اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۸۷، ۱۰:۰۹ ق.ظ

۳

اعتراف13(راست می گوید)

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۸۷، ۱۰:۰۹ ق.ظ
بسم الله
اعتراف امروز:صدق الله العلی العظیم
تمت/.
۸۷/۱۱/۱۵
حسن میثمی

نظرات  (۳)

فقط می خواستم یادتون بندازم که جریان آقا سلمونی رو بگید
۱۵ بهمن ۸۷ ، ۲۰:۵۳ یه بنده ی خدا
1)اعلام میدارم که این ناشناس که اینجا پیام گذاشته ، اون ناشناس توی سیب خوشبو نیست!چون اون ناشناس رو بنده میشناسم!!
2)آقا شما یه جوری حرف بزنید زیر دیپلم هم بفهمه خوب!شما اینقدر مختصر مفید مینویسید فکر نمیکنید ذهن همه یاری نمیکنه که مفاهیم و معانی پنهان در این یک جمله ی شمارا درک کنند؟من هرروز اینجا رو چک میکنم و متنها واقعا برام جالب هستند.یه کم هوای طرفدارانتون رو داشته باشید
سلام
شاید این بهترین اعترافی هست که تا حالا شنیدم........
چون من اعتراف زیاد شنیدم اینو عرض کردم!
ملتفتی که؟؟؟!!!
یا ودود.........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی