ۱۹:۵۳ گاز مورچه
راستش اسمت را که دیدم ، به خیالم رسید شاید به گونه ای شبیه ما مینویسیم ، آمدم که بیشتر الهام بگیرم ولی دید که نوشته ای دست برداشته ای !!
آقای ما
میدانم که چشم انتظار ظهورم هستی.شما غایب نیستی بلکه من غایبم.این منم که هنوز
اماده نیستم.
مولا جان کمکم کن
«الگوی تحول در علوم انسانی در گزارش هواشناسی امروز»
کلیک رنجه بفرمایید
۱۰ دی ۹۰ ، ۲۱:۰۶ روح الامین
سلام.
به ما هم سری بزنید.
Mardi ke hame chiz ra kharab kard... Hata dine mardom ra...
سلام و خدا قوت
مطلب شما در سایت سید علی در قسمت( 'گزارش و حاشیه نویسی) منتشر شد
با لینک سایت "سید علی " ما را یاری نمائید.
در صورت تمایل هنگام به روز شدن ما را مطلع سازید
یا علی مدد
۱۱ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۰۵ دانشنامه دین و سیاست
با سلام و تحیات الهی خدمت شما فرهیخته ارجمند
مطالبت، سبک نگارش و ظاهر درگاهتان بسیار دلپسند جلوه می کند.
ما در درگاه “دانشنامه دین و سیاست” با مطلب “گودال نظری در شناخت تکلیف انتخابات” منتظر حضور صمیمانه و نظرات ارزشمندتان هستیم.
اگر تمایل به تبادل لینک هستید بفرمایید تا توسط درگاه بنر تبلیغاتی برایتان طراحی و درج گردد.
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی