اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۰۷ ب.ظ

۵

اعتراف28(بکوب بکوبه)

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۰۷ ب.ظ

بسم الله

این روزها که ماشاءالله آقای یک، دومی را می کوبد. آقای دو، سومی را له می کند. آقای سه پایش را روی خرخره چهارمی می گذارد و چهارمی هم زیرپای اولی را خالی می کند.

این روزها فقط دیدنم می آید. این که ببینم، بشنوم و ثبت کنم این لحظات را. البته در ذهن خودم.

هنوز درگیر انتخابم. تا حالا توی عمرم این قدر انتخاب برایم سخت و ترسناک نبوده است. امروز یکی را از لیست چهارگانه ام حذف می کنم، فردا می گویم نه! این هم باشد بدک نیست.

برای خودم اولویت بندی کرده ام: 1.محسن رضایی / 2.میرحسین موسوی / 3.محمود احمدی نژاد / 4.مهدی کروبی

عقلم دیگر به جایی قد نمی دهد. به فکر آن دنیایش که می افتم، بیش تر می ترسم. به فکر چهار سال گذشته که سوار بر موج شدم و چشم بسته یکی را برگزیدم. این بار نمی خواهم آن گونه باشم.

اعتراف امروز: مردم فراموشکاری هستیم، ما!

۸۸/۰۳/۱۸
حسن میثمی

نظرات  (۵)

سلام
جگرم خب تو هنوز به انتخاب اصلی نرسیده ای این سختی در انتخاب حاصل تجرد است وقتی یک بار در اوج حماقت یک همسری برگزیدی می فهمی که اصولا آدم ها تصمیم های مهم زندگی شان را در ساعات حماقت می گیرند
گلی
یا علی
سلام بر حسن
مهم نیست که به کی می خوای رای بدی
فقط مهم اینه که به احمدی نژاد رای ندی
به وحدت وجود اعتقاد داری؟
به وحدت کاندیداها چی؟
با به احمدی نژاد رای ندادن خود طالبان قدرت را خوشحال کنید
فکر می کنم همه چیز مثل روز روشنه که تو مملکت چه خبره
ولی این وسط دلم برای مردم بیچاره ی می‌سوزه...
به هرکی خواستی رای بدی به احمدی نژاد رای نده تا دیگران رو خوشحال کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی اعصابم خرده
به قول فاضل: می بینی که...
اعصابت خورد نباشه علی جون. الخیر فی ما وقع
به به داداش بالاخره شناختی مارو!احوال گلم؟درست حدس زدی .به همه سلام برسون .
ضمنا من که به احمدی نژاد رای دادم .تو که قبلا بیشتر از این حرفها از احمدی نژاد حمایت میکردی؟حالا چرا نمیتونی تصمیم بگیری؟
۲۳ خرداد ۸۸ ، ۱۳:۳۱ یه بنده ی خدا
سلام.چرا یه خبر نمیدید خوب ، که آپ کردید؟..
حالا که براتون مینویسم دیگه انتخابات تموم شده و ظاهرا جناب دکتر یه چند وجبی از بقیه جلوترند.آره به قول شما الخیر فی ما وقع.اما نمیدونم چرا الان دارم حس میکنم این جمله از تو گلوم پایین نمیره!
راستی، شمام جزء "رضایی" هایی بودید که آخر بر اساس استدلالات عقلی به میرحسین رای دادن؟
حالا که با این وضع ، دیگر فرق زیادی نمیکند گویا..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی