اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۸۸، ۰۸:۳۵ ق.ظ

۷

خواندنی ها:رشد/ع.ص

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۸۸، ۰۸:۳۵ ق.ظ
بسم الله

دیروز کتاب "رشد" مرحوم علی صفایی حائری (ع.ص) را خواندم. دست علیرضا شاطری درد نکند. خیلی کتاب روان و در عین حال پر مغزی بود.

نویسنده واقعا به شعار روی جلد کتاب وفادار مانده بود: دیداری تازه با قرآن.

هر کدام از دوستان که این کتاب را می خواهند، بگویند؛ امانت می دهیم. (اسمایلی فخر فروشی!)

پیوندهای مرتبط:
زندگینامه علی صفائی حائری / کتاب نیوز / مهدی نوری
این لیست "عین.صاد" / کتاب نیوز / سید عباس حسینی

۸۸/۰۶/۰۳
حسن میثمی

نظرات  (۷)

بچه کتاب بخون. خوبه
It matters little where a man may be at this moment; the point is whether he is growing
سلام...
از این کتابای خوب دستتون میرسه به واحد پژوهش هم بدید بخونن...
البته اگه خدا خواست و در این ماه مبارک یک لطفی کرد تا جلسات تشکیل بشه ...((انشاالله...))
۰۶ شهریور ۸۸ ، ۱۷:۴۸ علیرضا شاطری
سلام
خواهش می کنم قابل نداشت اگرچه امیدی به اصلاح شما نمی رود اما انسان همچنان حیوانی است امیدوار
ارادتمند
یا علی
۰۸ شهریور ۸۸ ، ۰۵:۲۲ سید محمد باقر موسوی
اول:
سلام حسنم . سلامی به گرمای تابستانی که ندیدمت.
دویم:
راستش را بخواهی روی جواب دادن تلفنت را نداشتم. هر چند که برای بدقولی گذشته ام دلیل محکمه پسندی دارم با این حال رویم نشد که جواب تلفنت را بدهم.
سیم:
خیلی دلم برایت تنگ شده و خیلی دوست دارم هر چه زودتر ببینمت. ان شاءالله برای وعده ای که کردی سعی می کنم خودم را برسانم.
چهارم:
این که گاه می بینی از تو دست بر می دارم
حرف سرد مهری نیست مشکلی دگر دارم
مشکلم بهار تست در خزان من آری
آنچه پیش رو داری من به پشت سر دارم...
پنجم:
از مرحوم صفایی کتاب زیاد داریم ولی تا حالا رغبتی به سمتش نداشتم. با گفته تو حتما یک سری به کتابهاش می زنم ببینم حرف حساب این بنده خدا چی بوده.
ششم:
یا علی یا هیچکس!
اگه خواستی با بحث اقای صفایی اشنا شین موسسه لیله القدر کتاب اندیشه های پنهان 0251-7712328
فکر نمی کنم معرف کتاب چیزی فهمیده باشه امیدوارم این کتاب برای شما مفید باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی