اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

دغدغه‌های شخصی حسن میثمی

اعتراف‌های من

اول قرار بود هر روز اعتراف کنم. اما انگار اعتراف کردن هم توفیق می‌خواهد که اصلا در بساط ما یافت می‌نشود. برای همین گاه‌گداری این‌جا حرف می‌زنم.

آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ق.ظ

۲

جدی نگیرید

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ق.ظ

بسم الله

حسین گروسی، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما مصاحبه‌ای با فارس انجام داده که در نوع خودش دیدنی‌است! خواندن مصاحبه را واگذار می‌کنم به خودتان. فقط چند جمله طلایی‌اش را برای‌تان آورده‌ام. بروید حال کنید از لحاظ رسانه‌ای سطح این دوست‌مان را (تأکیدها از من است):


حسین گروسی


* به نتیجه رساندن فعالیت‌های قرآنی با کمبود بودجه امکان‌پذیر نیست؛
* بر اساس نظرسنجی‌ها هنوز رسانه ملی در اوج است و شبهات آن‌ها [شبکه‌های ضد اسلام] تأثیری بر اعتقادات قوی جوانان نگذاشته است؛
* برای خنثی سازی حرکت آن‌ها باید با برنامه‎ریزی و دقت پیش رویم که تحقق این امر نیازمند بودجه و امکانات مناسبی است؛
* شبکه قرآن و معارف سیما که شبکه‌ای مادر است و باید سایر شبکه‌ها را نیز در رابطه با امور قرآنی تحت پوشش قرار دهد؛
* در سال‌های اخیر طبق آمار تعداد مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما افزایش قابل توجهی داشته است به طوری که حجم تماس‌ها با روابط عمومی 20 برابر شده؛
* نظرسنجی‌ها حاکی از رضایتمندی 80 درصدی مخاطبان از برنامه‌های این شبکه است؛
* با تأمین اعتبار است که طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی به نتایج مطلوبی خواهد رسید [برای بار سوم].


حرف آن‌قدر زیاد است که حد و حساب ندارد. فقط کاش مدیریت سیما لطفی بکند و نام شبکه «قرآن و معارف» سیما را تبدیل کند به شبکه «تلاوت قرآن». خیلی بهتر است. این‌طوری در حق معارف و قرآن هم -العیاذبالله- جفا نمی‌شود.

قبل‌تر هم در سیب خوشبو درباره شبکه قرآن نوشته بودم.

۹۲/۰۷/۱۸

نظرات  (۲)

داماد علی لاریجانی است.
همین!
۱۱ آبان ۹۲ ، ۰۸:۳۵ قاسم صفایی نژاد
بعد از یه دوره‌ای میای و در عرض یک ماه 2-3 تا پست میذاری و دوباره میری تا 3-4 ماه بعد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی