اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۰:۲۲ ق.ظ

73- لبخند

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۰:۲۲ ق.ظ

بسم الله

صندلی‌ش را که جلوی آقای دکتر تنظیم کرد و نشست، دکتر روان‌پزشک با روی باز ازش پرسید: خوب! حالت چطور است؟

چشم‌هایش را انداخت پایین، تمام بغض‌هایش را قورت داد و با یک لبخند رو به دکتر گفت: خوبم! خیلی خوب

هنوز جمله‌اش کامل نشده بود که دکتر نسخه‌اش را داشت می‌نوشت. همان قرص‌های همیشگی.

===

اعتراف امروز: D:

۸۹/۰۲/۲۰
حسن میثمی

نظرات  (۱۴)

هاح؟
بعدها شاید آنکه پشت میز بود با کسی که جلوی میز است جاشات عوض شود...
مگه چیه؟؟؟؟
نون بخرم؟؟؟
خوب دکتره دیگه
قرار نیست به حرف مریض گوش بده که!!!
تازه خیلی لطف کرده حالشو پرسیده
دکترای ما که سلام میکنی نسخه رو میدن دستت
مگه چیه؟؟؟ ها ها ها؟؟؟
قشنگ بود ...
فکر کنم میشناسمش و میدونم از مطب که میاد بیرون همه قرص هارو میریزه توی جوب بعد سرشو میگیره بالا به آسمون نگاه میکنه و میگه: خدااااااااااااا
سلام.
1.به این می گن مینی مال!
2.پیچیدن نسخه ی همیشگی قبل از گفتن درد این روزها مد شده!
3.سیب خوشبو چرا همیشه...
@خودکار آبی,
سلام
سیب خوشبو فعلا تعطیله متاسفانه. نگید چرا که خودم سرش عذاب وجدان دارم شدیییید
خوشحال می شوم من هم جزو لیست رفقا قرار بگیرم
خوب واسه چی الکی گفتی خوبی ؟
@ندارادمهر,
من نگفتم که. شخصیت تو قصه گفت :D
حسن جون تو رو خدا منو لینک کن التماست می کنم بابا نا سلامتی ما با هم دوستیم تو چرا انقدر با من بدی
خواهشمند است خودت را هرچه سریع تر به یک روانشناسی چیزی نشون بده!!! و نتیجه کار را هرچه سریع تر به این معاونت ار سال کنی !!
ما نگران سلامتی تو هستیم...
معاونت شاسکول های مقیم مرکز
از طرف مجید نیکبخت
رونوشت به شاسکول شاسکولا محسن فتاحی جهت اطلاع
و به هادی فکری که همیشه ما رو نصیحت می کرد جهت استحضاز و اقدام لازم
خیلی شبیه خودتون بود فکر کردم شمایی اشتباه گرفتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی