اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ق.ظ

۶

یادشان نرفته است...

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ق.ظ

بسم الله

دیروز یکی از رفقا، سر ِ ماجرای راه‌ندادن ابوطالبی به خاک آمریکا، می‌گفت «آمریکایی‌ها چه‌قدر خوب یادشان مانده آن اتفاق تسخیر لانه جاسوسی را.»

یک لحظه ترسیدم که نکند ما -منظورم مردم و دولت است- اتفاق ایرباس و طبس و ترورهای کوچه و خیابان و هزاران هزار دیگر را یادشان برود...

- اعتراف نوشت: این روزها بیش از هر روز ِ دیگر پیامک‌های گوشی‌ام را چک می‌کنم، به هوای این‌که مقام مسؤولی یک پاسخی به این قلدری‌های امریکا بدهد. دلم گرفته است خیلی...

نظرات  (۶)

چرا امکان لایک نی ؟‌
پاسخ:
بدبخت ِ شبکه اجتماعی زده‌ی مفلوک!
سلام.
با اشعاری در مورد حضرت زهرا و روز مادر به روزیم.

منتظر شما و نظراتتون

یا علی مدد
التماس دعا
آخه وقتی خود وبلاگ سرویس یه اکان گذاشته چرا ازش استفاده نمی کنی ؟‌:دی

سلام
والله بعد از قضایای «ترکمنچای2» من دیگه امیدی به این مسئولین ندارم.همون بهتر برن به لبخندشون برسن...
اینجا رو هم میتونید بخونید : حق با آمریکایی هاست ...
یا علی
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۳۵ قاسم صفایی نژاد
هر چه اول «پستت» جذاب بود، «نوشت» آخر حالمان را گرفت :(
سلام
به روزم ... خوشحال میشم مشرف کنید ...
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی