اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۸۸، ۰۸:۴۹ ق.ظ

اعتراف44(پس من چی؟؟)

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۸۸، ۰۸:۴۹ ق.ظ

بسم الله

تبعیض تا به کجا؟

تفاوت تا به کی؟

هان؟

من چه چیزی از آن آقای ابطحی و آن برادر عطریانفر و امثالهم کم دارم که آن ها را تلویزیون باید نشان بدهد و اعتراف کنند، آن وقت من بدبخت که دارم همینجوری رایگان اعتراف می کنم، جویای نام بمانم!

آقای ضرغامی! من را هم نشان بده بردار! این قدر اعتراف کردم به کارتان نمی آید؟ رفتی سراغ آن ها؟ پس من چی؟؟ هان؟

اعتراف امروز: نمی دانم چرا این روزها همه دارند اعتراف می کنند! ظاهرا حرکت اعترافی ما همه گیر شده است. خوب! پس برای جنبش اعترافیون رنگ انتخاب می کنیم. قهوه ای خوب است؟

۸۸/۰۵/۱۱
حسن میثمی

نظرات  (۱۰)

پیشنهاد من برای رنگ یشمی خال خال پشمیه
سلام اگه دوست داری منو با نام "دست نوشته های عاشق بلاگها" لینک کن بعد خبر بده تا لینکت کنم
http://weblogina.bloghaa.com
اینایی که گفتی هم حرفیه ها . عجب
نه بابا رنگش سفید باشه :D
پس عامل مخفی کودتای رنگین خود خودتی
آی بگیرینش داره دنبال رنگ می گرده برای مخملش
من رنگ نباتی رو پیشنهاد می کنم :d
بنفش گوجه ای!
۱۲ مرداد ۸۸ ، ۱۴:۰۰ مرضیه خواجه محمود
سلام
همینکه ما اعتراف هاتون رو می خونیم و نظر میدیم خودش کلیه!
تازه کسی برای اعتراف های اونها که نظر نمیده!
سلام
....پس شما هم دوست دارید اعتراف کنید؟؟؟!!!
خوب اشکال شما همین جاست دیگه...ارزش اعتراف های خودتون را میارین پایین ...اخه اعتراف کردن هم شرایطی داره...اول باید یک مدت دنبالت بگردن دوم باید دستگیرتون کنن سوم باید یک مدت تو زندان باشین چهارم باید بازجویی بشید پنجم ببرنتون دادگاه بعد اعتراف کنید...
درکل تقصیر خودتون چون بدون طی این مراحل اعتراف میکنین ؛برا همینه معروف نشدین...
اون رنگه هم که میخواین انتخاب کنین به نظر من بیرنگ باشه بهتره...آخه حیف رنگای قشنگ خدا نیست که الکی وارد این بازیا بشه...
موفق باشید یا علی
۱۲ مرداد ۸۸ ، ۲۳:۱۹ خودکار آبی
سلام از نظر حقوقی این اعترافات ممکنه کار دستتون بده .احتیاط کنید.
من با باران موافقم
عزیزم سلام
رنگ فتنه خا کستری است که زبیر های صدر اسلام قدر خویش را گم می کنند

جنگ نرم هم بستری است که موسی اشعری در آن انگشترش گم می شود
کوفه اگر ننگی به خودبسته از در سفیدش نیست که آن در در نجف مخفی است
عمر عاص دوران و معاویه راپیدا کنید که یزیدو شمر مهیا نکنند

همون قهوه ای خیلی خوبه
تازشم اگه دوست داری تلویزیون نشونت بده باید جون داشته باشی و کتک بخوری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی