اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۸۸، ۰۷:۲۱ ق.ظ

۴

71- گودبای

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۸۸، ۰۷:۲۱ ق.ظ

بسم الله

From: Tehran

To: Zahedan

Departure: 11 Mar 2010 ; 11 am

خلاصه اگر برنگشتیم حلالمان کنید :دی

اعتراف امروز: شاید برایتان سوغاتی هم آوردم حتا!

۸۸/۱۲/۲۰
حسن میثمی

نظرات  (۴)

۲۲ اسفند ۸۸ ، ۰۱:۲۵ سید محمد باقر موسوی
این دفعه اخری که دیدمت گفتم نور بالا میزنی نگو که عازم زاهدانی . حسنم شهید شدی ما رو یادت نره ها !
فی امان الله اخی العزیز
.
سوغاتی میاری حتا؟؟؟؟
حتا؟؟؟؟؟
جرات داری نیاری حتا تر
کی میری؟
کی ایشالا میای؟
سلام.
حالا که سربازای گمنام آقا ...گرفتن اون شرورو...راحت باش رفیق!
سال نو مبارک.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی