اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۸۸، ۱۲:۲۸ ب.ظ

۵

اعتراف50(روزهای خنده)

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۸۸، ۱۲:۲۸ ب.ظ

بسم الله

این روزها می ترسم از آن که هر چه بنویسم حدیث نفس شود و حرف های خودخواهی...

فقط همین را بدانید که حال خوشی دارم، خنده هایم سر جایش باقی است و حداقل سعی می کنم اگر به کسی حال نمی دهم، حالش را نگیرم.

اعتراف امروز: خدایا شکرت...خیلی شکرت.

۸۸/۰۶/۲۱
حسن میثمی

نظرات  (۵)

بشاشة الوجه...
غمش در دلش...
الحمدلله ! :d!
اعتراف می کنم به این اعترافات بکر شما و مناجاتتان با خداوندتان به شدت حسودیمان می شود!
دل خوش سیری چند؟!!
گفتم حالا که حالت خوبه بزنم تو حالت :))))
سلام خوفی؟ ؟؟؟الکی سلام میکنی .خداحافظی میکنی ؟میخندی؟ گریه میکنی؟ قرار بود من قاطی نکنم. خلاصه حسن!خطرناکه حسن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی