اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۸۹، ۱۰:۰۸ ب.ظ

80- تیم ملی

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۸۹، ۱۰:۰۸ ب.ظ

بسم الله

بچه‌تر که بودم، بدجور هوای پرسپولیس و بازیکنانش را داشتم. حواسم بود حتا خبر یک بازی از بازی‌های پرسپولیس را از دست ندهم. پیگیر! از آن‌طرف هم "بابا" تیپ استقلالی می‌آمد که سر به سر من بگذارد و با من کل کل کند.

می‌شد سال‌هایی که بر خلاف میل باطنی‌م، استقلال قهرمان می‌شد و می‌رفت برای جام باشگاه‌ها. "بابا" می‌گفت: این‌جا دیگر نه پرسپولیس مطرح است، نه استقلال. آن‌ها این چیزها حالی‌شان نمی‌شود. می‌گویند با "ایران" طرفیم.

آن‌وقت همه‌مان می‌شدیم هواخواه ایران. من و پسرخاله‌های پرسپولیسی پررنگم. هوارها می‌زدیم برای هر گلی که به هر کشوری می‌زدیم. مخصوصا اگر عربستان باشد!

***

احمدی‌نژاد که رفت نیویورک، همان حسی را داشتم که انگار که استقلال رفته باشد جام باشگاه‌ها! اما دوباره حرف‌های "بابا" در ذهنم آمد: آن‌ها این چیزها حالی‌شان نمی‌شود. می‌گویند با "ایران" طرفیم.

حالا دیگر تا روزی که احمدی‌نژاد برگردد، حکم تیم ملی را برای ما دارد. می‌شود پرسپولیس روزهای کودکی‌ام.

=============

اعتراف امروز: بعضی وقت‌ها آدم کارهایی می‌کند که خودش چهارشاخ می‌ماند! باور کن!

۸۹/۰۶/۲۸
حسن میثمی

نظرات  (۱۳)

:)
ما که انقد پروروییم رییس جمهور محبوبمون هر چی هم غلط داشته باشه باز هم فعلا از چشممون نیفتاده الان هم اگر انتخابات بشه بهش رای میدیم و به رایمون افتخار می کنیم چون فعلا مرد تر از اون نداریم حتی با وجود مشایی - شما هم نون بازوتو بخور - من که می دونم برای چی یکی به نعل می زنی یکی به تخته اصلا از ترس فیلترینگ نیست اصلا؟!؟
۲۸ شهریور ۸۹ ، ۲۲:۳۶ وب نوشته های یک معلم
اجازه بدین ما هم اعتراف کنیم اولین بار وبلاگ شمارا در بلاگها دیدم و با بلاگها آشنا شدیم.
راستی لینک منم که اصلاح نکردی جیگرتو بخورم
جالب بود
اخه این اقا که اصرار داره رییس جمهور یه عده نباشه و گرنه ملت و خس و خاشاک و بزغاله خطاب نمیکرد.دوست من مرد که زیاده مرد میخواد ببینه!!!...یا امیر عرب
سلام/
حسن تیم ملیمون بازی داره/همه هم ریختن سرمون/ غضنفرم حرصمون رو در اورده/غضنفر تئوریسین تیم شده/
با این همه حق با توئه/
دلم میخواد بخونم/
ایران چیکارش کرده/ سوراخ سوراخش کرده...
طیب الله انفاسکم.
خیلی خوب بود
حق مطلب ادا شده بود
نه...!
اون از ایران نیست.
همون طوری که رجوی از ایران نیست.
تازه رجوی فقط به ایران و مردمش خیانت کرد؛ این آقا هم به ایران و مردمش و علاوه بر آن به اسلام و مسلمانان و از همه مهم تر به تشیع و اهلش خیانت کرده است.
آیا شما مزدوری پهلوی ها از امریکا را مزدوری ایران قلمداد میکید؟
در ضمن "اونا"ی مورد نظر در سازمان ملل فرق بین سبز و سرخ را می فهمند.
بر عکس "اونا"ی فوتبالی که فرق بین سرخ و آبی را نمی فهمند.
@محمد سوی,
خب محمدجان در این‌جا یه اختلاف عقیده داریم. من احمدی‌نژاد رو رجوی نمی‌دونم. مزدور پهلوی هم نمی‌دونم. همون‌طور که از اولش هم ناجی ملت ایران نمی‌دونستم. احمدی‌نژاد هم یک رئیس جمهوره که توی کارش اشتباه‌هایی داره. مثل بقیه.
در ضمن اتفاقا اون‌ها براشون این سبز و سرخ‌ها هیچ فرقی نداره. همه‌ش بازیه. اون‌ها هدفشون فقط ایرانه.
:)
هنوزم یک تار موی احمدی نژاد به صد تا از این سیاسیون در کلام اصولگرا و در عمل سلیقه گرا شرف داره . چه برسه به سایرین!!
واسه من-به شخصه- احمدی نژاد کماکان بی نظیره ( حتی با احتساب اندک اشتباهاتی که خودش یا اطرافیانش دارن ). چه در قالب تیم باشگاهی داخلی و چه در قالب تیم ملی (چشمک)
۱۱ مهر ۸۹ ، ۲۳:۳۴ سمیرا راهی
و من که هر بار این ادم پاشو از کشور میزاره بیرون وان یکاد میخونم برای ابروی کشورم .
توو اون علم و صنعت خراب شده استاد ادبیات نبوده ؟
۳۰ مهر ۸۹ ، ۰۹:۱۲ cm meiers insurance
Possibly the most amazing topic I have read this week!?
Claudine

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی