اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۲۳ ق.ظ

۴

زمستانی نمانده

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۲۳ ق.ظ

بسم الله

وقتی زمستانی در کار نباشد، دیگر هوای لطیف بهار هم برایت ضمختی می‌کند.

حکایت این روزهای ماست. انگار هوای ِ بارانی ِ دو نفره‌ی این روزها، میهمان ناخوانده است.

هوا بهاری شده، اما دل‌هایمان زمستان ندیده که دلش بهار بخواهد...


دیگر زمستانی نمانده که بخواهیم آن را سر کنیم. خدایا! خودت رحم کن به ما!

۹۱/۱۲/۱۵
حسن میثمی

بهار

زمستان

نظرات  (۴)

زمستان گرم بشارت بهاری تابستانی و تابستانی جهنمی و گرم تر است!
۱۵ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۲۰ سارا خاتمی

هوا بس ناجوانمردانه سرد است ... آی ...

خوندن این شعر تو این روزها شده آرزو...!

۱۵ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۴۲ حسن قاسم‌زاده
هوای دونفره...
۱۸ اسفند ۹۱ ، ۱۴:۳۱ فرزانه ناظری

سلام . بابا چه عجججب :دی  ممنونم . شکر :) شما خوبید ؟ :)

پاسخ:
الحمدلله. خودمم نمی‌دونم آفتاب از کدوم طرف دراومده که وبلاگ‌نویس شدم دوباره :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی