اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۸۸، ۱۱:۰۶ ق.ظ

اعتراف45(پایان)

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۸۸، ۱۱:۰۶ ق.ظ
بسم الله

به پایان آمد این دفتر...

اعتراف امروز: کاش برسد روزی که جو -مثل سگ- گازمان نگیرد. اعتراف می کنم که گاهی وقت ها جوگیر شدم در این ایام! خدایا توبه!

۸۸/۰۵/۱۳
حسن میثمی

نظرات  (۱۴)

یعنی دیگه اعتراف نمی‌کنی؟؟
دوباره جوگیر شدی؟
من؟ تا آخرین قطره نفس اعتراف می کنم. کی گفته؟ هه! تازه بازار اعترافات داغ شده
نگا نگا همممه سبزه نوشته ها.... شلخته ولخته ها هی گفتیم رو دیفال ننویسین ...نگا کنید دیگه ...! از همین دیفال خراب کردن بگیرید برید جلو..اون احمدی هم سبز تیره س خودشون نوشتن بدنامش کنن
بقیه شعر رو که می دونی
حکایت همچنان باقی است
تازه اول راهیم داداش نفست رو نگه دار
مدت هاست که نفسمان را بریده اند...هم سبزها، هم قهوه ای ها، هم خال خال پشمی ها...هراسی از بریدن نفس نداریم
شاعر جای دیگه میگه:
غیر از وفا تمام صفات بشر سگی ست
ایولله به تو و شاعر...خیلی عالی بود...هاپ هاپ
اتفاقا همان شاعر یا یکی دیگه در جای دیگری فرموده اند :
گرچه بر واعظ شهر این سخن آسان نشود
تا ریا ورزد و سالوس مسلمان نشود
اسم اعظم بکند کار خود ای دل خوش باش
که به تلبیس و حیل دیو مسلمان نشود
۱۴ مرداد ۸۸ ، ۱۲:۱۷ نیره غدیری
من
خدایا توبه...
جای دیگه میگه:
غلام همت آنم که زیر چرخ کبود
ز هرچه "رنگ تعلق" پذیرد آزادست
۱۴ مرداد ۸۸ ، ۱۸:۲۵ خودکار آبی
خوبه،ولی ای کاش این کاش ها نبود.
ممنون از حضورتون.
من پیشنهاد می کنم به جای نهضت اعتراف گیری واعتراف گویی یک مسابقه مشاعره راه بنداز هم آمار بازدیدکنندگان بلاگت می ره بالا هم هیجانش بیشتره
شما هم که من می دونم عاشق شعری به برنده نهایی که خودم هستم هم یک جایزه خیلی نفیس تعلق می گیره
برای شروع :
دانی که چنگ وعود چه تقریر می کنند
پنهان خورید باده که تعزیر می کنند
ناموس عشق و رونق عشاق می برند
عیب جوان وسرزنش پیر می کنند
جز قلب تیره هیچ نشد حاصل وهنوز
باطل در این خیال که اکسیر می کنند
حالا دال بیا :دی
الا یا ایها الساقی ادرکاسا و ناولها...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی