اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۸۸، ۱۱:۲۹ ب.ظ

۳

اعتراف62(من ِ من!)

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۸۸، ۱۱:۲۹ ب.ظ

بسم الله

بعضی وقت ها فکر می کنم اگر روزانه اعترافم نمی آید، چرا باید ملت را عذاب بدهم و اسم وبلاگم را بگذارم "اعترافات هر روزه ی من"؟

خوب پدرت خوب! مادرت خوب! بنویس گاه گاهی شکنجه ای می شوی و اعترافی می کنی آن هم به زور! پسورد وبلاگت را هم که داده ای به بازجو محترم!

بمیرم! چه می کشی تو متهم ردیف اول!

اعتراف امروز: شدیدا بدقول شده ام خیلی به نحو بد! اصلا از خود ِ خودم بدم آمده شدید! بخدا!

۸۸/۱۰/۲۲
حسن میثمی

نظرات  (۳)

۲۳ دی ۸۸ ، ۱۳:۰۵ نیره غدیری
سلام
اگه اعتراف کم اوردی به جای ما اعتراف کن.
سلام
من هم گاهی نمیتونم حرف دلم رو بزنم همون بهتر بعضی وقتها سکوت اختیار کنیم ..... این بهترین اعترافت بود گلم
واقعا..مگه آزار دارید به هوای اعترافات هر روزه ملت رو میکشید اینجا و تشنه برمیگردونید؟خوب خدا رو خوش میاد آخه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی