اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۳۷ ق.ظ

۰

Goodbye Party

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۳۷ ق.ظ

بسم الله


طهران نوروزی2

پایان ِ بهار ِ «طهران»


- من به‌جای تهران بودم، خسته می‌شدم. عجب صبری داری پسر!

۹۲/۰۱/۱۵
حسن میثمی

تهران

نوروز92

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی