اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۸۸، ۱۱:۴۵ ب.ظ

۴

70- شرفت به چند؟

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۸۸، ۱۱:۴۵ ب.ظ

بسم الله

خبر بازداشت "حمید معصومی نژاد" که منتشر شد، طبق عادت همیشگی گشت و گذار در وبلاگ ها را شروع کردم. برایم جالب بود که ببینم وبلاگنویسان «ایرانی» در قبال بازداشت یک «ایرانی» (فارغ از شغل و حرفه اش) چه موضع هایی می گیرند.

بالاترین و سایت های مشابه که روندی تکراری داشتند. لینک های مثلا ارائه شده توسط کاربران به صورت نجومی مثبت می خوردند و کلی هم آه و ناله و تاسف در کامنت ها که چرا آبرویمان رفت؟ خاک بر سرمان که سلاح قاچاق می کردیم. وای! انتظاری از آن ها نداشتم.

اما خواندن مواضع برخی از وبلاگ های روشنفکر برایم واقعا زجرآور بود. واقعا دوست داشتم به برخی از وبلاگ نویسانی همچون این آقا بگویم شرفت به چند؟ خریدارم!

همان هایی که هر روز خبر بازداشت شدن چند نفر را ثانیه به ثانیه هزاران بار Reshare می کنند، حالا برایشان "حمید معصومی نژاد" شده است مجرم ِ جانی ِ قاچاقچی! چرا؟ چون خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است!

اعتراف امروز: بعضی ها کلا شرف ندارند! همین!

*مرتبط:
- صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران...رُم!
- جنبش وبلاگی "معصومی نژاد را آزاد کنید" جان گرفت

۸۸/۱۲/۱۶
حسن میثمی

نظرات  (۴)

۱۷ اسفند ۸۸ ، ۰۰:۵۰ علیرضا شاطری
حالا قیمت می گرفتی ببینیم شرفش رو به چند می فروشه؟؟ بالاخره هم وطمونه شاید ما به یه قیمت بالا تر خریدیم / البته اگه داشته باشه ها که بعیده
۱۷ اسفند ۸۸ ، ۰۶:۳۱ محسن فتاحی
سلام
وقتی آنها این بنده خدا را به جرم قاچاق سلاح و فعالیتهای تروریستی گرفتند من یاد این خبرنگار بی بی سی و این کارمندای سفارت فرانسه و انگلیس افتادم که ما به همین جرمهای مشابه گرفتیمشان و خلاثه به دنبال محاکمه بودیم یا بعضا اخراجشان کردیم ... نمی دانم ولی اتفاقات شبیه هم است ... احتمالا ما می گوییم که خوب آنها جاسوس بودند دیگه این را همه می دانند ... فقط خدا کند راجع به این ایرانیه دیگران این جوری قضاوت نکنند ...
یا علی
فعلا روشنفکری یعنی مخالف با جمهوری اسلامی. نباید سوال هم کنی. هر کی با جمهوری اسلامی است اخ است هر کی با غیر محق.
۲۰ اسفند ۸۸ ، ۰۲:۴۸ سید محمد باقر موسوی
@هادی,
البته و بالعکس .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی