اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۴۲ ب.ظ

78- غضنفر را بگیر برادر!

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۴۲ ب.ظ
بسم الله

[با احترام تمام‌قد به تمام دوستان انقلابی‌ام]
این نوشته منظور خاصی ندارد! اگر مفهوم‌ش را متوجه نشدید؛ به گیرنده‌های خودتان دست نزنید!

قانون 1: منتقد من، دشمن من است، ولو خلافش ثابت شود.

قانون 2: منتقد من (که الآن دیگر مهم نیست دشمن است یا نه)، مطمئنا در مرحله نطفه و این‌ها دچار مشکلی بس جدی است.

قانون 3: منتقد من کلا خیلی آدم حسودی است و وقتی من را نقد می‌کند، یعنی چشم دیدن من را ندارد. حتا اگر دشمن من نباشد.

قانون 4: منتقد من همه چیز می‌تواند باشد. حامی قالی‌باف یا مثلا طرفدار موسوی. برای من این چیزها مهم نیست. فحش می‌دهم به‌ش

قانون 5: من حق دارم به هر آن‌کس که کوچک‌ترین مشکلی با من داشته باشد، فحش خواهر و مادر بدهم.

قانون 6: تمامی نهادهای مملکتی و نظامی و سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و دینی و غیردینی من را می‌شناسند و برای‌م احترام ویژه‌ای قائلند و پشتیبان من هستند.

قانون 7: من چشم فتنه را شخصا کور کرده‌ام و در خط مقدم جنگ نرم تنهایی جنگیده‌ام. حتا جلوتر از خیلی‌ها.

قانون 8: تمامی قانون‌های فوق در شرایط خاص قابلیت نقض شدن دارند. بالاخره جنگ است دیگر. حق‌ش محفوظ بماند برای خودم.

==========

اعتراف امروز: بعضی وقت‌ها، این‌قدر از تندروی‌ها ضربه خورده‌ایم که چشم‌مان ترسیده است. اما انگار باز هم وقتی برادرانه حرف می‌زنیم، می‌فهمیم دیر عمل کرده‌ایم. کاش تمام شود این روزها زودتر...

۸۹/۰۵/۳۰
حسن میثمی

نظرات  (۳۹)

سلام
من فقط از قلمش حیفم میاد
میدونی...
احسنتم! عالی! :))
من هم امیدوارم این روزها تموم بشه زودترواهدنا صراط المستقیم بشیم همه
.
.
اونهایی هم که اذیت می کنن انشاء الله سوسک بشن :دی
آدم دلش میسوزه .. حیفه این اتفاقا بیفته حیفه این حرفا زده بشه حیفه این وقتها تلف درگیریهای کلامی بشه ! خدا به حق این ماه رمضان ظرفیت همه رو بیشتر کنه ...
۳۰ مرداد ۸۹ ، ۱۶:۳۱ امیرعلی صفا
بسم رب الزهراء
سلام برادر
سه سوال دارم مردانه جواب بده عزیز :
چه ضرورتی دارد این نقدهای مسلسل وار به داداش حسین بچه بسیجی ها که یک تنه اینهمه پمپاژ روحیه میکنه برا رفقای ارزشی نویس ؟؟؟
اصلا بنا رو بذاریم بر به حق بودن نقادی های شما
آیا اگر یک نفر 90% عالی بود و 10% مشکلی بود باید اینگونه رفتار کنیم؟؟؟
شما حساسیت این زمان رو درک می کنید؟
@امیرعلی صفا,
سلام امیرعلی جان
دقیقا سه تاش رو نفهمیدم چجوریه. اما نظرم رو می گم درباره چیزهایی که گفتی
ضرورت از آن حیث دارد که حسین قدیانی دارد به اسم تمام بچه بسیجی ها، قلم خودش را قالب می کند. من خیلی از بچه بسیجی ها را می شناسم که قلم او را قبول ندارند. اما حسین آقا باز هم خودش را به عنوان نماینده کل بچه بسیجی ها جا می زند. این صحیح نیست.
ثانیا ما در هیچ کجای دین، ادبیات فحاشی نداریم. فحاشی صحیح نیست. حتا درباره دشمن. چه رسد به دوست.
ضمنا حسین آقا برای برخی پمپاژ روحیه می کند. در برخی از پست ها (تأکید می کنم در برخی از پست ها) روحیه می گیرد از برخی دوستان اساسی
رفتار بدی نشد با حسین آقا. فقط یک نقد ساده بود. اما حسین آقا همین نقد ساده را به یک فحاشی تمام عیار تبدیل کرد.
ضمنا برادر عزیزم. من که کاره ای نیستم. بزرگترهای ما حساسیت های زمان را درک کرده اند که دلسوزی کرده اند و سفارش کرده اند به رعایت ادب. من دقیقا دلم می سوزد که نقد می کنم این شیوه حزب اللهی گری را. دشمن این شیوه را که می بیند خوشحال میشود و وقتی می بیند ما داریم دوستانه از هم نقد می کنیم ناراحت می شود.
ممنون از سئوالهات برادر خوبم
@امیرعلی صفا,
این آدمی که شما بهش میگید داداش حسین بچه بسیجی ها از نظر ما یک آدم فحاش و بددهن و مغروره که فقط آبروی حزب‌اللهی‌ها و بسیجی‌ها رو میبره
میخوامت
توپ
۳۰ مرداد ۸۹ ، ۲۱:۰۱ علیرضا کیانی
خوب ادامه بحث شما را اینجا خواندم
موفق و بصیر باشید
یاحق
سلام اخوی.من نمیدونم واقعا مشکل شما ها از خود داداش حسن هست .از نوشته هاش هست یا از کاربران قطعه؟واقعا مشکلتون با کدومشه.؟
اگه با خود داداش حسین که باید بگم سخنان شما نقد نیست اسم این فحاشی هست نه دفاعیه های ما.اگه مشکلتون با نوشته هاست که باید بگم اینا تند روی نیست تازه هنوزم کند.اصلا چرا باید حرف حق رو به زبون نیاورد چون بعضی ها ضعف میکنن نه؟اگه قبل انتخابات هم عده مانند داداش حسین بودن که این ادمارو به مردم بشناسونن الان خیلی توی چاه نیفتاده بودن و طرفشونو میشناختن.تازه اینایی که داداش حسین دربارشون مینویسه همه شناختن اینشاالله نوبت گرگ های در لباس میش هم میرسه.
و اگه مشکلتون با کاربران قطعه 26 هست باید بگم که اینو داداش حسین باید تصمیم بگیره.اگه داداش هیچی نگن تا عمر داریم تو قطعه میمونیم اگه هم دستوری بدن اطاعت میکنیم اما باز هم از دور پشتشونیم
@امیرعلی صفا,
یه بحث هم دقیقا سر همین 90 درصد و 10 درصده. از کجا اومده این درصدها؟!
سلام
یادته یه بار بهم گفتی حیفه خود زنی کنیم؟
الان همش دارم به اون جملت فکر می کنم! ولی خیلی وقت ها آدم مجبوره!‌
من می گم هنوز یه کم دیگه برا این نوع انتقاد کردن صبر باقی مونده!
خیلی ارادت داریم
یا علی
۳۱ مرداد ۸۹ ، ۰۰:۱۳ جان فدای رهبر
از کی داری انتقاد می کنی ؟ از کسی که مورد تایید آقاست ؟ حسین قدیانی به کی فحش داد ؟ به دشمن انقلاب به خار چشم رهبر . به فتنه گرا ! می فهمی ؟ با اینکار ها میخوای به چی برسی ؟ حداقل برو مطالب حسین قدیانی رو خوب بخوون . برو بخوون حسین قدیانی به کیا فحش داده . ناراحتی به فتنه گرا بی احترامی کرده ؟ به بالاترین فحش داده ؟ محض اطلاعت عرض میکنم . نظر رهبری بر متن های حسین قدیانی مثبته . میفهمی ؟ یا نظر رهبرم قبول نداری ؟ یک بار حرف رو زدم دیگه هم نمیام وبت ! اگه عاقل باشی میگیری چی گفتم !
@حسن,
سلام
کشت ما را این توصیه ی شما به ادب
در نوشته تان به چوب ادب تان له کرده اید دیگران را.
خیلی می خواستم بنویسم اما حالی برایم نمانده
لذا انصافا همگی طرفین خسته نباشید.
دعا کن شروع بشه
هنوز شروع نشده تا بشه تکون داد خیلی چیزها رو
۳۱ مرداد ۸۹ ، ۰۹:۳۰ محسن فتاحی
سلام
حسن ... موفق باشی ... کامنت نویساتم موفق باشن ... من هم موفق باشم ... شما هم خوبی ... امامزاده هم قشنگه ... ولی از همه بهتر و خنده تر این جان فدای رهبر نوشته بودا .... من بودم می رفتم بهش جایزه می دادم تو یه مراسم رسمی ... دست همتون درد نکته ... اوقات خوشی بود
یادمان نرود بسیج مدرسه عشق است
یا علی
۳۱ مرداد ۸۹ ، ۰۹:۴۱ محسن فتاحی
سلام
حسن جان به احترام نوشته شما سری به وبلاگ آقای قدیانی زدم ...
بنده خدا اصلا اشتباه نمی کند که اینها رو می نویسد ... کسی که استاد خود را منصور ارضی بداند خوب بهتر از این نمی شود که ... استاد وقتی فحش ناموس می دهد در منبر های رسمی و شلوغ و هنوز نون خون شهدا را می خورد تازه این بنده خدا خیلی لطف دارد که اینها را می نویسد ... وقتی به قول صدا و سیما آیت الله علم الهدی فحش می دهد در سخنرانی و برایش تکبیر می کشند تازه این بنده خدا مردی می کند که این نوشته ها رو می نویسد ... حسن جان بابا کسی که استادانش اینها باشد بهتر از این نمی شود ... والا که اینان با مقام رهبری کاری ندارند که ... خودش هم گفته که چرا نباید مایه بگذارد از رهبری ؟ ... کسی که ذوب در ولایت و مقام شامخ ایشان باشد حداقل این است که ادبیاتش باید کمی و نه خیلی شبیه به ایشان باشد .. رفتارش شبیه ایشان باشد ... و الا که همه اینان ادعایی بیشتر نیست ...
یا علی
@نغمه,
سلام
من در این متن آورده ام که پست من هیچ منظور خاصی ندارد. من یک سری آفات یک اصولگرایی جدید را آوردم. حالا هر کس در قواره اش می گنجد، مورد نقد است.
مشکلی با کسی ندارم.
@جان فدای رهبر,
من تو این نوشته از شخص خاصی انتقاد نکردم.
حالا من نمی دونم چرا شما اینقدر از این متن برداشت شخصی کردید و حسین قدیانی را در این قواره دانستید.
در اول متن هم آوردم منظور خاصی از نوشته ندارم.
۳۱ مرداد ۸۹ ، ۱۳:۴۸ محمد رضا عابدینی
سلام داداش حسن . احوال شما ؟
این حرف ها بنظر من توی این شرایط خیانت به ملت و رهبر هست . بهتره به قول برادرمون امیر علی صفا به دنبال اتحاد باشیم . اگر نقدی از هم داریم مودبانه بگیم . این رفیق شما محسن فتاحی هم که خوب از خجالت حاج منصور درومد . مو سفیدا بیشتر از اینا حرمت دارن اخوی . حالا باهاش مشکل داری چرا میای اینجا و جلوی چشم دشمنا این حرفا رو میزنی؟ اگه کسی نقدی به حسین قدیانی یا هرکسی داره بهتره با خودش خصوصی بحث کنه نه اینجور توی بوق و کرنا .
الان بیشتر از همه دشمنای قسم خورده ی انقلاب دارن به ریش حامیان رهبری میخندن که به جون هم افتادن .
من جای شما بودم قضیه رو تموم میکردم و ادامه نمی دادم . اگه واقعا بچه حزب اللهی هستی و بسیجی . اونجور که توی عکست چفیه هم انداختی حتما بسیجی هستی .
التماس دعا داداش .
بله صددرصد.معلومه که منظور خاصی ندارید.فقط نمیدونم چرا یک دفه چند نفر ادم با هم ریختن رو سر حسین قدیانی .هر چی دلشون خواست گفتن .بعد دفاعیه ی اقای کیانی رو به فحاشی نقدش کردن .بعد به ما گفتن نسلی که خوراکش فحاشیه .از یه طرف یه فنجون اب جوش خالی کردن رومون.خلاصه خودشون بریدن و دوختن .اما تن نکردن .....
حالا که همه رو ریختین به جون هم یکیتون کامنت تایید نمیکنه یکیتون ....میده شمام که میگین من نبودم.افرین افرین
به این میگن یه فتنه بی شاخ و دم....
سلام . والله این ورا به مردم خاصی میگند غضنفر که فکر نمیکنم استفادش درست باشه .
در ضمن نمیدونم چرا هر آدمی میخواد بگه هستم و میتونم حرف بزنم گیر میده به داداش حسین . واقعا جای تعجب داره .
داداش حسین اگه حرفی هم میزنه به کسانی میزنه که فقط منتظر ضربه زدن به اسلام و کشورند . که مطمئنن با این متن شما هم خوشحال میشوند . واقعا خسته نباشید ، واقعا .
من نمیدونم شمااعتراف نکنی چی میشه....به قول عطیه:دی
سلام
محمدرضا عابدینی عزیز ...
با استناد به تحلیل شما همگی باید زبان در کام گرفته و هیچ نگوییم که هر آنچه که بگوییم دشمن را شاد کرده ایم ... و دیگران هم از این وضعیت سکوت استفاده کنند و هر آنچه که دلشان می خواهد بگویند و هرکاری را که می خواهند انجام دهند و از هر آن کس که می خواهند خرج نمایند به بهانه های واهی و ما باز هم هیچ نگوییم ... فکر کنم شرط انصاف نیست ...
دوست گرامی
ریش سفید ها حرمت خودشان را خودشان نگه دارند تا ما هم بتوانیم با سینه سپر حرمتشان را نگه داریم ... ظاهرا یادمان رفته که ایشان به علت توهین به یکی از مسئولین نزدیک به ۳ سال از حضور در مراسم بیت رهبری منع شدند و آنجا حضور نداشتند ... نمی دانم پیروان ولایت چرا این را نمی بینند و اینها برایشان سوال نمی شود و بعد چه کار می کنند بجای معذرت خواهی شعر می خوانند و گله می کنند که چرا دعوت نمی شوند ... منصور ارضی که فحش ناموس می دهد که همگان هم شنیده اند زیرا ایشان اغلب در مراسمهای شلوغ تر فحشهای رکیک تر می دهند و آنهم اغلب به سادات ... نمی دانم دیگر چه جای دفاعی دارد ... من اگر بودم عمری حاضر نبودم ایشان را مدافع ولایت بنامم، زیرا که اینان برای ولایت کمک باشند ولایت باید پاسخ تمام اعمال آنان را نیز بدهد و فقط هزینه تراشی می کنند
یاعلی
@محمد رضا عابدینی,
سلام محمدرضا جان
چرا خیانت؟ من به یک جریانی که احساس کردم دارد انحراف ایجاد می کند، نقد کردم. شک هم ندارم اگر این نقد باعث شود جریان مقابل متوجه اشتباهش شود، نه تنها دشمن خوشحال نخواهد شد، بلکه زانوی غم هم بغل می گیرد.
من نقدی به شخص خاصی ندارم. (این هزار بار) من نقد به یک جریان جدید دارم. جریانی که فحاشی را مجاز می داند. این بر خلاف رویه حضرت آقاست.
اگر هم خودمان، خودمان را جدی بگیریم و به هم احترام بگذاریم و محترمانه یکدیگر را نقد کنیم، دشمن نمی خندد. زار زار گریه می کند.
محتاجیم به دعا عزیز
@نغمه,
شما در متن نامی از شخصی می بینید؟ من از یک جریان نقد کردم. حالا هی من بیایم بگویم من از کسی نقد نکردم شما هی بگویید نه! تو از فلانی نقد کردی. حتما به نتایج خوبی می رسیم اینجور!
@گمنام 124,
فکر کنم الآن زبانم مو درآورده باشد. اگر حرفی درباره خود متن دارید بگویید. من منظور متنم درباره شخص خاصی نبود. درباره یک جریان بود. همین!
حسن جون سلام منو که یادته؟؟؟؟تو اون شبه تاریخی با محسن اتوبان قم...بگو واسته....دلت میخواست با چرخ ماشین دوست شی اما نمیذاشت...من که خوب یادمه....به نظرم مشکل برخی دوستان اینه که دور بعضی ادما یه حصار میکشنو به هر دلیلی از کاراشون حمایت میکننو اونارو منزه میدونن!!!!این نگاه فقط باعث میشه اون افراد جری بشنو هر کاری خواستن بکنن و اخرشم به اسم رهبری و ولایت تمومش کنن که این بزرگترین خیانت به ولایته......دوستان اینقدر از انتقاد نترسید همین انتقاداست که باعث پیشرفت میشه.....تحمل شنیدن نظر مخالفو داشته باشید...هرکی حرف میزنه سریع یه خط کش دست میگیریدو میگید تو دشمنی و اون ور خط!!!!شکر خدا ادم چاپلوس کم نیست که تملق کنه این حرفای حق و انتقادی رو باید شنید....رمز وحدت اینه که حرف همه اقشارو شنیدو به همه بها داد نه اینکه انواع بی حرمتیو افترا زده بشه و اونا رو از انقلاب حذف کرد.....خیلی از کسایی که الان از برخی انتفادو فحاشی میکنن اون وقتی که همینا زیر شکنجه ساواک استخوان خرد میکردنن هنوز تاتی تاتی هم بلد نبودن حالا شدن حافظ نظامو بقیه منافق......داش محسن نوکرتم....یا امیر عرب
۰۱ شهریور ۸۹ ، ۱۳:۵۱ محمد رضا عابدینی
محسن فتاحی عزیز ...
سلام . من هم مثل شما مخالفم با فحاشی و از اون بدتر فحش ناموسی .
حرفم چیز دیگه ای هست .
میگم در این شرایط حساس اگه با کسی مشکل داریم بریم به خودش بگیم مشکلشو . نه اینکه توی این فضای مجازی با این همه کاربر که خیلی هاشونم چشم دیدن آرامش مملکت ما رو ندارن اینجور از هم نقد کنیم .
داداش من این طبیعی هست یکی ظرفیت نقد پذیری داره یکی نداره . حالا اگه یکی نداشت نباید جلوی همه نقدش کرد که فردا 4 نفر دیگه به دفاع از اون و 4 نفر دیگه به حمایت از من نوعی بلند شن . باید به خودش گفت . اگه بد میگم بگو . بالاخره دشمن این ملت و دشمن رهبر عاشق دو بهم زنی هست . بهتره با زبون خوش از هم نقد کنیم . اینو به همه میگم .
@محمد علی,
سلام محمدعلی جان
مخلصتم
یاد اون روز بخیر
@عطیه, اینم ادبیات زیبایی نبود خواهرم
دلم میگیره وقتی این همه کلمه "دشمن " رومیبینم تو کامنت ها....
۰۵ شهریور ۸۹ ، ۲۰:۰۴ هابـیـل » قدیانی، بی‌ادبی و مرزبندی با بی‌ادب‌ها
[...] زد و خوردها را در این لینک‌ها بیابید: ، ، ، ،  ، ، ،  و نمونه های [...]
سلام...می گن چوب رو که دست می گیری دزده خودش شروع می کنه به فرار...چرا بعضی ها اینقدر اصرار دارند که بگن مصداق تمام این بدی ها داداش حسین جونشونه؟...نکنه چیز از خود درخته؟...وگرنه اینجا گه اسمی نیومده...ضمنا صرفا از منظر روانشناسی می گم که هر کس که مصداق این نوع رفتارهاست بهتره برای درمان اختلال Narcicism یا خود شیفتگی به روان شناس اون هم از نوع متبحرش مراجعه کنه...
فقط جند تا سوال دارم تا حالا کجا بودی ؟جرا حالا پیدات شده ؟تو یک عکس با شورت ورزشی داری ؟
سلام علیکم
مثل اینکه بعضی ها مثل آقای فتاحی یادشون رفته امثال حاج منصور زمان جنگ و فتنه چه کردن و چطور از دین خدا دفاع کردن و ...
البته تا وقتی گوششون به شایعات باشه که نمیشه صحبت منطقی کرد!
کدوم آدم از همه جا بی خبری گفته حاج منصور 3سال از مراسم بیت منع شده؟
این آدما معلومه که سال به 12 ماه به بیت سر نمیزنن و طبیعتا منتظر اخبار دروغ مینشینند
آقای محسن فتاحی! تو رو خدا شما که زمانی توی هیات کذائی تون برای سلامتی منتظری لعین دعا میکردید دم از ولایت مداری نزنید که بدجوری خندمون میگیره
در ضمن آقای فتاحی!
چند تا سوال از شما دارم
1- معنی این کلمات چیه؟
یابن الدعیه، یابن الزانیه، دعی ابن الدعی
اینها عباراتیه که بر اساس مقاتل و تواریخ در واقعه کربلا توسط خود سیدالشهداء و خاندان ایشان ذکر شده
2- گویا شما فرق بین فحش و بیان واقعیت رو هنوز متوجه نشدی! اگر کسی زشت باشه و بهش بگیم زشت به او فحاشی کرده ایم؟ یا حقیقت رو در مورد اون گفتیم؟
3- در زمان اهلبیت هم پدرانی که به علت جنگ یا مسافرت مدت طولانی از خانواده هاشون دور بودن فرزندانشون رو با داشتن یا نداشتن محبت ائمه برای تعیین حلالزادگی یا حرومزادگی امتحان میکردن و جالبه که در بسیاری موارد خود مادرها به خیانت یا ناپاک بودنشون هنگام ... اعتراف میکردن!
پس اگر حاج منصور به کسی از این قبیل حرفا میزنه نمیشه گفت فحاشی کرده
البته من هم بطور کامل موافق این کار نیستم اما تهمت بیجا به حاجی نمیزنم
و آخرین و مهم ترین سوال:
شمائی که در جریان فتنه فریب خوردی چطور به خودت جرأت میدی به حاج منصوری انتقاد کنی که مثل حبیب بن مظاهر، پیر غلام فدائیان و سرسپردگان ولایت بود؟
علیک بالتوبه و الإنابه ...
۳۰ شهریور ۸۹ ، ۱۴:۳۴ asghar-rahmani065@yahoo.com
فتنه نکن پسر!!!!
دوست عزیز، اگه امام معصوم کسی رو با این عناوین خطا میکنه( که اونم یک در هزار بوده) اون طرف واقعا اینجور بوده و امام معصوم علم غیب داره والا وای به حال کسی که به دیگرون تهمت ناروا بزنه
مستدام باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی