اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۴۶ ب.ظ

۷

اعتراف40(خشایار!)

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۴۶ ب.ظ
بسم الله

یادم می آید در آستانه جام جهانی 2002 که ایران نتوانست به مرحله نهایی برسد، مردم در اعتراض به مربی تیم ملی در خیابان شعار می دادند:

رییس جمهور ما؛ خشایار مستوفی / مربی تیم ملی؛ خشایار مستوفی

حالا نمی دانم چرا این شعارها این روز تو مخم بالا پایین می پرند. خنده ام می گیرد! می زنم تو مختا!

اعتراف امروز: اوسکولیم ها! :)

۸۸/۰۵/۰۳
حسن میثمی

نظرات  (۷)

:دی
اتفاقا به نظر من هم یک بنده خدایی خیلی شبیه همین برادرمون آقای خشایارمستوفی هستند کلا خداوند همه آنها را با همه اینها جمیعا محشور بفرماید
دیدی خودتم گفتی...
۰۴ مرداد ۸۸ ، ۱۲:۲۴ مرضیه خواجه محمود
اگر امام زمان اینها رو می بینه چرا هیچ عکس العملی نشون نمیده!
مگه ما بی کس و کاریم!
۰۴ مرداد ۸۸ ، ۱۳:۴۵ نیره غدیری
اگه خبری میتونی از علیرضا صاحب وبلاگ چرک نویس های یک بچه آخوند بگیری بگیر...
از دسترس خارج و ما، هی یادش می افتیم
۰۵ مرداد ۸۸ ، ۰۱:۴۸ سید محمد باقر موسوی
میزنم تو مختااااااااا ...
این اخریه فحش بود؟ به من بودی؟مامان!بیا اینو ببین!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی