اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۸۸، ۱۲:۰۲ ق.ظ

۴

سلامتیش صلوات!

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۸۸، ۱۲:۰۲ ق.ظ

بسم الله

نزدیک غروب بود و خورشید کم کم داشت از آسمان دهلاویه خداحافظی می کرد. تیم مستندساز هم که با گروه آمده بود، همزمان با نزدیک تر شدن به غروب، بیش تر بال بال می زد که: نور رفت! حرف هایتان را زودتر بزنید.

نشسته بودیم دور یک سنگر و خیلی جدی داشتیم درباره راهکارهای وبلاگ نویسی مذهبی و به قول بعضی ها ارزشی صحبت می کردیم. خلق اللهی هم که خبر از ماجرا نداشتند و دم و دستگاه و دوربین را می دیدند فکر می کردند احتمالا هم اکنون این گفت و گو دارد به طور مستقیم از پرس تی.وی پخش می شود. بچه ها خیلی سعی کردند گفت و گو جدی باشد.

کارگردان با ایما و اشاره حالی مان کرد که وقت تمام است و جمع بندی کنیم. یکی از دوستان به عنوان حسن ختام گفت: حالا که نزدیک غروب است و در جوار یادمان شهید بزرگوار، دکتر مصطفی چمران هستیم؛ چه خوب است که یادی از این شهید قلم به دست کنیم... .

حرف هایش درباره شهید چمران تمام نشده بود که یکی از دوستان خوردنی و بانمکمان بلند -و در فضای جدی جلسه و خیلی جدی- گفت:سلامتیش صلوات!

مثل این که دوست ارد صلواتیمان هنوز برایش جا نیفتاده بود که مصطفی چمران کارش از سلامتی گذشته است!

بمب خنده بچه ها و بمب عصبانیت کارگردان همزمان با هم منفجر شد. رسما فیلمش بدون انتها تمام شد!

۸۸/۰۱/۲۸

نظرات  (۴)

سلام
مرحبا به ناصرنا:))
یا علی
تو مشکوک میزنی تو بدجور مشکوک میزنی اینم شد اعتراف؟ خودتو به اون راه نزن اصل ماجرا رو بگو
۰۸ ارديبهشت ۸۸ ، ۰۸:۳۰ یه بنده ی خدا
ببخشیدااااا، اینجا مثلا اسمش هست : اعترافات "هر روزه" در حالیکه خیلی دیر به دیر بهش سر میزنید.شما کجایید که اینقدر کم پیدایید؟؟؟؟
این اعترافه مثلا خوب اسمشو عوض کن بذار دفتر خاطرات دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی