اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ب.ظ

۲

طهران را نوروز عشق است

سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ب.ظ

بسم الله


تا به‌حال به یاد ندارم نوروز را -به جز سفر راهیان نور- به سفر تفریحی رفته باشم. تهران این روزها، دیگر تهران نیست. طهران است. طهرانی نه در آن دیگر از بوق و سر و صدا خبری هست، نه از ترافیک‌های سنگین و هوای آلوده.


برای وصل کردن چهار گوشه طهران با هم، این روزها با وسیله شخصی، کم‌تر از یک ساعت زمان لازم است. برای استفاده از امکانات شهر، این روزها، بهترین روزهای سال است.


طهران دیگر دارد منفجر می‌شود. این روزها برایش حکم فن ِ خنک کننده دارد. «کاش تهران همیشه طهران باشد.» این جمله‌ای‌است که این روزها آرزو می‌کنم. آرزو هم که بر جوانان عیب نیست. اگر جوان به حساب بیاییم البته.


طهران این روزها حسابی خوش می‌گذرد. جای همگی خالی :)


طهران نوروزی


- خوشا به حالت ای روستایی...

۹۲/۰۱/۰۶
حسن میثمی

نوروز92

تهران

نظرات  (۲)

دادشتم دنبال برج میلاد می گشتم   :)
پاسخ:
:))
سلام
واقعا که «طهران» توی تعطیلات یه چیز دیگه‌ است. سال نو آروم و پربرکت :)
پاسخ:
سلام
ممنون. همچنین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی