اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۸۸، ۱۱:۱۶ ب.ظ

۵

اعتراف58(کبوتر نوشکفته)

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۸۸، ۱۱:۱۶ ب.ظ

بسم الله

از آن جایی که فردا صبح ساعت 11 امتحانی بس مهم، خفن و دارای اهمیت فراوان دارم؛ بیخیال هر گونه اغتشاش و درگیری و فارغ از هر رنگ و قوم و نژاد و ملیت، درهای اتاق را قفول نمودم و نشستم پای درسم.

گفتم حالا یک روز هم کمک کنیم به دشمن و در صحنه نباشیم. درست است که توازن تاریخی موضوع به هم می خورد و یکی از مورخان مطرح اتفاقات کم می شود :-| اما خوب بالاخره تحصیل علم هم مهم است ظاهرا.

خلاصه این که کلا فارغیم از اتفاقات امروز. سبکبال همچون کبوتری نوشکفته!

اعتراف امروز: به جان مادرم شما هم بیایید این مزخرف به نام "اقتصاد سنجی" را بخوانید؛ اگر مثل من مزخرف گو نشدید و مختان ایراد نکرد، اسمم را می گذارم صغری. والا!

۸۸/۰۹/۱۷
حسن میثمی

نظرات  (۵)

۱۸ آذر ۸۸ ، ۰۰:۲۲ علیرضا شاطری
:)))))))))))
تو روح نور احمدی
۱۸ آذر ۸۸ ، ۱۳:۰۶ مرضیه خواجه محمود
به قول معروف آدم باید فکر نون باشه که سیاست آبه!
سلام
تو روح نور احمدی
۱۸ آذر ۸۸ ، ۱۷:۴۱ سید محمد باقر موسوی
تو روح اقتصاد
اولا :بیچاره این نور احمدی کیه که انقدر ازش پذیرایی به عمل آوردن ؟
ثانیا : حالا که می خوای اسمت رو عوض کنی چرا صغری بذار کاملیا که رو دستمون نمونی :دی
ثالثا : درست رو بخون دِهه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی