اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۸۸، ۰۸:۰۹ ق.ظ

مسافرکش

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۸۸، ۰۸:۰۹ ق.ظ

بسم الله

صدای جیغ دختر کل خیابان را پر کرده بود. حجم صدایش لحظه ای پایین نمی آمد:«چرا وقتی من تو ماشین پیشت نشستم واسه اون دختره کنار خیابون بوق زدی؟ ها؟»

پسر هم که دست و پایش را گم کرده بود گفت:«بابا جان! چرا آخه اینجوری می کنی؟ آبرومون رفت. من مسافرکشم خوب. عادت دارم واسه ملت کنار خیابون بوق بزنم.»

دختر -که انگار نفت روی آتش عصبی اش ریخته باشی- ناگهان گـُر گرفت و گفت:«مسافرکشی؟ با سانتافه؟ آره مادر[...]؟ آره؟ ده زر بزن...»

صدای جیغش کل خیابان را پر کرده بود.

۸۸/۰۴/۲۷
حسن میثمی

نظرات  (۱۵)

:O
عجیبا غریبا!!
واقعا خیلی جالب بود
نتیجه اخلاقی :دروغ و دودره بازی در جامعه ما تبدیل به اپیدمی خطرناکی شده که از مسئولان می خواهیم فکری به حالش بکنند
وکماکان هم حمایت همه جانبه خود را از دخترهایی که جیغ می کشند وپسرهایی که سوار سانتافه نمی شوند اعلام می داریم
یک آف برات گذاشتم خواهش می کنم بدون حب وبغض بخونش
ما اهل کوفه نیستیم نه علی را تنها می گذاریم نه حسین را ونه حسن را
من مسنجر ندارم. شرمنده
جالب بود.ممنون
با سلام.
آماده تبادل لینک هستیم . در صورت تمایل ما را با نام GMLand و در توضیحات :
ما فقط یک تخصص نداریم - دانلود فیلم ، موسیقی ، بازی ، نرم افزار - اخبار دنیای تکنولوژی - مطالب جال و خواندنی و...
لینک کنید.
با تشکر
سلام...
یافتمت...
موفق باشی...
سه نقطه...
۲۸ تیر ۸۸ ، ۱۰:۳۸ مجتبی امیری دیگه
سلام قشنگ بود ممنون
یعنی می خوای بگی مسافرکشی؟
تو سانتافه رو بده به من؛ صب تا شب مسافر کشی می کنم باهاش!
۰۸ دی ۸۸ ، ۰۷:۲۰ فرزین داستانکی
سلام به دوست عزیز !
با تبادل لینک موافقی ؟‌
۰۸ دی ۸۸ ، ۰۷:۲۰ فرزین داستانکی
سلام به دوست عزیز !
با تبادل لینک موافقی ؟‌
اگه هستی منو با اسم داستان و داستانک لینک کن و خبر بده !
۰۸ دی ۸۸ ، ۰۷:۲۲ فرزین داستانکی
قدرتمند ترین وبلاگ داستان و داستانک : http://xme.blogfa.com
۲۸ دی ۸۸ ، ۱۶:۲۸ فرزین داستانکی
با سلام خدمت دوست عزیز و گرامی چند بار برایتان نظر گذاشته ام که با تبادل لینک موافق هستید یا نه ، لطفا زود تر جواب دهید !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی