اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

آخرین مطالب

۱ مطلب در تیر ۱۳۸۹ ثبت شده است

بسم الله

دیدار دیروز تعدادی از هنرمندان سیمای جمهوری اسلامی حاشیه‌های زیادی داشت که توجه شما را به تعدادی از حاشیه‌‌های این دیدار جنجالی جلب می‌کنم. حاشیه‌هایی که به افشاگری بیش‌تر شبیه است.

افشای 1) به این عکس با دقت نگاه کنید. چشم‌های شریفی‌نیا کلی حرف دارد. حالت چشم‌های او نشان می‌دهد به زور به مراسم آورده شده است و دائما به ساعت دارد نگاه می‌کند.

افشای2) به چشم‌های کامبیز دیرباز دقت کنید. طبق اصل 43 از اصول سایکولوژیستیک که در تمام سایت‌های خارجی مورد تایید است، حالت چشم‌های او نشان می‌دهد که از فضای مراسم خیلی بدش می‌آید و به دنبال فرصتی برای ترک مراسم است.

افشای3) حالت جمع شدن گونه شهاب حسینی هم بیانگر همین موضوع است. طبق اصل 17 سایکولوژیستیک، او مزدور رژیم است و این از حالت گونه او کاملا مشخص است.

افشای4) طبق اصول ثابت شده روانشناسی، دست به سینه نشستن، نشان دهنده اعتراض است. سعید آقاخانی به خوبی این موضوع را به تصویر کشیده است.

افشای5) محمدعلی سجاده‌چی هم در حین سخنرانی، داشت به متن دیکته شده‌ای که به او داده شده بود توجه می‌کرد. شیوه نگاه کردن او را ببینید. شنیده‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد پشت دوربین عکاسی، یک نفر ایستاده است و متن را در دستش گرفته است.

افشای6) بازیگر نقش برادر یوسف در سریال معلوم الحال یوسف پیامبر هم بر اساس میمیک صورت، دارد از درد شدیدی رنج می‌برد. این درد بر ما پوشیده نیست. او با این حالت می‌خواهد به همه ما ثابت کند او درد مردم ایران را در یک سال گذشته درک کرده است.

افشای7) مسئولین مراسم حتی به دعوت عادی اکتفا نکرده اند. شنیده‌های خبرنگار ما حاکی از زد و خورد شدید بین مامورین حکومتی و داریوش کاردان به دلیل سرباز زدن این کارگردان غیور ملت است. به طوری که دست او کاملا شکسته است. اگر به چشم‌های حمید لولایی هم نگاه کنید، کاملا متوجه می‌شوید که او از موضوع با خبر است. لولایی در گفت‌وگوی تلفنی با یکی از رهبران جنبش از این موضوع شدیدا ابراز نگرانی کرده است.

افشای8) البته فاطمه گودرزی هم به اختیار خود نیامده است. رو گرفتن او (رعایت شدید حجاب) نشان می‌دهد او برای آورده شدن به مراسم، به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. خبرنگار ما او را در خیابان‌های تهران دیده است و گونه‌های کبود او را در حافظه خود ثبت کرده است.

افشای9) سخت نفس کشیدن توکلی هم نشان می‌دهد او به اختیار خود به مراسم نیامده است. او حتی نمی‌توانست به راحتی نفس بکشد.

افشای 10) شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید در مواردی هم که حکومت نتوانسته بازیگران معروف را به مراسم بکشاند، از ماکت آن‌ها استفاده کرده است. (همان‌ها که در تعویض روغنی‌ها دیده می‌شود) به حالت شهره لرستانی دقت کنید. او، او نیست. ماکت‌ش است.

افشای 11) در پایان مراسم هم درگیری شدیدی بین مامورین حکومتی و حضار رخ داد. هنرمندان مراسم را به نشانه اعتراض ترک نمی‌کردند که با گاز اشک‌آور و باتوم مواجه شدند. تصویر فوق دقایقی از این درگیری را نشان می‌دهد.
منبع: بالاترین
*******
توضیح ضروری: جناب عمو فیلترچی! این مطلب طنز است. یک وقت جدی نگیرید ماجرا را!
۲۰۴ نظر ۱۳ تیر ۸۹ ، ۱۸:۰۳
حسن میثمی